Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb in mijn team een speler, die vandaag geen Liga heeft gespeeld. Hij heeft 100 fitheid en 96 moraal. Hieruit concludeer ik dat een speler meet een lagere fitheid een lagere moraalverlies heeft. Maar als een speler 85% fitheid heeft voor de liga, dan heeft hij 100% fitheid erna, maar hoeveel moraal heeft hij dan?
En stel dat die speler een vr. gaat spelen, hoeveel conditie moet hij dan hebben zodat die speler de volgende dag (liga) beter speelt?
En stel dat die speler een vr. gaat spelen, hoeveel conditie moet hij dan hebben zodat die speler de volgende dag (liga) beter speelt?
-
1) Spelers met een lagere fitheid (onder 90% denk ik) hebben inderdaad minder moraalverlies. Maar als de fitheid tussen de 80 en 89 ligt, zal het verschil maar klein zijn (3-4% ipv 5%?).sc heerenveen wrote:1) Ik heb in mijn team een speler, die vandaag geen Liga heeft gespeeld. Hij heeft 100 fitheid en 96 moraal. Hieruit concludeer ik dat een speler meet een lagere fitheid een lagere moraalverlies heeft. Maar als een speler 85% fitheid heeft voor de liga, dan heeft hij 100% fitheid erna, maar hoeveel moraal heeft hij dan?
2) En stel dat die speler een vr. gaat spelen, hoeveel conditie moet hij dan hebben zodat die speler de volgende dag (liga) beter speelt?
2) En als die speler nog een fitheid van 100% heeft, is een conditie boven de 70% voldoende, dan verliest hij wellicht ongeveer 3-4% fitheid.
-
Oké bedanktyockr wrote:1) Spelers met een lagere fitheid (onder 90% denk ik) hebben inderdaad minder moraalverlies. Maar als de fitheid tussen de 80 en 89 ligt, zal het verschil maar klein zijn (3-4% ipv 5%?).sc heerenveen wrote:1) Ik heb in mijn team een speler, die vandaag geen Liga heeft gespeeld. Hij heeft 100 fitheid en 96 moraal. Hieruit concludeer ik dat een speler meet een lagere fitheid een lagere moraalverlies heeft. Maar als een speler 85% fitheid heeft voor de liga, dan heeft hij 100% fitheid erna, maar hoeveel moraal heeft hij dan?
2) En stel dat die speler een vr. gaat spelen, hoeveel conditie moet hij dan hebben zodat die speler de volgende dag (liga) beter speelt?
2) En als die speler nog een fitheid van 100% heeft, is een conditie boven de 70% voldoende, dan verliest hij wellicht ongeveer 3-4% fitheid.

team klasse
beste mensen,
als je kijkt bij manager > overzicht, staan daar een aantal dingen als teamspirit, en aantal spelers en zo. Er staat ook bij: klasse..
wat is dat, en waar is die klase op gebaseerd?
Assender
als je kijkt bij manager > overzicht, staan daar een aantal dingen als teamspirit, en aantal spelers en zo. Er staat ook bij: klasse..
Assender
-
Re: team klasse
Dat is de gemiddelde globale klasse van je spelers.assender wrote:beste mensen,
Assender
snel antwoord
bedankt voor het snelle antwoord!
En hoe kom je hoger te staan in het managerklassment, hoe krijg je 'punten' ?
Re: snel antwoord
Door wedstrijden te winnen, je krijgt bij elke gewonnen wedstrijd punten. Bij een League en Beker wedstrijd natuurlijk meer als bij een vriendschappelijke wedstrijd.assender wrote:bedankt voor het snelle antwoord!

gaan er eigenlijk ook punten af als je verliest??terry wrote:Door wedstrijden te winnen, je krijgt bij elke gewonnen wedstrijd punten. Bij een League en Beker wedstrijd natuurlijk meer als bij een vriendschappelijke wedstrijd.assender wrote:bedankt voor het snelle antwoord!
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
-
Ja9jantje9 wrote:gaan er eigenlijk ook punten af als je verliest??terry wrote:Door wedstrijden te winnen, je krijgt bij elke gewonnen wedstrijd punten. Bij een League en Beker wedstrijd natuurlijk meer als bij een vriendschappelijke wedstrijd.assender wrote:bedankt voor het snelle antwoord!

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
bedankt 

Team: Soup_a_cup
-
Punten erbij/eraf bij winst/verlies:
Beker: +5/-5
Liga: +4/-4
VrB: +2/-2
Vr: +1/-1
Het maakt dan verdre niet uit wie je tegenstander is in de beker of liga, of dat je bij een VrB een finale of een poulewedstrijd speelt.
Beker: +5/-5
Liga: +4/-4
VrB: +2/-2
Vr: +1/-1
Het maakt dan verdre niet uit wie je tegenstander is in de beker of liga, of dat je bij een VrB een finale of een poulewedstrijd speelt.
Prince88, proud manager of Fresh
-
Heeft het eigenlijk nut om je spelers niet te laten trainen? Bijvoorbeeld als ze niets kunnen trainen omdat alle skills rood zijn. De vraag is dus eigenlijk of het kwaad kan om je spelers altijd op stamina, ook als het rood is, te laten trainen als er geen andere skill moet getraind worden.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Het geen kwaad maar de kans op blessures is groter natuurlijk dan wanneer hij niet traint. Na de sim van 18u laat ik ze op conditie trainen en 's morgens na de sim van 4u zet ik ze op niets of andere skillThe Amazing Spicy wrote:Heeft het eigenlijk nut om je spelers niet te laten trainen? Bijvoorbeeld als ze niets kunnen trainen omdat alle skills rood zijn. De vraag is dus eigenlijk of het kwaad kan om je spelers altijd op stamina, ook als het rood is, te laten trainen als er geen andere skill moet getraind worden.

Team = AC ManU (B2)
-
-