Weer een eenvoudige overwinning behaald met het B-team. Ditmaal niet tegen de 16e in de stand, maar tegen de 15e
Het gat met de nummer 4 is inmiddels 6 punten geworden. De 3e plaats lijkt langzaam aan veilig gesteld te worden. Morgen staat er wel een pittige ontmoeting op het programma; we mogen aantreden op het veld van de nummer 5. We missen slechts één A-speler door een blessure. Met een gelijkspel zijn we zeker tevreden.
T-man wrote:2-3 gew en staan iets steviger op de 4e plaats, het beoogde zakgeld op 't einde van de compi is in zicht
Feli met de overwinning. Wel jammer ik kon de 3 punten goed gebruiken.
Maar morgen tegen de laatste en maandag tegen de 12e.
Dus kan nog steeds, al zal ik nu tegen de nummer 1 of 3 nog ergens een punt moeten halen.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
Avado wrote:Gelijk gespeeld.. was 1% beter. Jammer, maar helaas. Morgen tegen el stino.. ben benieuwd. Mijn fitheden zijn vrij laag maar el stino heeft wat geschorsten, dus we zullen zien.
ik wat geschorsten? enkel mijn agressieve keeper
ik hoop dus de winst mee naar huis te nemen. we zijn zelfs bijna verplicht om te winnen, want ik zie Fc Gargzdas niet veel punten meer verliezen
Blessures kan ook.. in ieder geval spelers die niet mee kunnen doen. Jij zal zo'n 1,5punt gemiddeld in BP hoger zitten dan ik, zou genoeg moeten zijn voor jou vrees ik.
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Avado wrote:Blessures kan ook.. in ieder geval spelers die niet mee kunnen doen. Jij zal zo'n 1,5punt gemiddeld in BP hoger zitten dan ik, zou genoeg moeten zijn voor jou vrees ik.
hangt ervan af welke ploeg ik opstel
Gargzdas heeft nog slechts 1 echt moeilijke wedstrijd voor de boeg in mijn ogen en dat is tegen jouw op maandag.
hij heeft 4ptn voor. met zijn team zou dat normaal gezien wel moeten lukken om dat vast te houden.
Last edited by el stino on Thu Nov 29, 2007 6:49 pm, edited 1 time in total.
Avado wrote:Blessures kan ook.. in ieder geval spelers die niet mee kunnen doen. Jij zal zo'n 1,5punt gemiddeld in BP hoger zitten dan ik, zou genoeg moeten zijn voor jou vrees ik.
hangt ervan af welke ploeg ik opstel
Gargzdas heeft nog slechts 1 echt moeilijke wedstrijd voor de boeg in mijn ogen en dat is tegen jouw op maandag.
hij heeft 4ptn voor. met zijn team zou dat normaal gezien wel moeten lukken om dat vast te houden.
Als ik van jou verlies is top 5 ook ver weg. Dus voor beide belangrijke wedstrijd
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Hey, guys, bericht vanuit het ziekenhuis. Celtic geveld door een niercrisis sinds zondag. Niet voor te lachen, en alhoewel de steen er nog zit, mag ik morgen naar huis. Voorlopig zijn alleen maatregelen getroffen om een nieuwe niercrisis te voorkomen. Dat rotte, kleine ding is niet uit mijn lijf te krijgen.
T-Man heeft op m'n team gelet, en ben blij dat we vanmorgen de titel wisten te pakken. Het C-Cupje wordt toegevoegd aan het palmares. Yes !! Nog es tnx, T-Man.
Celtic'85 wrote:Hey, guys, bericht vanuit het ziekenhuis. Celtic geveld door een niercrisis sinds zondag. Niet voor te lachen, en alhoewel de steen er nog zit, mag ik morgen naar huis. Voorlopig zijn alleen maatregelen getroffen om een nieuwe niercrisis te voorkomen. Dat rotte, kleine ding is niet uit mijn lijf te krijgen.
T-Man heeft op m'n team gelet, en ben blij dat we vanmorgen de titel wisten te pakken. Het C-Cupje wordt toegevoegd aan het palmares. Yes !! Nog es tnx, T-Man.
Knudde. Enig idee hoe het is veroorzaakt?
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Celtic'85 wrote:Hey, guys, bericht vanuit het ziekenhuis. Celtic geveld door een niercrisis sinds zondag. Niet voor te lachen, en alhoewel de steen er nog zit, mag ik morgen naar huis. Voorlopig zijn alleen maatregelen getroffen om een nieuwe niercrisis te voorkomen. Dat rotte, kleine ding is niet uit mijn lijf te krijgen.
No prob, dacht zelf een berichtje te plaatsen in uw naam maar die eer moest u toe komen natuurlijk.
Profi met titel
Maandag: de kaap van 140 linierating behaald, wat niet genoeg was voor de winst, ondanks dat ik betere linieratings behaalde.
Dinsdag: Onverdiend gelijk gaan spelen bij een degradatieconcurrent
vandaag: de winst gepakt wat ons nog een kans geeft om degradatie te vermijden dit seizoen.
Morgen op bezoek bij de 7de in de stand: wordt haast onmogelijk, veel gekwetsten en geschorsten en door dat ik geen vr of vrb speelde deze week zijn de moralen slecht van bepaalde spelers.
racingboj wrote:Ben terug van een weekje vakantie.
Even de resultaten bekeken.
Maandag: de kaap van 140 linierating behaald, wat niet genoeg was voor de winst, ondanks dat ik betere linieratings behaalde.
Dinsdag: Onverdiend gelijk gaan spelen bij een degradatieconcurrent
vandaag: de winst gepakt wat ons nog een kans geeft om degradatie te vermijden dit seizoen.
Morgen op bezoek bij de 7de in de stand: wordt haast onmogelijk, veel gekwetsten en geschorsten en door dat ik geen vr of vrb speelde deze week zijn de moralen slecht van bepaalde spelers.
Volgende week zal het er om spannen.
Als je een week weggaat zorg je er toch voor dat je vr's regelt voor heel de week... Dat is altans wat ik zou doen om zo toch de moralen in orde te houden. Of laat een vriend een week je team onderhouden. Maja, tis nu al voorbij eh, dus what ever.
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)