6 prestatiepuntensc heerenveen wrote:Kan iemand met zekerheid zeggen wat het Bp verlies van een Sweeper opgesteld als CB is?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Als je je trainer ontslaat en een nieuwe neemt, krijgen je spelers dan 10 moraal bij?
Heeft het ontslag van een trainer of de slechte kwaliteit van de nieuwe trainer invloed op de prestatie in de volgende competitiematch/teamspirit? Is het enige nadeel dat de spelers zich traag trainen?
Heeft het ontslag van een trainer of de slechte kwaliteit van de nieuwe trainer invloed op de prestatie in de volgende competitiematch/teamspirit? Is het enige nadeel dat de spelers zich traag trainen?
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
-
Ja,, je spelers krijgen dan moraal erbij, tenzij je je vorige trainer te snel hebt ontslagen, dan gaat er ook moraal vanaf.Rutger Lazou wrote:Als je je trainer ontslaat en een nieuwe neemt, krijgen je spelers dan 10 moraal bij?
De kwaliteit van een trainer heeft geen invloed op wedstrijden, wel op trainingen van skills, deze zal trager gaan..

-
http://www.soccerproject.com/spnewl_fri ... 992&step=2
Ik won in de 7de ronde van deze cup m'n wedstrijd. Het schema voor ronde 8 is nog niet bekend, maar tegen welk team zal ik uitkomen?
Ik won in de 7de ronde van deze cup m'n wedstrijd. Het schema voor ronde 8 is nog niet bekend, maar tegen welk team zal ik uitkomen?

Boeren!
Dat is compleet random.robstje wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_fri ... 992&step=2
-
Hoe bereken je dat ? is het gewoon +- 0,1 prestatie per 1 TS of gaat het exponentieël naar beneden?( hoe meer TS er weg is , hoe sneller de prestatie naar beneden gaat, niet meer met +-0,1)X-Tenzo wrote:0,5 / 0,6 maar.real wrote:hoeveel lineratingpunten ben je ongeveer kwijt als je teamspirit is gezakt van 100 naar 95
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
Volgens el stino niet, zie vorige paginaUltimate wrote:Dat is compleet random.robstje wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_fri ... 992&step=2

Team = AC ManU (B2)
-
idd. geen random als het een VrB is met poulesT-man wrote:Volgens el stino niet, zie vorige paginaUltimate wrote:Dat is compleet random.robstje wrote:http://www.soccerproject.com/spnewl_fri ... 992&step=2

bij een VrB van 16:
1e poule 1 - 2e poule 4 (a)
1e poule 2 - 2e poule 3 (b)
1e poule 3 - 2e poule 2 (c)
1e poule 4 - 2e poule 1(d)
winnaar (a) - winnaar (b)
winnaar (c) - winnaar (d)
en nadien de finale dus.
voor een VrB van 32:
1e poule 1 - 2e poule 8 (a)
1e poule 2 - 2e poule 7 (b)
1e poule 3 - 2e poule 6 (c)
1e poule 4 - 2e poule 5 (d)
1e poule 5 - 2e poule 4 (e)
1e poule 6 - 2e poule 3 (f)
1e poule 7 - 2e poule 2 (g)
1e poule 8 - 2e poule 1 (h)
winnaar (a) - winnaar (b) = I
winnaar (c) - winnaar (d) = II
winnaar (e) - winnaar (f) = III
winnaar (g) - winnaar (h) = IV
winnaar I - winnaar II
winnaar III - winnaar IV
en dan de finale
Voor een VrB met directe uitschakeling:
nog niets regelmatig in teruggevonden, dus ik vermoed dat het hier wel random is

Royal FC (el stino) - Manager since season 8