Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
wegens wat pech ben ik morgen genoodzaakt om met een andere formatie te spelen. In eerst instantie kon ik met dezelfde formatie spelen, maar deze morgen moet het weer lukken dat mijn reserve CM geblesseerd geraakt, + 1 van men basis CM's geschortst... en men 4e CM die is niet goed genoeg, presteert maar 50, dus moet ik met een 4 - 3 - 3 aantreden, aangezien ik wel 2 goede CB heb, en zo beter zal presteren
nu de vraag, welke tactiek gebruik ik beste,
long ball - passing - defensive wall - without tactics - kick and rush
persoonlijk twijfel ik tussen long ball - passing en kick and rush
iemand die weet wat ik beste neem? (ik denk long ball)
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
Ik speel altijd lange bal, en dat lukt aardig.buffalo_rulez wrote:wegens wat pech ben ik morgen genoodzaakt om met een andere formatie te spelen. In eerst instantie kon ik met dezelfde formatie spelen, maar deze morgen moet het weer lukken dat mijn reserve CM geblesseerd geraakt, + 1 van men basis CM's geschortst... en men 4e CM die is niet goed genoeg, presteert maar 50, dus moet ik met een 4 - 3 - 3 aantreden, aangezien ik wel 2 goede CB heb, en zo beter zal presteren
I love it when a plan comes together.

-
Ik speel ook altijd lange bal, kick and rush gaat ook nog. Maar passing of een andere tactiek zeker niet.hannibal wrote:Ik speel altijd lange bal, en dat lukt aardig.buffalo_rulez wrote:wegens wat pech ben ik morgen genoodzaakt om met een andere formatie te spelen. In eerst instantie kon ik met dezelfde formatie spelen, maar deze morgen moet het weer lukken dat mijn reserve CM geblesseerd geraakt, + 1 van men basis CM's geschortst... en men 4e CM die is niet goed genoeg, presteert maar 50, dus moet ik met een 4 - 3 - 3 aantreden, aangezien ik wel 2 goede CB heb, en zo beter zal presteren
-
Als hij geen IO heeft dan zet je hem het best op: normaal, offensief, of defensief.Ruudje wrote:als een speler geen io heeft, kan je dan het beste altijd iets invullen of gewoon op normaal laten
Als een speler geen IO heeft kan je een offensieve of defensieve order meegeven zonder prestatieverlies. Je kan hierdoor wat schuiven met de lienies. Speel je offesief, dan bevoordeeld dat je middenveld of aanval. speel je defensief, dan versterk je logischerwijs je middenveld of verdediging.
thxX-Tenzo wrote:Als hij geen IO heeft dan zet je hem het best op: normaal, offensief, of defensief.Ruudje wrote:als een speler geen io heeft, kan je dan het beste altijd iets invullen of gewoon op normaal laten
Als een speler geen IO heeft kan je een offensieve of defensieve order meegeven zonder prestatieverlies. Je kan hierdoor wat schuiven met de lienies. Speel je offesief, dan bevoordeeld dat je middenveld of aanval. speel je defensief, dan versterk je logischerwijs je middenveld of verdediging.

-
-