Divisie B
Moderator: Moderator
pffffff ben al 3 matchen de betere en toch maar 5 op 9 halen
en dat tegen iet of wat toppers e
tegen SAT was ik eerst blij met het gelijkspel(aangezien hij titelkandidaat is), maar toch was ik de betere(2%) dus een kleine teleurstelling...
net als tegen T-gang(3%beter)
morgen tegen unirae iasi, vorig seizoen 12% beter als hij en toch verloren, wat gaat dit geven dan!!! ben benieuwd!!
grtz jarnovic
tegen SAT was ik eerst blij met het gelijkspel(aangezien hij titelkandidaat is), maar toch was ik de betere(2%) dus een kleine teleurstelling...
morgen tegen unirae iasi, vorig seizoen 12% beter als hij en toch verloren, wat gaat dit geven dan!!! ben benieuwd!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
Van mij had ge mogen winnen. Een punt helpt mij toch niet veel vooruit.jarnovic wrote:pffffff ben al 3 matchen de betere en toch maar 5 op 9 halen
grtz jarnovic

De eerste keer dat ik slechter in ratings ben en toch punten pak sinds enkele seizoenen in de competitie. Meestal is het andersom.
Mijn Ts was maar 91% voor de match en ik kreeg een rode kaart inde 72e min. Dus daar zullen de antwoorden liggen.
Wat mij wel verbaast is dat dit al de 3e rode kaart in 3L matchen was. Terwijl ik eind vorig seizoen ongeveer dezelfde agressieregel toepaste en een stuk minder rode kaarten kreeg.
Bovendien ben ik geen titelkandidaat, ik zal al blij zijn als ik niet degradeer.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
ja mijn TS staat op 90% nujokke wrote:Van mij had ge mogen winnen. Een punt helpt mij toch niet veel vooruit.jarnovic wrote:pffffff ben al 3 matchen de betere en toch maar 5 op 9 halen
grtz jarnovic![]()
De eerste keer dat ik slechter in ratings ben en toch punten pak sinds enkele seizoenen in de competitie. Meestal is het andersom.
Mijn Ts was maar 91% voor de match en ik kreeg een rode kaart inde 72e min. Dus daar zullen de antwoorden liggen.
Wat mij wel verbaast is dat dit al de 3e rode kaart in 3L matchen was. Terwijl ik eind vorig seizoen ongeveer dezelfde agressieregel toepaste en een stuk minder rode kaarten kreeg.
Bovendien ben ik geen titelkandidaat, ik zal al blij zijn als ik niet degradeer.
en ja ik had liever de overwinning gehad maja tijd kan niet worden teruggedraaid.
en opt einde vant seizoen zal het er ook niet om doen
maar jij bent in mijn ogen wel titelkandidaat, qua individuele prestaties van uw A ploeg steek jij er bovenuit, de rest is zeer gewaagd aan mekaar
het zal kwestie van schorsingen en gekwetsten zijn, en RANDOM!!!!!!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Ok, de eerste week zit erop. Niemand in B2 heeft nog het maximum van de punten. Onze tegenstander van vandaag zou Kauno Grybai geweest zijn, maar zijn team werd vanacht een FC Team. Resultaat 1-13
Met een mooie 4e plaats tot gevolg en aansluiting met de top. De 7 punten liggen onder het verhoopte, maar aangezien de eerste er ook maar 10 heeft, is dit goed genoeg. Maandag een zeer moeilijke verplaatsing naar gaint-killer Since 1903.

