loooiiiccc wrote:Welke van deze 2 spelers zal het beste presteren als CF?
*een CF met BP=66.2 met fitheid=100% en moraal=68%
*een RF met BP=68.4 met fitheid=100% en moraal=100%
Je Rf, maar als je je Cf een nieuw contract aanbiedt, dan heeft hij ongeveer weer 88% moraal. Dit geldt alleen als je speler al langer dan 30 dagen een contract heeft.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
loooiiiccc wrote:Welke van deze 2 spelers zal het beste presteren als CF?
*een CF met BP=66.2 met fitheid=100% en moraal=68%
*een RF met BP=68.4 met fitheid=100% en moraal=100%
Je Rf, maar als je je Cf een nieuw contract aanbiedt, dan heeft hij ongeveer weer 88% moraal. Dit geldt alleen als je speler al langer dan 30 dagen een contract heeft.
bruges4life wrote:hoe haal ik mn geld uit het rood?
De makkelijkste manier is gewoon een goeie speler laten gaan e. Meedoen aan vrb's gaat niet want je kan het inschrijvingsgeld niet betalen dusja. Je kan ook veel vr's thuis spelen, maar daar ga je niet snel mee uit het rood raken. Er zit niets anders op dan spelers verkopen denk ik, geld lenen zou nu niet slim zijn. Je volgende jeugdspeler meteen verkopen ofzo.. En ja, hopen op goeie reclamepanelen van sanmax
1. Krijgt een kapitein extra moraal bij om dat hij kapitein is?
2. SPMT raadt altijd een kapitein aan. Heeft dit invloed op de prestatie van iemand of is dit gewoon omdat hij de hoogste ervaring heeft?
1. Krijgt een kapitein extra moraal bij om dat hij kapitein is?
2. SPMT raadt altijd een kapitein aan. Heeft dit invloed op de prestatie van iemand of is dit gewoon omdat hij de hoogste ervaring heeft?
1. Volgens mij niet.
2. Volgens mij heeft het invloed op de linierating en ja de hoogste ervaring is het beste om aan te geven!