Divisie C
Moderator: Moderator
-
el stino
- Member of the Soccer Project Association
om de ban te doorbreken:
beter en winst
we schuiven weer een plaatjse op naar de 5e stek en komen tot op 5ptn van promotie.
nog 8 wedstrijden te gaan, nog 24ptn te verdienen dus en Celtic heeft er 13 voorsprong. haalt er iemand hem nog in?
belangrijkste tegenstander voor promotie wordt FC Gargzdas. positief is wel dat ik al tegen de meeste toppers heb gespeeld. Rienaldos, Real, Gargzdas zijn al gepasseerd. rest ons enkel nog de clash thuis tegen Celtic en Calzone. fc bruges ook niet onderschatten, maar als we uitgaan van de rangschikking ziet het er el goed uit
deze nacht is onze oude cb vertrokken. straks na 18u vertrekt ook nog onze jeugd-Sw. en dan komt er morgen wrs nog een nieuwe Rm bij.
maar eerst dus morgen onze reeks verder zetten tegen TJ Spartak Medzilaborce. thuis zijn we nog steeds ongeslagen.
(samen met Rienaldos zijn we de enige 2 ploegen die dit kunnen zeggen)
op naar het weekend dus
beter en winst
we schuiven weer een plaatjse op naar de 5e stek en komen tot op 5ptn van promotie.
nog 8 wedstrijden te gaan, nog 24ptn te verdienen dus en Celtic heeft er 13 voorsprong. haalt er iemand hem nog in?
belangrijkste tegenstander voor promotie wordt FC Gargzdas. positief is wel dat ik al tegen de meeste toppers heb gespeeld. Rienaldos, Real, Gargzdas zijn al gepasseerd. rest ons enkel nog de clash thuis tegen Celtic en Calzone. fc bruges ook niet onderschatten, maar als we uitgaan van de rangschikking ziet het er el goed uit
deze nacht is onze oude cb vertrokken. straks na 18u vertrekt ook nog onze jeugd-Sw. en dan komt er morgen wrs nog een nieuwe Rm bij.
maar eerst dus morgen onze reeks verder zetten tegen TJ Spartak Medzilaborce. thuis zijn we nog steeds ongeslagen.
op naar het weekend dus
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
8 ptn voor op Rienaldos en dan 12 punten op real, niet 13.el stino wrote:nog 8 wedstrijden te gaan, nog 24ptn te verdienen dus en Celtic heeft er 13 voorsprong. haalt er iemand hem nog in?![]()
Ik heb 3 RM geblesseerd/onfit, dus moet ik morgen voor de 2e maal (wat een toeval
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
el stino
ik reken vanuit mijn zicht om je nog in te halenCeltic'85 wrote:8 ptn voor op Rienaldos en dan 12 punten op real, niet 13.el stino wrote:nog 8 wedstrijden te gaan, nog 24ptn te verdienen dus en Celtic heeft er 13 voorsprong. haalt er iemand hem nog in?![]()
![]()
Ik heb 3 RM geblesseerd/onfit, dus moet ik morgen voor de 2e maal (wat een toeval) deze week zonder RM aan de bak. Kan me punten kosten waar normaal een driepunter voor het oprapen lag.
de titel is je gegund. als ik samen met jou kan promoveren zal ik het niet laten
Pijnlijke uit-nederlaag tegen Steaua 74. 1% slechter en volledig te danken aan m'n keeper probleem. A en B keeper waren geblesseerd. Fitheid was nog niet op order van beide en gokte op m'n B keeper om m'n A keeper voor morgen te sparen. Misschien heeft dat de wedstrijd beslist (met A keeper zou ik een BP van 65/66 hebben gehaald, ipv 61 nu).
Helaas, helaas.. maar we blijven knokken voor een top 5 notering. Ondertussen zijn we ook begonnen een aantal oude A spelers te verkopen zodat in het tussenseizoen weer ingekocht kan worden.
Helaas, helaas.. maar we blijven knokken voor een top 5 notering. Ondertussen zijn we ook begonnen een aantal oude A spelers te verkopen zodat in het tussenseizoen weer ingekocht kan worden.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Een belangrijk degradatieduel verloren.