Team FC Bruggenhof
Helaas pech gehad met de random vanmorgen waardoor de eerste week ooit in B wordt afgesloten met 10 punten.
Vantevoren hadden we daarvoor getekend, maar achteraf hadden we gewoon op 12 punten moeten staan.
Volgende week volgen er thuiswedstrijden tegen SK Beveren, CA Metropolitano en FC Sosna pod Jahodnou en een uitwedstrijd tegen FC Primitivus. De scheidsrechters zijn niet in ons voordeel, we hopen dat de rest van het seizoen wat strengere scheidsrechters worden aangesteld op onze wedstrijden. Desondanks hopen we volgende week wederom 10 punten bij te schrijven en de leiding in B.2 te behouden
Vantevoren hadden we daarvoor getekend, maar achteraf hadden we gewoon op 12 punten moeten staan.
Volgende week volgen er thuiswedstrijden tegen SK Beveren, CA Metropolitano en FC Sosna pod Jahodnou en een uitwedstrijd tegen FC Primitivus. De scheidsrechters zijn niet in ons voordeel, we hopen dat de rest van het seizoen wat strengere scheidsrechters worden aangesteld op onze wedstrijden. Desondanks hopen we volgende week wederom 10 punten bij te schrijven en de leiding in B.2 te behouden
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
-
- Team President
Met 9/12 is sk Beveren zeer tevreden, vannacht werd er gemakkelijk gewonnen met 6-1. Voorlopig staat Beveren 3de met slechts 1 punt achterstand op de leiders.
@ bosman: je hebt idd wel een zeer sterk team met bijzonder lage agressies, voor mij ben je in ieder geval titelfavoriet
FC Sosna zal volgens mij zeker nog zakken in het klassement wegens zijn agressie
@ bosman: je hebt idd wel een zeer sterk team met bijzonder lage agressies, voor mij ben je in ieder geval titelfavoriet
FC Sosna zal volgens mij zeker nog zakken in het klassement wegens zijn agressie
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
B1
- Nop's Heroes
- Verbroedering Robbeke
- Superbiennies
- FC Stumperd (Casper)
B2
- FC Bruggenhof (jimman23)
- Sk Beveren (Lord Vegeta)
- Since 1903 (bats 1903)
- AS Bosman (J Bosman)
B3
- S.A.T
- Sparta Palmeiras (Mr Charlie)
- Westel
- FC jumptown
- Nop's Heroes
- Verbroedering Robbeke
- Superbiennies
- FC Stumperd (Casper)
B2
- FC Bruggenhof (jimman23)
- Sk Beveren (Lord Vegeta)
- Since 1903 (bats 1903)
- AS Bosman (J Bosman)
B3
- S.A.T
- Sparta Palmeiras (Mr Charlie)
- Westel
- FC jumptown
Seizoen 20 B.1
Supporter FC Stumperd
gem. teamprestatie: 72+
Supporter FC Stumperd
gem. teamprestatie: 72+
-
Vandaag weer een gemakkelijke overwinning. 2-8 op het veld van Since 1903. We hadden niet verwacht dat hij niet voluit zou gaan, maar de 4 geschorsten kunnen geen kwaad omdat we morgen tegen de laatste spelen. Wat wel mooi is, is dat we 3 matchen na mekaar een serieuze scoren op het bord (zullen) zetten. Zeer goed voor onze spitsen en het doelsaldo. Maar iedereen speelt natuurlijk tegen die ploegen, dus speelt het niet veel rol op het einde van het seizoen.
Team FC Bruggenhof
Vanmorgen gewonnen van SK Beveren, verdiende zege maar slechts 1-0
Morgen staat er een thuiswedstrijd tegen CA Metropolitano op het programma, deze zal ook winnend moeten worden afgesloten, zeker omdat we eindelijk eens een strenge scheidsrechter toegewezen hebben gekregen.
Het doelsaldo blijft een zwak punt momenteel, maar de makkelijke tegenstanders moeten voor ons nog komen. Alhoewel we wel het nadeel hebben dat we tegen Bolton Zagrebie hebben gespeeld voor deze in een FC team veranderde.
Woensdag een bekerwedstrijdje tussendoor, dit wordt een klusje voor het B-team alvorens we donderdag tegen Primitivus moeten. Vorig seizoen speelden we daar gelijk, dat zal dit seizoen beter moeten.
Vrijdag staat dan de 6 punten wedstrijd tegen de nummer 2 op het programma.
We hebben goede hoop om deze week als koploper uit te spelen.
Morgen staat er een thuiswedstrijd tegen CA Metropolitano op het programma, deze zal ook winnend moeten worden afgesloten, zeker omdat we eindelijk eens een strenge scheidsrechter toegewezen hebben gekregen.
Het doelsaldo blijft een zwak punt momenteel, maar de makkelijke tegenstanders moeten voor ons nog komen. Alhoewel we wel het nadeel hebben dat we tegen Bolton Zagrebie hebben gespeeld voor deze in een FC team veranderde.
Woensdag een bekerwedstrijdje tussendoor, dit wordt een klusje voor het B-team alvorens we donderdag tegen Primitivus moeten. Vorig seizoen speelden we daar gelijk, dat zal dit seizoen beter moeten.
Vrijdag staat dan de 6 punten wedstrijd tegen de nummer 2 op het programma.
We hebben goede hoop om deze week als koploper uit te spelen.
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
-
Mijn teamspirit is 5%. Het heeft dan geen zin om met mijn beste spelers te spelen. Ik verlies dan toch. Ik laat liever mijn jeugdspelers spelen zodat ze ervaring bijkrijgen.jimman23 wrote:Vandaag weer een gemakkelijke overwinning. 2-8 op het veld van Since 1903. We hadden niet verwacht dat hij niet voluit zou gaan, maar de 4 geschorsten kunnen geen kwaad omdat we morgen tegen de laatste spelen. Wat wel mooi is, is dat we 3 matchen na mekaar een serieuze scoren op het bord (zullen) zetten. Zeer goed voor onze spitsen en het doelsaldo. Maar iedereen speelt natuurlijk tegen die ploegen, dus speelt het niet veel rol op het einde van het seizoen.
Na de winterstop ga ik weer serieus proberen te spelen.

-
Ik had al wel gezien dat je team niet optimaal was de laatste tijd, maar ik wou ook geen risico's nemen. Als je teamspirit echt maar 5% is op dit moment, zal je hoogstwaarschijnlijk niet veel matchen meer winnen tegen de topploegen. Het zal een hele tijd duren vooraleer het weer 100% zal zijn.bats1903 wrote:Mijn teamspirit is 5%. Het heeft dan geen zin om met mijn beste spelers te spelen. Ik verlies dan toch. Ik laat liever mijn jeugdspelers spelen zodat ze ervaring bijkrijgen.jimman23 wrote:Vandaag weer een gemakkelijke overwinning. 2-8 op het veld van Since 1903. We hadden niet verwacht dat hij niet voluit zou gaan, maar de 4 geschorsten kunnen geen kwaad omdat we morgen tegen de laatste spelen. Wat wel mooi is, is dat we 3 matchen na mekaar een serieuze scoren op het bord (zullen) zetten. Zeer goed voor onze spitsen en het doelsaldo. Maar iedereen speelt natuurlijk tegen die ploegen, dus speelt het niet veel rol op het einde van het seizoen.
Na de winterstop ga ik weer serieus proberen te spelen.
Team FC Bruggenhof
-