Moest je niet minimum 2-3 seizoenen SP spelen om mentor te zijn?Benjamin wrote:ik wil je wel helpen, Isis geef je even je confirmatie dat het mag?
@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Hier heb je een voorbeeld van een manager die bijna aan de top heeft gezeten, en terug van de laagste regionen is moeten beginnenmaluyaca wrote:Nee serieus ik zoek een manager die in de lagere divisies is begonnen in een later stadium (seizoen 4-5) , dan kan ik wat met hem communiceren om dan mijn strategie te bepalen.

Huidige divisie: C7
-
-
Haha ik heb een Toets voor hem gemaakt over SP en hij mocht niet meer dan 3 fouten hebben, nee grapjemaluyaca wrote:Heeft die een diploma gekregenfeyenoordie wrote:Ik kan natuurlijk ook helpen ( m'n vorige leerling is afgestudeerd) maar ik vraag me af of iemand jou nog iets kan bijbrengen

Ik zoek eigenlijk wat managers die later begonnen zijn dan kan ik eens zien hoe zij het hebben aangepakt. Ik heb wel al een strategie maar kan zijn dat ik positieve en negatieve conclusies kan trekken uit de geschiedenis van die late starters.feyenoordie wrote:Haha ik heb een Toets voor hem gemaakt over SP en hij mocht niet meer dan 3 fouten hebben, nee grapjemaluyaca wrote:Heeft die een diploma gekregenfeyenoordie wrote:Ik kan natuurlijk ook helpen ( m'n vorige leerling is afgestudeerd) maar ik vraag me af of iemand jou nog iets kan bijbrengen
Maar hij wist alles wat hij nodig had om te weten en ik heb al lang niks meer van hem gehoord dus hij heeft geen hulp meer nodig.
Ik heb voor alle zekerheid nog eens de regels en de topics faq question gelezen. Tis nu wachten op het moment dat ik kan gaan aankopen of toch eerder proberen aan te kopen en dat mijn spelers een beetje meer getraind zijn.
Visserke heeft me ondertussen al een beetje geholpen.
-
Ja klopt het hogerop komen nue met een team zal moeilijker worden dan in het begin dat merk ik nu ook.maluyaca wrote:Ik zoek eigenlijk wat managers die later begonnen zijn dan kan ik eens zien hoe zij het hebben aangepakt. Ik heb wel al een strategie maar kan zijn dat ik positieve en negatieve conclusies kan trekken uit de geschiedenis van die late starters.feyenoordie wrote:Haha ik heb een Toets voor hem gemaakt over SP en hij mocht niet meer dan 3 fouten hebben, nee grapjemaluyaca wrote: Heeft die een diploma gekregenMaar hij wist alles wat hij nodig had om te weten en ik heb al lang niks meer van hem gehoord dus hij heeft geen hulp meer nodig.
Ik heb voor alle zekerheid nog eens de regels en de topics faq question gelezen. Tis nu wachten op het moment dat ik kan gaan aankopen of toch eerder proberen aan te kopen en dat mijn spelers een beetje meer getraind zijn.
Visserke heeft me ondertussen al een beetje geholpen.
En idd Visserke is ook opnieuw begonnen in de G.
Maak je jeteamnaam eigenlijk bekend of blijft die geheim?
In ieder geval veel suc6

ik zoek naar iemand die me wil helpen (dus niet echt een mentor die alles aanleert),
ik zit nl. met een probleempje, ik ben vorig seizoen met Soccerproject begonnen (in Augustus ofzo) en ben direct gepromoveerd. Gevolg: mijn team zit nu in F.50, waar bijna elk team beter is dan het mijne.
Als iemand me contacteert op SP (met prive-berichten) zal ik de situatie grondiger uitleggen.
team: Willem I
manager: Arwilco
ik zit nl. met een probleempje, ik ben vorig seizoen met Soccerproject begonnen (in Augustus ofzo) en ben direct gepromoveerd. Gevolg: mijn team zit nu in F.50, waar bijna elk team beter is dan het mijne.
Als iemand me contacteert op SP (met prive-berichten) zal ik de situatie grondiger uitleggen.
team: Willem I
manager: Arwilco