Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=7726928
F*ck; 5% beter tegen de nr 2 (nu 3es) en morgen uit op Beringen United; die nu 2es staan
moeilijke klus
F*ck; 5% beter tegen de nr 2 (nu 3es) en morgen uit op Beringen United; die nu 2es staan
moeilijke klus

Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
-
Een gelijkspel op het veld van de nr. 9, 0-0. Nochtans 1% beter, maar goed.
Morgen thuis tegen SV Stramien, de nummer 10. Zal nog niet gemakkelijk worden om te gaan winnen...
Morgen thuis tegen SV Stramien, de nummer 10. Zal nog niet gemakkelijk worden om te gaan winnen...
Prince88, proud manager of Fresh
-
De terugronde is goed ingezet bij K. Fl. Dorne. We wonnen thuis met het kleinste verschil van CVF. Morgen wacht ons een moeilijkere wedstrijd op het terrein van PC Bonner. We gaan er alvast alles aandoen om ook hier de volle buit weg te halen.
Verder melden we ook dat Spiros Kouemaha, onze LM, een andere werkgever heeft sinds vandaag. Hij stond deze morgen nog in de basis door de blessure van Laquait en de schorsing van Pupak, maar door snelle onderhandelingen is de speler dan toch vertrokken voor 5M naar Manchester United #1.
Verder melden we ook dat Spiros Kouemaha, onze LM, een andere werkgever heeft sinds vandaag. Hij stond deze morgen nog in de basis door de blessure van Laquait en de schorsing van Pupak, maar door snelle onderhandelingen is de speler dan toch vertrokken voor 5M naar Manchester United #1.

2-3 gewonnen tegen Rockstar.
Morgen volgt de topper thuis tegen Rienaldos. Beide teams hebben 2 geschorste spelers, dus daar is de balans in evenwicht. Ik hoop in ieder geval op een flink gevuld stadion.
Morgen volgt de topper thuis tegen Rienaldos. Beide teams hebben 2 geschorste spelers, dus daar is de balans in evenwicht. Ik hoop in ieder geval op een flink gevuld stadion.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
0-1 winst, gelijke linieratings
Nog steeds geen één gelijk spel.

Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
- Team President
-
zowaar verloren. totaal niet verwacht
ook vreemd dat ik mindere ratings haal. de tegenstander heeft nochtans ook enkele agressieve kerels die geen rood pakken + het thuisvoordeel maakte hem 3% beter ondanks dat mijn spelers allemaal individueel een klasse sterker waren.
bizar...
ik moet precies hard werken om promotie vast te krijgen. heb nochtans dezelfde ploeg (zelfs ietsiepietsie beter) als vorig seizoen. wordt het terug een 3e plek?
nu vol spanning afwachten wat we morgen gaan doen en wat de uitslag wordt tussen Celtic en Rienaldos.
winst tegen Rienaldos op donderdag wordt nu bijna een hoofdzaak als we nog willen promoveren

ook vreemd dat ik mindere ratings haal. de tegenstander heeft nochtans ook enkele agressieve kerels die geen rood pakken + het thuisvoordeel maakte hem 3% beter ondanks dat mijn spelers allemaal individueel een klasse sterker waren.
bizar...
ik moet precies hard werken om promotie vast te krijgen. heb nochtans dezelfde ploeg (zelfs ietsiepietsie beter) als vorig seizoen. wordt het terug een 3e plek?
nu vol spanning afwachten wat we morgen gaan doen en wat de uitslag wordt tussen Celtic en Rienaldos.
winst tegen Rienaldos op donderdag wordt nu bijna een hoofdzaak als we nog willen promoveren

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team Board Member
vannacht te topper tegen Celtic hopen we op de 3 punten zodat we opnieuw kunnen klimmen naar de toppositie. Het stadion zal zeker uitverkocht zijn .
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
-
-
deze nacht verloren met 2-3 we hadden een verlies verwacht maar toch hoopten we nog op een puntje maarja we waren 5 % slechter dus is het logisch dat we verliezen we moesten 3 hele zwakke spelers opstellen dusja niet aan te doen
vannacht mogen we het opnemen tegen kvg oostende die maar 1 belangrijke schorsing heeft en die kan het goed opvangen ook dusja het zal weer een lastige opdracht worden voor ons maar we willen zkr een puntje !
vannacht mogen we het opnemen tegen kvg oostende die maar 1 belangrijke schorsing heeft en die kan het goed opvangen ook dusja het zal weer een lastige opdracht worden voor ons maar we willen zkr een puntje !