Bij mij was het ook 5%... het was juist tegen de 4de... en nu net de 1ste verliest en de 2de gelijkspeeld tegen AS Bari... pfffCeltic'85 wrote:Same here, my friend. 3-3, tegen de voorlaatste nota bene. Was 5% beter alhoewel ik zonder RM heb moeten spelen.purple_white wrote:1-1 en ik was weer beter...
Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Echt jammer voor je. Dit was inderdaad de uitgesproken kans om goed in te lopen.purple_white wrote:1-1 en ik was weer beter... nu hangt het echt mijn kl*ten uit ze!
Hoe kan ik zo promoveren?
Zelf met de B's gewonnen tegen de nummer 14. Donderdag mogen we de leider thuis ontvangen. We hebben een voltallig A-elftal beschikbaar, die weliswaar morgen nog 2 wedstrijden op de bank zit, dus 98/99% moraal heeft, maar vastbesloten is om te winnen!
Prince88, proud manager of Fresh
-
idd. dit gelijkspel is op zich niet slecht, maar ik had gehoopt op de 3ptn als ik naar je spelers keek. ik vind het weeral vreemd dat we gelijke ratings halen terwijl mijn spelers allemaal een hogere bp hebbenreal wrote:1-1 gespeeld tegen royal fc ratings waren hetzelfde 131-131en zo zijn we toch tevreden met deze uitslag maar door dit gelijkspel mag volgens mij royal fc het vergeten om te promoveren of er zou nog een mirakel moeten gebeuren
deze nacht mogen we op verplaatsing naar Foppa Killers Team we missen geen enkele speler dus hopen we toch op een overwinning een gelijkspel ik ook welkom maar het liefst van al nemen we de 3 punten mee

vandaag werd er nipt gewonnen tegen Remis. het was nipt, maar we zijn enorm blij met deze 3 punter

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
De random heeft weer plaatsgevonden.
Deze keer echte in ons voordeel, met gelijke ratings (door een rode kaart van de tegenstander) behaalden we beiden 136 ratings.
Raar genoeg resulteerde dit in een 2-1 overwinning voor mij. Mijn excuses aan bbflood1 die hierdoor de koppositie moet delen met Montecore.
Deze keer echte in ons voordeel, met gelijke ratings (door een rode kaart van de tegenstander) behaalden we beiden 136 ratings.
Raar genoeg resulteerde dit in een 2-1 overwinning voor mij. Mijn excuses aan bbflood1 die hierdoor de koppositie moet delen met Montecore.
-
- Team President
Er was altijd al veel random, vroeger nog erger. Maar eigenlijk is dat normaal. Dit is een rekenspelletje en dan kun je nogal rap spreken van random als de som niet klopt.
Ik ga toch proberen die 3de plaats te verdedigen met de B- en de C-ploeg want de bekercampagne en geld verdienen via friendly cups krijgen nu voorrang.

Ik ga toch proberen die 3de plaats te verdedigen met de B- en de C-ploeg want de bekercampagne en geld verdienen via friendly cups krijgen nu voorrang.
-
verloren van de 2de in de competitie
We hadden pech. We speelden met 3 B spelers
Rode kaart + blessure (speler van 72 vervangen door 55 prestatie)
Waren maar 2 slechter ondanks dit...
Maarja dat is het "plezier" van SP
Wedstrijden die je normaal zo wint, win je niet
en in plaats van 7 punten voorsprong op de nummer 2 heb je er maar 3 en speel je je volgende wedstrijd zonder CM ...
We hadden pech. We speelden met 3 B spelers
Rode kaart + blessure (speler van 72 vervangen door 55 prestatie)
Waren maar 2 slechter ondanks dit...
Maarja dat is het "plezier" van SP
Wedstrijden die je normaal zo wint, win je niet
en in plaats van 7 punten voorsprong op de nummer 2 heb je er maar 3 en speel je je volgende wedstrijd zonder CM ...
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Ik heb hier een apart topic voor geopendDilibangeda wrote:gvd de gvd mijn eerste seizoensnederlaag geleden en dat op Chemistry met 1-0 doordat ik de B's opsteldeik was 3% beter en verliezen omfg
![]()
k*trandom echt..
http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=105597
je mag je er als eerste in melden helaas

