Divisie D
Moderator: Moderator
9/12 en best tevreden met onze vierde stek. Vanaf volgende week zou onze bank moeten gaan renderen. Maandag voorzien we echter nog een verliespartij tegen Herlie, daarna is alles weer mogelijk. Opnieuw een 9/12 zou mooi zijn.
We blijven nog steeds elke sim een match plannen, want de TS stijgt verdacht traag dit seizoen?? Hier is toch wat aan veranderd, vermoed ik.
Verder hopen we morgen onze 50e beker in de kast te mogen zetten 
We blijven nog steeds elke sim een match plannen, want de TS stijgt verdacht traag dit seizoen?? Hier is toch wat aan veranderd, vermoed ik.

team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Lijkt een behoorlijke kutweek te gaan worden.
Vandaag moeten spelen met een CF in de goal en een LF op LB. 2 keepers waren geschorst, 1 LB geschorst, de andere gekwetst.
Voor morgen is mijn A-RM geschorst, B-RM gekwetst. A-CB gekwetst, B-CB geschorst(pakte nota bene rood in de match vandaag waar hij mijn andere CB verving).
Vandaag moeten spelen met een CF in de goal en een LF op LB. 2 keepers waren geschorst, 1 LB geschorst, de andere gekwetst.
Voor morgen is mijn A-RM geschorst, B-RM gekwetst. A-CB gekwetst, B-CB geschorst(pakte nota bene rood in de match vandaag waar hij mijn andere CB verving).
I love it when a plan comes together.

-
3-2 gewonnen ondanks een ts van 77. Nu verwacht ik de volgende weken bitter weinig punten, aangezien ik nog zeker een 4-8 transfers ga doen.
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
-
2-2 gelijkspel ondanks dat ik 3 punten beter was en thuis speelde.
Maar ja als ik afhankelijk van Lord Random ben had ik met dit team nog niet eens gepromoveerd uit H.
Enige zorg is dat ik nu al 6e sta en de promotieplaatsen dichtbij zijn. Het zal nog moeite kosten om mij in te houden en 3e te worden
Maar ja als ik afhankelijk van Lord Random ben had ik met dit team nog niet eens gepromoveerd uit H.
Enige zorg is dat ik nu al 6e sta en de promotieplaatsen dichtbij zijn. Het zal nog moeite kosten om mij in te houden en 3e te worden