Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

Maar 3-0 winst en was 35% beter :shock: Maar soit, de 3 punten zijn binnen :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
purple_white

Post by purple_white »

3-2 winst tegen SV Stramien... 9% was ik beter dus logische zege... donderdag moet ik op verplaatsing bij Hornet... mag normaal geen probleem vormen :)
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Shonk

Post by Shonk »

3-2 verloren van FC Rapid Bertem. Dit was te verwachten aangezien we met een CM speelde op de plaats van RM Klukowski. Donderdag willen we de 3ptn thuis houden tegen Torpédo Svinov. Ons sterkste team zal dan aantrede.
Image Image
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Shonk wrote:3-2 verloren van FC Rapid Bertem. Dit was te verwachten aangezien we met een CM speelde op de plaats van RM Klukowski. Donderdag willen we de 3ptn thuis houden tegen Torpédo Svinov. Ons sterkste team zal dan aantrede.
Als je dat zou kunnen flikken ga ik vréé content zijn! 8)
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Shonk

Post by Shonk »

Dilibangeda wrote:
Shonk wrote:3-2 verloren van FC Rapid Bertem. Dit was te verwachten aangezien we met een CM speelde op de plaats van RM Klukowski. Donderdag willen we de 3ptn thuis houden tegen Torpédo Svinov. Ons sterkste team zal dan aantrede.
Als je dat zou kunnen flikken ga ik vréé content zijn! 8)
Doe alvast mijn best. Moet zelf zien dat ik nu al niet te veel achterstand oploop om nog in de top 5 te kunne eindigen.
Image Image
racingboj

Post by racingboj »

weer een nederlaag :)

Deze keer was het een gevolg van een rode kaart, vrij onterecht als je de agressies van de andere ploeg bekijkt.

1% minder goed en een verlies, het zit echt niet mee de laatste tijd.

Maar we maken ons niet al te veel zorgen en hopen nu punten te gaan pakken en gestaag te gaan klimmen in de rangschikking.
purple_white

Post by purple_white »

Den Uier wrote:Maar 3-0 winst en was 35% beter :shock: Maar soit, de 3 punten zijn binnen :D
Je doet het erg goed man! :)

Je staat erg dicht bij mij :lol: :P
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Prince88

Post by Prince88 »

Ook weer een overwinning kunnen meepakken tegen Mado. Het b-team mocht aantreden en deed dat prima, een 2-0 zege. We staan inmiddels weer boven de streep op een 10e stek. De terugronde verwacht ik wat sterker voor de dag te kunnen komen, omdat dan de Uefa is afgelopen en de spelers wat sterker voor de dag kunnen komen in sommige wedstrijden dan nu. We gaan voor een top 7 plek uiteindelijk.
Prince88, proud manager of Fresh
Den Uier

Post by Den Uier »

purple_white wrote:
Den Uier wrote:Maar 3-0 winst en was 35% beter :shock: Maar soit, de 3 punten zijn binnen :D
Je doet het erg goed man! :)

Je staat erg dicht bij mij :lol: :P
Thx maar vanaf het jaar 2008 kan ik weer volop met mijn ploegje bezig zijn want nu is dat maar een week wel en een week niet en dan neemt mijn vrouw het roer over wat er ballen van snapt :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Guardian

Post by Guardian »

1-1 tegen de nummer 6

zeer jammer, maar toch nog een goed resultaat met 3 afwezige A spelers

5 punten vorsprong op de nummer 2 en 3 :)
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

vandaag weer een gelijkspel helaas.

Wel gelijke linearatings dus terecht een 2-2.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
real

Post by real »

mm vandaag onverwacht verloren tegen FC Gargzdas had zelf tegen the rienaldos een paar A spelers die met 2 gele kaarten stonden niet opgesteld om hier volle bak te kunnen gaan tegen FC gargzdas maar we waren 1 % slechter in de rating en verloren dan thuis had toch minstens op een gelijkspel gehoopt .. enja gisteren tegen the rienaldos we wisten toch dat we gingen verliezen en hebben maar een paar B spelels opgesteld resultaat 6 ratings minder maar hadk met mn volle A team gespeeld was ik er mss 3 minder geweest en hadk me wa sanshe nog een gelijkspel uit de brand kunnen halen maarja ik gun rienaldos de zege, maar door deze slechte scores hebben we nu een 0/6 en tzal ni veel beter worden denk ik donderdag want dan moeten we naar de leider dusja zal dit wss een 0/9 worden maar zover zijn we nog niet we staan ook nog altijd 4de in het klassement en zijn hier zkr meer dan tevreden over :!:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

real wrote:mm donderdag want dan moeten we naar de leider dusja zal dit wss een 0/9 worden maar zover zijn we nog niet !:
Hmm, een leider die averij heeft opgelopen en niet op volle sterkte kan aantreden. En daar komt bij dat je geen moraalverlies hebt gehad door een bekerpartij. Ik durf er mijn handen niet voor in het vuur steken...
Momenteel in C.7
Celtic 85
real

Post by real »

Celtic'85 wrote:
real wrote:mm donderdag want dan moeten we naar de leider dusja zal dit wss een 0/9 worden maar zover zijn we nog niet !:
Hmm, een leider die averij heeft opgelopen en niet op volle sterkte kan aantreden. En daar komt bij dat je geen moraalverlies hebt gehad door een bekerpartij. Ik durf er mijn handen niet voor in het vuur steken...
je hebt idd de beker maar je hebt dan bijna met heel je A team een friendly weer gespeeld en daardoor ben je ook nog altijd niet op je sterkste moraal en heb je fitheid verlies ook wat dus weer tot 1 a 2 prestatie verlies is bij de spelers dus hoop ik toch op een gelijkspel al heb jij wel het thuisvoordeel nu
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Ik heb het ook es zitten : Thuis 1% beter en toch verliezen zelfs. :evil:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”