Niet nodig. Ik heb hem ook wel eens mee. Het is je gegund.racingboj wrote:De random heeft weer plaatsgevonden.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
idd jouw spelers waren veel beter ik heb het eens uitgerekend mijn gemiddelde prestatiie kwam uit op 69.09 en de jouwe op 70.54 wat ik toch veel verschil vindt maarja het thuisvoordeel zal me waarschijnlijk wel geholpen hebbenel stino wrote:idd. dit gelijkspel is op zich niet slecht, maar ik had gehoopt op de 3ptn als ik naar je spelers keek. ik vind het weeral vreemd dat we gelijke ratings halen terwijl mijn spelers allemaal een hogere bp hebbenreal wrote:1-1 gespeeld tegen royal fc ratings waren hetzelfde 131-131en zo zijn we toch tevreden met deze uitslag maar door dit gelijkspel mag volgens mij royal fc het vergeten om te promoveren of er zou nog een mirakel moeten gebeuren
deze nacht mogen we op verplaatsing naar Foppa Killers Team we missen geen enkele speler dus hopen we toch op een overwinning een gelijkspel ik ook welkom maar het liefst van al nemen we de 3 punten mee
![]()
vandaag werd er nipt gewonnen tegen Remis. het was nipt, maar we zijn enorm blij met deze 3 punter

-
- Team Board Member
Het bestuur van the rienaldos heeft unaniem beslist om dit seizoen niet meer mee te strijden voor de promotie naar B. " We zijn veel te vlug groot geworden en we zijn er ons van bewust dat we op lange termijn problemen zouden krijgen moesten we nu al de stap zetten naar B. " klonk het uit de mond van de voorzitter. Dus nu mogen brugge1991, royal, calzone en Gargzdas uitvechten wie met Celtic te stap zal zetten naar B.3. Vanaf vrijdag wordt er niet meer gespeeld met de A ploeg. Sommige goede spelers zullen nog altijd aantreden om ervaring op te doen maar de agressie zal altijd op 0% gezet worden.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
-
Dat zal el stino graag horenrienaldo14 wrote:Het bestuur van the rienaldos heeft unaniem beslist om dit seizoen niet meer mee te strijden voor de promotie naar B. " We zijn veel te vlug groot geworden en we zijn er ons van bewust dat we op lange termijn problemen zouden krijgen moesten we nu al de stap zetten naar B. " klonk het uit de mond van de voorzitter. Dus nu mogen brugge1991, royal, calzone en Gargzdas uitvechten wie met Celtic te stap zal zetten naar B.3. Vanaf vrijdag wordt er niet meer gespeeld met de A ploeg. Sommige goede spelers zullen nog altijd aantreden om ervaring op te doen maar de agressie zal altijd op 0% gezet worden.

-
purple_white wrote:Dat zal el stino graag horenrienaldo14 wrote:Het bestuur van the rienaldos heeft unaniem beslist om dit seizoen niet meer mee te strijden voor de promotie naar B. " We zijn veel te vlug groot geworden en we zijn er ons van bewust dat we op lange termijn problemen zouden krijgen moesten we nu al de stap zetten naar B. " klonk het uit de mond van de voorzitter. Dus nu mogen brugge1991, royal, calzone en Gargzdas uitvechten wie met Celtic te stap zal zetten naar B.3. Vanaf vrijdag wordt er niet meer gespeeld met de A ploeg. Sommige goede spelers zullen nog altijd aantreden om ervaring op te doen maar de agressie zal altijd op 0% gezet worden.

ik lig hier eigenlijk ook af te wegen wat ik juist ga doen...
ofwel begin ik nu met mijn verdere verjonging die nodig is, ofwel ga ik mee met Celtic naar B en voer ik daar mijn verjonging door en zal het bikkelhard strijden worden voor behoud...
we laten onze beslissing voorlopig in het ongewisse en gaan voorlopig vol voor een 3e stek

Royal FC (el stino) - Manager since season 8