Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Isis wrote:
Goed bezig manneke, vooral als je blijft opbieden tegen spelers waar ik op geboden had![]()
Ik wou naar A dit seizoen, maar ik ga speciaal nog een seizoen blijven om jou te trakteren op een seizoen from hell![]()
manneke, manneke, élaba,pas maar op ik ben groter dan jij

en trouwens ik moet mijn concurenten voor volgend seizoen nu al uitschakelen , ze mogen zich niet versterken
of t zou moeten zijn da ge héél véél geld hebt

-
ni moeilijk héJOY wrote:Isis wrote:
Goed bezig manneke, vooral als je blijft opbieden tegen spelers waar ik op geboden had![]()
Ik wou naar A dit seizoen, maar ik ga speciaal nog een seizoen blijven om jou te trakteren op een seizoen from hell![]()
manneke, manneke, élaba,pas maar op ik ben groter dan jij![]()
en trouwens ik moet mijn concurenten voor volgend seizoen nu al uitschakelen , ze mogen zich niet versterken

Helayanniske wrote:ni moeilijk héJOY wrote:Isis wrote:
manneke, manneke, élaba,pas maar op ik ben groter dan jij![]()
Wie moeit er zich hier? Yanniske, die is zelluf maar een hoop groot

-
Ik zou nog niet definitief opgeven, maar dit zal hij waarschijnlijk niet meer uit handen geven nee... Toch, gewoon je wedstrijden blijven winnen en de druk erop houden, je weet het maar nooit he.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Opgeven doe ik niet, maar het is wel zeer onwaarschijnlijk dat ik nog kampioen word. Hopen dat hij nog een keer of twee de random tegen heeft net als ik vandaag. Na 11 wedstrijden van een heerlijke zoete appel te hebben gegeten, kwam de verschrikkelijk zure hap in de 52 ste minuut in wedstrijd 12.sljivovica wrote:Ik zou nog niet definitief opgeven, maar dit zal hij waarschijnlijk niet meer uit handen geven nee... Toch, gewoon je wedstrijden blijven winnen en de druk erop houden, je weet het maar nooit he.
Ik hoop dat zijn spelers een stuk of 22 benen breken in de volgende wedstrijd, want veel pech heeft deze man nog niet gehad de laatste twee seizoenen. Het feit blijft ook natuurlijk dat hij heel goed is.
Wat ik nog steeds één van de mooiste uitspraken vind ooit gezegd hier op het forum: 'Als je één de beste bent, kan je niet met geluk winnen maar alleen met pech verliezen'
Typerend voor de wedstrijd van vannacht!
-
Succes MarkX-Tenzo wrote:Opgeven doe ik niet, maar het is wel zeer onwaarschijnlijk dat ik nog kampioen word. Hopen dat hij nog een keer of twee de random tegen heeft net als ik vandaag. Na 11 wedstrijden van een heerlijke zoete appel te hebben gegeten, kwam de verschrikkelijk zure hap in de 52 ste minuut in wedstrijd 12.sljivovica wrote:Ik zou nog niet definitief opgeven, maar dit zal hij waarschijnlijk niet meer uit handen geven nee... Toch, gewoon je wedstrijden blijven winnen en de druk erop houden, je weet het maar nooit he.
Ik hoop dat zijn spelers een stuk of 22 benen breken in de volgende wedstrijd, want veel pech heeft deze man nog niet gehad de laatste twee seizoenen. Het feit blijft ook natuurlijk dat hij heel goed is.
Wat ik nog steeds één van de mooiste uitspraken vind ooit gezegd hier op het forum: 'Als je één de beste bent, kan je niet met geluk winnen maar alleen met pech verliezen'
Typerend voor de wedstrijd van vannacht!
Het moet gezegd dat Asiskunk dit seizoen wel wat meeval kent. Bvb thuis tegen mijzelf verlies ik de simulatie voor hem een zeer belangrijke A-speler en haal ik 4 prestatie minder.. ik kom 1 linierating te kort.. wellicht was het dan anders qua linieratings (ken die verhoudingen niet goed)
Vooral niet opgeven man

