Ik stond halverwege het seizoen ook precies gelijk met iemand. Hij stond echter boven mij, maar had wel van mij gewonnen in de heenronde. Zou dan onderling resultaat tellen?yockr wrote:1-2 gewonnen tegen de 13e, we hadden 11 linieratings meer.
We staan nu nog altijd 4e, maar we hebben precies dezelfde statistieken als de derde: even veel punten, wedstrijden gewonnen, doelpunten gemaakt en tegen gekregen. Ik vraag mij af op basis van wat er dan bepaald wordt wie hoger staat.
De 2e heeft maar 1 puntje meer, dus promotie kan altijd nog. Dat zal vooral van volgende week afhangen, maar het zal zeker moeilijk worden.
Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Prince88, proud manager of Fresh
-
Dat kan niet want in de heenronde heb ik van dat team gewonnen en in de terugronde gelijk gespeeld. Dus dan zou ik voor dat team moeten staan.Prince88 wrote:Ik stond halverwege het seizoen ook precies gelijk met iemand. Hij stond echter boven mij, maar had wel van mij gewonnen in de heenronde. Zou dan onderling resultaat tellen?
deze week 10/12 , 0-0 op laatste wedstrijddag uit bij Avrig (nu no. 1) waarbij ik 10% beter was.. uit 132 op 122..
zonde..
Top-7 superclose in de D.24..
topers verliezen zelfs met 2-4..
Maandag uit naar sterke bunicii, gaat een lastige worden al kunnen ze hun geliefde 4-4-2 niet spelen door schorsing van 1 CM..
zonde..
Top-7 superclose in de D.24..
topers verliezen zelfs met 2-4..
Maandag uit naar sterke bunicii, gaat een lastige worden al kunnen ze hun geliefde 4-4-2 niet spelen door schorsing van 1 CM..
-
Uit een mooie 137 linierating behaald..
met nog wat rek erin, TS was 96% en keeper stond op fitheid 95%..
daarnaast bijna hele team < 26 jaar...
Maar .... 1-1 .. opponent haalt een 135 en maakt vlak voor tijd gelijk.
morgen thuis tegen SPA'team.
Top-7 staat binnen 6 punten van elkaar, kan nog van alles gebeuren.
Donderdag en vrijdag ontmoet ik 2 van hen : DaaG United en Babrungas
met nog wat rek erin, TS was 96% en keeper stond op fitheid 95%..
daarnaast bijna hele team < 26 jaar...
Maar .... 1-1 .. opponent haalt een 135 en maakt vlak voor tijd gelijk.
morgen thuis tegen SPA'team.
Top-7 staat binnen 6 punten van elkaar, kan nog van alles gebeuren.
Donderdag en vrijdag ontmoet ik 2 van hen : DaaG United en Babrungas
-
3-1 gewonnen met linieratings 135-118, nu 9de. Ik ga hier nog moeite moeten doen om te degraderen
. Ik verwacht het seizoen te eindigen met een 34-tal punten(heb er nu 28), aangezien mijn TS nu wat lager gaat zijn. Proberen om de 11de of 12de plaats te pakken.

'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
Waarom wil je persé degraderen? Het is toch gezellig in D.Skatanic wrote:3-1 gewonnen met linieratings 135-118, nu 9de. Ik ga hier nog moeite moeten doen om te degraderen. Ik verwacht het seizoen te eindigen met een 34-tal punten(heb er nu 28), aangezien mijn TS nu wat lager gaat zijn. Proberen om de 11de of 12de plaats te pakken.
I love it when a plan comes together.

-
Ik vind dat mijn team niet goed genoeg is om in D te spelenWaarom wil je persé degraderen? Het is toch gezellig in D.

'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
-
2-3 verloren, 3 lineratings slechter. Wel agressie vergeten instellen
Anders had ik met 35% agressie meer kunnen spelen, eerste keer dat mij het overkomt. Anders zat er een gelijkspel in.
Promotie zal wel definitief er niet meer inzitten, maar dat was ook niet de bedoeling.
Onze RF Mbonabucya heeft weer gescoord deze wedstrijd, het is nu al 8 wedstrijden geleden dat hij niet scoorde
Hij is nu topschutter met 20 goals na 21 speeldagen (20 keer gespeeld), niet slecht.

Promotie zal wel definitief er niet meer inzitten, maar dat was ook niet de bedoeling.
Onze RF Mbonabucya heeft weer gescoord deze wedstrijd, het is nu al 8 wedstrijden geleden dat hij niet scoorde

-
Twee overwinningen op rij. 130 gehaald met het B/C team.
Zelfde probleem als Wikke: moeite doen om niet te promoveren! Toch kriebelt het een beetje, want de eerste plaats ligt binnen handbereik
Donderdag het debuut van de 17-jarige CB Hareau en 17-jarige RM Skvaril in de hoofdmacht.
Eens kijken of het nu wel lukt om punten te laten liggen, anders moeten er drastische maatregelen worden genomen en gaan we kijken of keepers ook kunnen scoren in D.22
Zelfde probleem als Wikke: moeite doen om niet te promoveren! Toch kriebelt het een beetje, want de eerste plaats ligt binnen handbereik

Donderdag het debuut van de 17-jarige CB Hareau en 17-jarige RM Skvaril in de hoofdmacht.
Eens kijken of het nu wel lukt om punten te laten liggen, anders moeten er drastische maatregelen worden genomen en gaan we kijken of keepers ook kunnen scoren in D.22