Terug vanaf H beginnen zeker niet doen, toen als ik in de D speelde en op promoveren stond, ben ik ook gestopt en terug opnieuw begonnen (een paar keer). Ik wou vanaf seizoen 13 met een team van de H naar de A gaan. Maar na 2-3 seizoenen ben je het gewoon kostbeu in de G-H-F. Dan verkoop je alles en koop je jeugdspelers, verdien je veel geld. Maar na een tijd word dat ook niet meer leuk dusja.X-Tenzo wrote:Gelukkig zijn er mensen die zeggen: 'kan mij ook overkomen, of dat is me al eens overkomen' maar op dit niveau mag dat eigenlijk niet. Gelukkig is het seizoen al gespeeld, anders was het een nog duurdere fout geweest.
Verder zou ik graag de mening van iedereen willen horen die heeft overwogen te stoppen.
Stel ik stop, maar ik krijg na een maand verschrikkelijke spijt, dan is alles weg. Wat is leuker? Helemaal Opnieuw beginnen? Of verder gaan met dit team, alles verkopen en doorstarten met zo'n 100 tot 200 miljoen in kas?
Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben? Ben je wel eens gestopt en kon je het toch niet laten weder te keren. Ben je helemaal opnieuw begonnen of heb je alles gereorganiseerd? Ik vraag dit maar omdat ik nog steeds geen keuze kan maken wat te doen na dit seizoen. Ik zou graag de mening van iedereen eens willen horen.
Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Tis leuker denk ik als je je laat zakken tot C en tijdens de seizoenen dat je zakt een mooie jonge ploeg uitbouwt. Althans ik geef graag geld uit
en tis altijd spannend of een speler flopt of niet.

en tis altijd spannend of een speler flopt of niet.
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
-
Bedankt allemaal voor de reacties!
Ik denk dat ik gewoon maar mijn team houd en jongere spelers koop. Ik ga niet alles laten afhangen van geluk door alleen jeugd te kopen. Ik denk dat ik de hele jonge spelertjes die uitgetraind zijn ga kopen die schommelen rond de 70 BP, dan kan je nog wel in C mee. Of spelers die heel veel potentie hebben met uitgetrainde zeer hoge hoofdskills en een heel hoge verborgen skill. Tegenwoordig moet je gemiddeld zo'n 74 bp gemiddeld hebben om me te draaien in de top van A. Het zal veel geld gaan kosten, maar gelukkig weet ik wel hoe ik dat moet verdienen.
Ik moet straks gewoon zorgen dat ik niet verder zak dan C. Dan hoef je maar 2 keer te promoveren naar A en kan je je spelers redelijk jong houden eer je daar bent. Ik heb immers de belofte gemaakt de A beker te winnen en belofte maakt schuld.
Iemand die intresse heeft in één van mijn spelers: Laat het maar weten! Ben benieuwd voor hoeveel Bas weg gaat, net een nieuwe Bp van 76, 95% Gk, en pas 25 jaar.
Ik denk dat ik gewoon maar mijn team houd en jongere spelers koop. Ik ga niet alles laten afhangen van geluk door alleen jeugd te kopen. Ik denk dat ik de hele jonge spelertjes die uitgetraind zijn ga kopen die schommelen rond de 70 BP, dan kan je nog wel in C mee. Of spelers die heel veel potentie hebben met uitgetrainde zeer hoge hoofdskills en een heel hoge verborgen skill. Tegenwoordig moet je gemiddeld zo'n 74 bp gemiddeld hebben om me te draaien in de top van A. Het zal veel geld gaan kosten, maar gelukkig weet ik wel hoe ik dat moet verdienen.
Ik moet straks gewoon zorgen dat ik niet verder zak dan C. Dan hoef je maar 2 keer te promoveren naar A en kan je je spelers redelijk jong houden eer je daar bent. Ik heb immers de belofte gemaakt de A beker te winnen en belofte maakt schuld.
Iemand die intresse heeft in één van mijn spelers: Laat het maar weten! Ben benieuwd voor hoeveel Bas weg gaat, net een nieuwe Bp van 76, 95% Gk, en pas 25 jaar.
-
-
- Team President
Ja, amai, die manager zal erg veel geld mogen neertellen. Maar ik denk dat er wel erg veel geintereseerd gaan zijnX-Tenzo wrote:Ben benieuwd voor hoeveel Bas weg gaat, net een nieuwe Bp van 76, 95% Gk, en pas 25 jaar.

Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)
Berginal Geerschot: No more
Berginal Geerschot: No more
-
De stinkdieren hebben 0-0 gespeelt uit bij mark (1% linierating beter) door de pech in marks aanvalslinie.
het staat al voor 99% vast, maar als ze een overwinning tegen de zoeloe's, joy of cheathunters kunnen meepakken zijn ze kampioen omdat ze de laatste speeldag nog tegen oprescu spelen wat = winst
jammer mark
het staat al voor 99% vast, maar als ze een overwinning tegen de zoeloe's, joy of cheathunters kunnen meepakken zijn ze kampioen omdat ze de laatste speeldag nog tegen oprescu spelen wat = winst
jammer mark

Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
-
Ik hou nog een beetje hoop op een overwinning morgen tegen Prince. Daarbij zal ik uit tegen de Rekenbreinen moeten stunten, EN dan nog thuis van de Zoeloe's winnen, en dan is handhaving misschien haalbaar.
Kuch.... kuch...
Kuch.... kuch...

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
op RANDOM rekenensljivovica wrote:Ik hou nog een beetje hoop op een overwinning morgen tegen Prince. Daarbij zal ik uit tegen de Rekenbreinen moeten stunten, EN dan nog thuis van de Zoeloe's winnen, en dan is handhaving misschien haalbaar.
Kuch.... kuch...

wie weet win je onverwacht

maar die van Prince die krijgen soms eens kado's

@sljivovicaJOY wrote:op RANDOM rekenensljivovica wrote:Ik hou nog een beetje hoop op een overwinning morgen tegen Prince. Daarbij zal ik uit tegen de Rekenbreinen moeten stunten, EN dan nog thuis van de Zoeloe's winnen, en dan is handhaving misschien haalbaar.
Kuch.... kuch...![]()
wie weet win je onverwacht![]()
maar die van Prince die krijgen soms eens kado's
Ik ga voor een punt ... dit zou moeten volstaan om in de A-reeks te blijven
@ Joy
Voor 1 keer mocht het wel eens zeker ... helaas was het tegen jou Joy

F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
-
Ik speel ook voor de winst hoor, maar als alles enorm meezit haal ik nog 9 punten. Prince thuisRaffin wrote:Sljiv.. niet beginnen zagen, spelen voor winst verdomme!

Slavia staat gelijk met me, en moet nog tegen de nummers 14, 15, 16. Dat zijn zo al 9 punten cadeau.
Ik denk dat ik in die situatie wel een beetje pessimistisch mag zijn

FC Wageningen
-
Pessimistisch pessimistisch.. Je bent een Nederlander! Heb vertrouwensljivovica wrote:Ik speel ook voor de winst hoor, maar als alles enorm meezit haal ik nog 9 punten. Prince thuisRaffin wrote:Sljiv.. niet beginnen zagen, spelen voor winst verdomme!, Rekenbreinen uit
en Zoeloes thuis
![]()
Slavia staat gelijk met me, en moet nog tegen de nummers 14, 15, 16. Dat zijn zo al 9 punten cadeau.
Ik denk dat ik in die situatie wel een beetje pessimistisch mag zijn