Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Post by T-man »

1-6 gew, nu 9p voorsprong op nr 11, ziet er goed uit :D
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

SV Stramien had duidelijk zijn sterkste team niet opgesteld. Resultaat; een 3-1 thuisoverwinning. Hierdoor pakken we terug de 6e plaats in. Donderdag op het veld van de nummer 8. Een puntje moet kunnen, alleen jammer dat hij geen basisspelers mist en ik mis er wel 3. We zien wel. Vrijdag een mooie wedstrijd tegen Purple White, dit keer op mijn veld :)

Komt het trouwens vaak voor dat ze zo gelijk staan? :P

5 As Bari 30 17 8 6 3 23 15 +8
6 Fresh 30 17 8 6 3 23 15 +8
Prince88, proud manager of Fresh
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

2-1 gewonnen :D Vier punten voor op Rienaldos nu.
We blijven rustig. Het is nog ver, nog heel ver.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Guardian

Post by Guardian »

Guardian wrote:10 beter en 1-1 gespeeld :x :x :x :evil: :evil: :evil:

GVD weer met een mix van A en B spelers gespeeld

Vandaag 5 beter en weer een gelijkspel

2-2

in 2 dagen 4 punten bestolen!!!!

Leuke is dat ik nu geen CB heb voor donderdag, wanneer ik tegen de 2de in de stand speel

:x :x :x
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

Proficiat aan Celtic met de overwinning, onze TS en te lage agressie heeft ons parten gespeeld. Maar we geven niet op want we staan staan nog altijd waar we willen staan namelijk op een promotieplaats.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Shonk

Post by Shonk »

Verwacht 3-2 verlies bij PC Bonner. Morgen spelen we tegen Fans of Alcohol in de beker. We hopen hier te gaan winnen om zo donderdag ook onze tegenstander te verrasse in eigen huis en de volle buit thuis te houden.
Image Image
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Onverwacht 0-1 verlies tegen de leider. Ik vrees dat we de spelers iets te veel hebben laten rusten. Iedereen was topfit, maar presteerde 2 punten onder zijn beste prestatie waardoor we verdiend verloren. Blaim the manager.

Ipv terug te komen tot 1 punt staan we er nu 7 achter, einde van de titelstrijd. Vanaf nu speelt de C-ploeg in competitie.
Shonk

Post by Shonk »

Dark Tiger wrote:Onverwacht 0-1 verlies tegen de leider. Ik vrees dat we de spelers iets te veel hebben laten rusten. Iedereen was topfit, maar presteerde 2 punten onder zijn beste prestatie waardoor we verdiend verloren. Blaim the manager.

Ipv terug te komen tot 1 punt staan we er nu 7 achter, einde van de titelstrijd. Vanaf nu speelt de C-ploeg in competitie.
Geef je het al zo snel op??? Ik sta momenteel nog in de gevarenzone en als je mijn team bekijkt ga je wrs zegge van wat doet hij daar, maar het geluk zit me echt niet mee dit seizoen, al geef ik niet op. Met een 10de plek ben ik tevrede op het einde van het seizoen.
Image Image
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Dark Tiger wrote:Onverwacht 0-1 verlies tegen de leider. Ik vrees dat we de spelers iets te veel hebben laten rusten. Iedereen was topfit, maar presteerde 2 punten onder zijn beste prestatie waardoor we verdiend verloren. Blaim the manager.

Onverwacht? :?

Ik had gisteren al kunnen raden dat ik een paar %en beter zou zijn door slechte moralen en fitheden bij jou. Moest het optimaal zijn geweest was het totaal aal nienieratings wellicht in evenwicht geweest?
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:2-1 gewonnen :D Vier punten voor op Rienaldos nu.
We blijven rustig. Het is nog ver, nog heel ver.
ik kruip even in de huid van Celtic: "nog 2 punten en ik ben zeker van behoud :D"

een hele knappe overwinning, geniet daar maar van. je staat zowaar nog steeds eerste en verdiend die plaats dus duidelijk wel :wink: al had ik daar nooit aan getwijfeld :P

donderdag volgt voor onze de belangrijke wedstrijd tegen Rienaldos. ik zit zowaar nu al met de zenuwen :D
voorlopig op een 4e plaats op al 10ptn van Celtic en 6 van Rienaldos.

afwachten wat de uitslag zal worden, maar bij verlies wordt het wel aartsmoeilijk en moeten we bijna een foutloos parcour gaan afleggen om nog een promotieplaats te pakken.

let's hope dat het spannend blijft 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino

Post by el stino »

man man, wat een stress voor morgen. heb al zeker 5x men ploegopstelling nagekeken voor morgen :D

positief voor mij is dat Rienaldos niet echt voordeel kan halen uit de agressie van de scheids.
maar hij heeft wel nog steeds het thuisvoordeel, dat mssn beslissend kan zijn. qua bp van de spelers denk ik dat we morgen niet veel gaan verschillen. het zal er echt om spannen :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

el stino wrote:man man, wat een stress voor morgen. heb al zeker 5x men ploegopstelling nagekeken voor morgen :D

positief voor mij is dat Rienaldos niet echt voordeel kan halen uit de agressie van de scheids.
maar hij heeft wel nog steeds het thuisvoordeel, dat mssn beslissend kan zijn. qua bp van de spelers denk ik dat we morgen niet veel gaan verschillen. het zal er echt om spannen :)
Shpanneeeend
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)

Berginal Geerschot: No more
real

Post by real »

gisteren een mooie 1-2 overwinning genomen tegen KVG oostende en blijven we echt goed meedraaien in C.7 we staan nog altijd derde met 4 punten achter op de 2de en 2 puntjes voor op royal fc :wink: vannacht mogen we tegen fc calzone spelen die nogal 2 belangrijke schorsingen heeft dus mogen we mss hopen op winst anders heeft die echt een superploeg vooral een fantastische CM :!: en royal fc zal vannacht moeten winnen tegen the rienaldos als hij nog voor promotie zal willen gaan anders zal het over zijn voor hem denk ik , we kijken ook vol verwacht uit naar deze uitslag :P
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
T-man

Post by T-man »

Weeral niet verloren: 1-2 winst, 11p voor op nr 11 > schitterend :D
Team = AC ManU (B2)
racingboj

Post by racingboj »

Vandaag gelijke ratings behaald tegen de tweede in de stand.

Ondanks dit feit en het thuisvoordeel verloren we nog.

Ongelooflijk hoe de random ons dit seizoen tegen zit, dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Als het zo blijft doorgaan degraderen we door de random en niet door de zwakte en dat zou jammer zijn.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”