Spelers kopen en verkopen kan je op de transfermarkt. Het is zo dat 2 managers onderling 1 koop en 1 verkoop per 2 seizoenen kunnen doen. SPFA-leden kunnen 3 transfers per 2 seizoenen doen.jona wrote:Hoeveel transfers kan ik doen met iemand die SPFA heeft (ikzelf heb geen SPFA)
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
check ook de hidden skill eens!!!visje69 wrote:een speler presteert maar naar z'n globale klasse vanaf z'n 20 jaar, en dat tot z'n 30ste, maar ook de fitheid speelt een rol, je RM van 74-75 heeft slechts 81 fitheid, wat ook wat prestatie kostThe Amazing Spicy wrote:Ik ga gewoon voort doen zoals ik bezig ben, lukt vrij goed.
Nog eens een vraagje, mijn RM van 18 jaar met GK 74 presteert slechter dan mijn RM van 28 jaar met GK 69. Ik gok dat dit aan de leeftijd ligt maar het verschil is toch vrij groot dus ik vind het nogal raar. Zou dit nog aan iets anders kunnen liggen?
maar eens je betere RM 20 wordt zal hij een stuk beter presteren
-
- Team Manager
aantal spelers
met hoeveel spelers kan je minimaal aan de aftrap komen, ik heb maar 8 spelers die speelgerechtig of niet gebleseerd zijn. normaal kan ik nog van de andere ploeg winnen
-
- Team Manager
Ik heb 2 seisoenen geleden een speler verkocht van dino's (ditrich)Als ik nou weer een speler van em wil kopen krijg ik deze foutmelding:
Hoe komt dat??Foutmelding
Je mag dit seizoen geen spelers (meer) kopen van manager dino_001
Als je wil kan je toch de details van speler Juan Antonio Felipe bekijken
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Dus wanneer mag het weersjoerd wrote:Je mag maar 1 speler per 2 seizoenen van een bepaalde speler kopen!
Team: Soup_a_cup
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Ik bedoel eigenlijk dat als ik mijn middenlvelders op defensief zet, en mijn tacktiek op lange bal, versterklt dat elkaar dan.X-Tenzo wrote:Je verdediging wordt hiermee versterkt ten nadele van je middenveld. Verder zullen je spelers geen prestatieverlies leiden omdat ze geen IO hebben.sc heerenveen wrote:Een vraagje: mijn CM en RM hebben geen IO, en ik speel lang bal. Is het dan gunstig om ze op defensief te zetten?
Voorbeel ik heb normaal:
50 linierating V
50 linierating M
Stel 2 middenvelders defensief in wordt het:
60
40
Bovenstaand zonder tacktiek, nu met tacktiek lange bal
50 (plus 10%) 55
50 (-10%) 45
Met defensief ingestelde spelers:
60 (plus 10%) 66
40 (-10%) 36
dus in totaal 2 linieratings meer. Klopt dat?
-
Nee, volgens mij niet.sc heerenveen wrote:Ik bedoel eigenlijk dat als ik mijn middenlvelders op defensief zet, en mijn tacktiek op lange bal, versterklt dat elkaar dan.X-Tenzo wrote:Je verdediging wordt hiermee versterkt ten nadele van je middenveld. Verder zullen je spelers geen prestatieverlies leiden omdat ze geen IO hebben.sc heerenveen wrote:Een vraagje: mijn CM en RM hebben geen IO, en ik speel lang bal. Is het dan gunstig om ze op defensief te zetten?
Voorbeel ik heb normaal:
50 linierating V
50 linierating M
Stel 2 middenvelders defensief in wordt het:
60
40
Bovenstaand zonder tacktiek, nu met tacktiek lange bal
50 (plus 10%) 55
50 (-10%) 45
Met defensief ingestelde spelers:
60 (plus 10%) 66
40 (-10%) 36
dus in totaal 2 linieratings meer. Klopt dat?
Wat er van het heen bijkomt gaat er van het ander af!

-
Wat Sjoerd zegt is helemaal correct. Je kan niet meer linierating krijgen door de tactiek die je speelt. Je verschuift alleen de linie's wat op. Maar stel dat je betere verdedigers hebt dan aanvallers, dan zou je hogere ratings kunnen halen. Dat hangt dus af van de Bp van je spelers.
Maar met lange bal en een defensief middenveld wordt je verdediging flink sterker, dit gaat alleen ten koste van de rest van je ploeg.
Maar met lange bal en een defensief middenveld wordt je verdediging flink sterker, dit gaat alleen ten koste van de rest van je ploeg.