Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

sjoerd
Member of the Soccer Project Association

Post by sjoerd »

assender wrote:is dat grootte qua zitplaatsen?
Inderdaad.
real

Post by real »

ik zie in de faq staan dat als je 4-3-3 speelt best een lange bal gebruikt staat (++) bij maar nochtans speelt elke manager dat ik ken die 4-3-3 speelt met kick and rush dus is kick and rush beter of is het toch lange bal :?:
is gwn vraagje omdat ik mss ga overstappen naar 4-3-3 en wou er graag een antwoord op weten
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
yanniske

Post by yanniske »

real wrote:ik zie in de faq staan dat als je 4-3-3 speelt best een lange bal gebruikt staat (++) bij maar nochtans speelt elke manager dat ik ken die 4-3-3 speelt met kick and rush dus is kick and rush beter of is het toch lange bal :?:
is gwn vraagje omdat ik mss ga overstappen naar 4-3-3 en wou er graag een antwoord op weten
met kick&rush hebbek tot nu toe meeste gewonnen :P
real

Post by real »

yanniske wrote:
real wrote:ik zie in de faq staan dat als je 4-3-3 speelt best een lange bal gebruikt staat (++) bij maar nochtans speelt elke manager dat ik ken die 4-3-3 speelt met kick and rush dus is kick and rush beter of is het toch lange bal :?:
mja gij in G ge steekt er ook boven uit he uw team is veel te goe vo in G :P nee ik wil gwn weten hoeveel het scheelt in % met de ratings ..
team brugge 1991

BP A team 70.18
yanniske

Post by yanniske »

real wrote:
yanniske wrote:
mja gij in G ge steekt er ook boven uit he uw team is veel te goe vo in G :P nee ik wil gwn weten hoeveel het scheelt in % met de ratings ..
ik ben tot in E geraakt me 4-3-3 kick&rush :P
yockr

Post by yockr »

Ik speel 4-3-3 met als tactiek lange bal :wink: Maar ik denk dat het weinig tot niets scheelt in linierating.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
real

Post by real »

yockr wrote:Ik speel 4-3-3 met als tactiek lange bal :wink: Maar ik denk dat het weinig tot niets scheelt in linierating.
k merci voor het antwoord maar weet iemand het officieel of heeft iemand al uitgetest :?:
team brugge 1991

BP A team 70.18
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Ik zou een paar spelers willen verkopen als iemand bereidt is om een hoge prijs te betalen. Wanneer gaat dan mijn TS naar beneden, als ik hem te koop zet of pas als ik hem verkocht heb? Gaat er iets af als mijn vraagprijs te hoog is en hij niet verkocht wordt? En als laatste, wanneer en hoeveel gaat er dan van de moraal?
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
visje69

Post by visje69 »

The Amazing Spicy wrote:Ik zou een paar spelers willen verkopen als iemand bereidt is om een hoge prijs te betalen. Wanneer gaat dan mijn TS naar beneden, als ik hem te koop zet of pas als ik hem verkocht heb? Gaat er iets af als mijn vraagprijs te hoog is en hij niet verkocht wordt? En als laatste, wanneer en hoeveel gaat er dan van de moraal?
je verliest 5% van je moraal op het moment dat je de speler VERKOOPT, dus niet als je hem op de lijst zet.
Als hij niet verkocht wordt kan er enkel iets van de prijs afgaan als je zelf hem van de lijst afhaalt en er voor een lager bedrag opzet. Maar eens er een bod op je spelers is gedaan, kan je hem niet meer van de lijst halen :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Schevendebelder
Fan

Post by Schevendebelder »

Vraagske

Als je conditie traint, stijgt of daalt de fitheid dan?
En is er een bepaald percentage van de fitheid dat er per wedstrijd afgaat of bijkomt?

Grtz
visje69

Post by visje69 »

Schevendebelder wrote:Vraagske

Als je conditie traint, stijgt of daalt de fitheid dan?
En is er een bepaald percentage van de fitheid dat er per wedstrijd afgaat of bijkomt?

Grtz
er gaat fitheid af per wedstrijd, niet per training, hoeveel echter hangt af van de leeftijd
Fitheid: Elke wedstrijd zakt de fitheid van een speler, hij heeft dan even tijd nodig om te recupereren. Een speler met een lage fitheid heeft een grotere kans op blessures.
Ook de fitheidsstijging bij de simulatie van 4u is afhankelijk van de leeftijd. Van 17 t/m 20 jaar stijgt deze met 10%, van 21 t/m 28 met 15% en vanaf 29 jaar opnieuw minder: 10%. Vanaf 33 jaar zelfs maar met 5%. Dat betekent dus dat hele jonge en heel oude spelers, die een competitiewedstrijd spelen, een veel lagere fitheid zullen hebben dan andere na de simulatie.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Schevendebelder
Fan

Post by Schevendebelder »

OK, merci !!!
racingboj

Post by racingboj »

kan er mij iemand vertellen hoeveel de linierating stijgt per 5% agressie meer ?

Ik vraag dit omdat ik van plan ben om donderdag agressief uit de hoek te komen, maar dit gaat weliswaar niet met mijn volledige A-ploeg maar een mix van A en B-ploeg. Ik zal dus prestatie inboeten en ik wil weten of ik dit kan compenseren door zo'n 30% agressiever te gaan spelen dan mijn tegenstander.
sc heerenveen

Post by sc heerenveen »

racingboj wrote:kan er mij iemand vertellen hoeveel de linierating stijgt per 5% agressie meer ?

Ik vraag dit omdat ik van plan ben om donderdag agressief uit de hoek te komen, maar dit gaat weliswaar niet met mijn volledige A-ploeg maar een mix van A en B-ploeg. Ik zal dus prestatie inboeten en ik wil weten of ik dit kan compenseren door zo'n 30% agressiever te gaan spelen dan mijn tegenstander.
Volgens mij in totaal 10-12% tussen 0 en 100 agressie, dus 0,5-0,6 per 5%.
yanniske

Post by yanniske »

als je bied net voor de speler afloopt, komt er toch 1 dag bij, dus bv. woensdag 4.00 uur => bod dinsdag 19.00 uur
woensdag word donderdag
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”