Ik haalde 137%lineratings op verplaatsing, niet slecht, maar net niet goed genoeg want de tegenstander haalde 138%.
Het begint er stilaan slecht uit te zien voor ons, winst vandaag had ons veel kunnen opbrengen, helaas.
Morgen hebben we wel zowiezo een winstmatch.
Maandag komt de derde in de stand op bezoek, we gaan hem opwachten met 100/100 en een agressie van 95% of 100%.
Eens benieuwd welke linierating we zullen halen (volledige A-ploeg indien geen gekwetsten) en of dit voldoende gaat zijn om te stunten. Tegen de eerste en tweede waren we telkens even goed in onze thuismatch, hopelijk nu ook en liefst zelfs beter. We hopen dan ook op schorsingen bij deze ploeg.
De match op dinsdag is nog belangrijker eigenlijk, een regelrecht degradatieduel.
We gaan ons best doen maar vreze voor de afloop.
Ik haalde 137%lineratings op verplaatsing, niet slecht, maar net niet goed genoeg want de tegenstander haalde 138%.
Het begint er stilaan slecht uit te zien voor ons, winst vandaag had ons veel kunnen opbrengen, helaas.
Morgen hebben we wel zowiezo een winstmatch.
Maandag komt de derde in de stand op bezoek, we gaan hem opwachten met 100/100 en een agressie van 95% of 100%.
Eens benieuwd welke linierating we zullen halen (volledige A-ploeg indien geen gekwetsten) en of dit voldoende gaat zijn om te stunten. Tegen de eerste en tweede waren we telkens even goed in onze thuismatch, hopelijk nu ook en liefst zelfs beter. We hopen dan ook op schorsingen bij deze ploeg.
De match op dinsdag is nog belangrijker eigenlijk, een regelrecht degradatieduel.
We gaan ons best doen maar vreze voor de afloop.
-
Prince88
Eindelijk de 140 barriere doorbroken
Vanochtend werd de leider met lege handen terug naar huis gestuurd. Een 2-1 overwinning voor mij met linieratings van 141-137. Doordat de nummer 4 verloor van de nummer 2, ben ik een plaatsje opgeschoven en sta nu op een mooie 4e plek
Vanochtend werd de leider met lege handen terug naar huis gestuurd. Een 2-1 overwinning voor mij met linieratings van 141-137. Doordat de nummer 4 verloor van de nummer 2, ben ik een plaatsje opgeschoven en sta nu op een mooie 4e plek
Prince88, proud manager of Fresh
Sterke prestatie ! Altijd een bangelijk moment wanneer je die 140 doorbreekt. Smaakt naar meer.Prince88 wrote:Eindelijk de 140 barriere doorbroken![]()
Vanochtend werd de leider met lege handen terug naar huis gestuurd. Een 2-1 overwinning voor mij met linieratings van 141-137.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
cantagallina
- Team President
Ben benieuwd wanneer ik dat ga kunnen zeggenCeltic'85 wrote:Sterke prestatie ! Altijd een bangelijk moment wanneer je die 140 doorbreekt. Smaakt naar meer.Prince88 wrote:Eindelijk de 140 barriere doorbroken![]()
Vanochtend werd de leider met lege handen terug naar huis gestuurd. Een 2-1 overwinning voor mij met linieratings van 141-137.
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)
Berginal Geerschot: No more
Berginal Geerschot: No more
-
el stino
was bij mij ook. heb 3x 139 gehaald en dan thuis ineens 142cantagallina wrote:Ben benieuwd wanneer ik dat ga kunnen zeggenCeltic'85 wrote:Sterke prestatie ! Altijd een bangelijk moment wanneer je die 140 doorbreekt. Smaakt naar meer.Prince88 wrote:Eindelijk de 140 barriere doorbroken![]()
Vanochtend werd de leider met lege handen terug naar huis gestuurd. Een 2-1 overwinning voor mij met linieratings van 141-137.mijn record is 139.
-
installatietechnicus