-
Grofweg heb je 6,1 tot 6,4 prestatie nodig per punt, dus het scheelde je inderdaad bijna een vol punt.Raffin wrote:Het moet gezegd dat Asiskunk dit seizoen wel wat meeval kent. Bvb thuis tegen mijzelf verlies ik de simulatie voor hem een zeer belangrijke A-speler en haal ik 4 prestatie minder.. ik kom 1 linierating te kort.. wellicht was het dan anders qua linieratings (ken die verhoudingen niet goed)
Nou ja, Dat de Skunks kampioen worden is wel bijna zeker, maar als Vesalius en X-tenzo van hem winnen staat hij nog maar 2 punten voor. Dan moet hij nog 1 keer [pech hebben in een zware wedstrijd, en dan kan X-tenzo hem voorbij op aantal gewonnen wedstrijden...
Mazzel hoort erbij, dus daar hoop ik dan maar op.
@Joy: Ik hoop dat jij de skunks een paar punten af kunt pakken, want dat is verder de enige kans denk ik. Verder speelt hij alleen maar thuis of te makkelijke wedstrijden.
En of X-tenzo de laatste pot nog voluit gaat tegen jou maakt me niet uit, want tegen die tijd lig je er al zeker uit, dat kan bijna niet anders.
En ik misschien ook wel

FC Wageningen
-
Ik denk dat het voor Vesalius een heel erg moeilijk verhaal gaat worden, kijk de agressie van de scheids maar eens. De agressie-instelling zal zeker 30% schelen tussen hun, dus ik zet mijn geld op The Skunks. Claudia heeft een fantastisch team, maar als je ook maar één speler met hoge agressie hebt die je in moet zetten in de wedstrijd, dan heb je al een heel groot probleem. Ze werkt ongetwijfeld naar een lagere agressie toe, maar je ziet dit seizoen dat de agressie haar wederom de das om doet, ook al heeft ze aan de agressie gewerkt en heeft ze één van de allersterkste teams qua Bp.sljivovica wrote:Grofweg heb je 6,1 tot 6,4 prestatie nodig per punt, dus het scheelde je inderdaad bijna een vol punt.Raffin wrote:Het moet gezegd dat Asiskunk dit seizoen wel wat meeval kent. Bvb thuis tegen mijzelf verlies ik de simulatie voor hem een zeer belangrijke A-speler en haal ik 4 prestatie minder.. ik kom 1 linierating te kort.. wellicht was het dan anders qua linieratings (ken die verhoudingen niet goed)
Nou ja, Dat de Skunks kampioen worden is wel bijna zeker, maar als Vesalius en X-tenzo van hem winnen staat hij nog maar 2 punten voor. Dan moet hij nog 1 keer pech hebben in een zware wedstrijd, en dan kan X-tenzo hem voorbij op aantal gewonnen wedstrijden...
Mazzel hoort erbij, dus daar hoop ik dan maar op.
@Joy: Ik hoop dat jij de skunks een paar punten af kunt pakken, want dat is verder de enige kans denk ik. Verder speelt hij alleen maar thuis of te makkelijke wedstrijden.
En of X-tenzo de laatste pot nog voluit gaat tegen jou maakt me niet uit, want tegen die tijd lig je er al zeker uit, dat kan bijna niet anders.
En ik misschien ook wel
Ik denk dat The Skunks alles gaat winnen op de wedstrijd tegen mij na, tenminste, dat hoop ik. Normaliter zou ik van hem moeten kunnen winnen thuis. Als ik met 100% agressie 149 uit haal, dan zal ik thuis met 90% agressie ook wel zo'n 148 halen. Hopen dat alles dus meezit qua blessures en random.
-
alléé bedankt voor diene goeie speler, zijn verborgen skill is 99%Isis wrote:
en volgens SPMT zal hij 74.5% presteren, en de verrassing was dat er nog drie skills niet op zijn max stonden
k heb toch een goeie zaak gedaan met dat spelertje
ik zal hem volgend seizoen tegen uw ploeg eens opstellen
is't goed ?
'k zal zegge dat hij niet mag scoren
omdat jij zo vriendelijk was om niet hoger te bieden

GrrJOY wrote:alléé bedankt voor diene goeie speler, zijn verborgen skill is 99%Isis wrote:
en volgens SPMT zal hij 74.5% presteren, en de verrassing was dat er nog drie skills niet op zijn max stonden
k heb toch een goeie zaak gedaan met dat spelertje
ik zal hem volgend seizoen tegen uw ploeg eens opstellen
is't goed ?
'k zal zegge dat hij niet mag scoren
omdat jij zo vriendelijk was om niet hoger te bieden![]()
Ik had het kunnen weten he

btw als er 3 skills niet max zijn gaat spmt ervan uit dat die 100 kunnen worden en dan is die 74.5 daar wel op gebaseerd he