Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
1-2 gewonnen van de 8e! Linieratings 121-124. (ref 96) Hierdoor staan we al 7e! Enkele speeldagen geleden stonden we nog 14e, we lijken nu gered!
Donderdag thuis tegen de 13e, dus dat wordt 9 op 9, in de heenronde haalden we 1 op 9 tegen diezelfde teams!
Donderdag thuis tegen de 13e, dus dat wordt 9 op 9, in de heenronde haalden we 1 op 9 tegen diezelfde teams!
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
-
Maandag met lr 138 en gewonnnen en de koploper op 2 punten genaderd. Dinsdag met lr 125 verloren, met 4 C-spelers en 6 B-spelers in de basis
Het zal een gigantische managerklus worden om op plek 3 te eindigen. Maar liefst 8 managers komen voor die plek in aanmerking, dus het wordt tijd voor een schifting. Enig geluk is dat ik tegen iedere tegenstander zelf kan bepalen of ik win qua linieratings en andere ploegen niet

Het zal een gigantische managerklus worden om op plek 3 te eindigen. Maar liefst 8 managers komen voor die plek in aanmerking, dus het wordt tijd voor een schifting. Enig geluk is dat ik tegen iedere tegenstander zelf kan bepalen of ik win qua linieratings en andere ploegen niet

-
Ik dacht dat je mij ondetussen al voorbijgestoken was in het klassement, maar blijkbaar toch niet. Het zal ver tijd beginnen worden want de kloof op de 2e is nu toch al 5 punten voor jou. Ik sta op 4 punten maar promotie verwacht ik niet echt. Van mij mag jij en Bystroc promoveren, 2 goede, jonge en niet-agressieve teams waar ik vanaf wilhannibal wrote:Toen ik het de 3e keer las vond ik het nog erger Lobert.

En vandaag gelijk gespeeld tegen de 3e, die daardoor nog altijd even veel punten heeft als mijn team.
Pfft. Er wil precies niemand promoveren in mijn reeks. Ik was de week begonnen met 5 punten voor op de tweede, en na een 0/9 sta ik nog 2 punten voor. Blijkbaar is er niemand klaar voor de C reeks. Op deze manier kan het nog geestig worden, om ter laagste ratings halen
.

team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
Echt drama weer deze week. Verwachtte op zijn minst een 10/12..yockr wrote:Ik dacht dat je mij ondetussen al voorbijgestoken was in het klassement, maar blijkbaar toch niet. Het zal ver tijd beginnen worden want de kloof op de 2e is nu toch al 5 punten voor jou. Ik sta op 4 punten maar promotie verwacht ik niet echt. Van mij mag jij en Bystroc promoveren, 2 goede, jonge en niet-agressieve teams waar ik vanaf wilhannibal wrote:Toen ik het de 3e keer las vond ik het nog erger Lobert.![]()
En vandaag gelijk gespeeld tegen de 3e, die daardoor nog altijd even veel punten heeft als mijn team.

Neemt niet weg dat ik er nog steeds voor ga.. al zal ik nu vrijwel álles moeten gaan winnen

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Vandaag gewonnen van de 1ste met 135 lr ( een record voor mijn team) met 2 B-spelers , nog altijd een 12de plaats, gelijk met de 11de. Morgen tegen een sp-team dus normaal ga ik dan 11de staan, moet ik het alleen zo kunnen houden tot het einde van het seizoen, degraderen met zo weinig mogelijk te verliezen, om dan binnen een paar seizoenen met een beter team terug te promoveren.
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
-
Donderdag eenvoudige winst met het B/C-team.
Vrijdag een dikverdiende 0-0. Ik was MAAR 10% beter (124-134) en dat is in sp absoluut geen garantie meer om te winnen.
Het resulteert dat ik op de plek sta waar ik wil staan: derde (ik ben alle wedstrijden beter geweest, dat dan weer wel)
NB: zes goals op een hele speelronde, waarvan 3 in 1 wedstrijd. D.22 moet wel de saaiste reeks zijn; lekker op zijn italiaans

Vrijdag een dikverdiende 0-0. Ik was MAAR 10% beter (124-134) en dat is in sp absoluut geen garantie meer om te winnen.

Het resulteert dat ik op de plek sta waar ik wil staan: derde (ik ben alle wedstrijden beter geweest, dat dan weer wel)
NB: zes goals op een hele speelronde, waarvan 3 in 1 wedstrijd. D.22 moet wel de saaiste reeks zijn; lekker op zijn italiaans

-
1-2 gewonnen tegen de 13e, we hadden 11 linieratings meer.
We staan nu nog altijd 4e, maar we hebben precies dezelfde statistieken als de derde: even veel punten, wedstrijden gewonnen, doelpunten gemaakt en tegen gekregen. Ik vraag mij af op basis van wat er dan bepaald wordt wie hoger staat.
De 2e heeft maar 1 puntje meer, dus promotie kan altijd nog. Dat zal vooral van volgende week afhangen, maar het zal zeker moeilijk worden.
We staan nu nog altijd 4e, maar we hebben precies dezelfde statistieken als de derde: even veel punten, wedstrijden gewonnen, doelpunten gemaakt en tegen gekregen. Ik vraag mij af op basis van wat er dan bepaald wordt wie hoger staat.
De 2e heeft maar 1 puntje meer, dus promotie kan altijd nog. Dat zal vooral van volgende week afhangen, maar het zal zeker moeilijk worden.