Moderator: Moderator
8 ptn voor op Rienaldos en dan 12 punten op real, niet 13.el stino wrote:nog 8 wedstrijden te gaan, nog 24ptn te verdienen dus en Celtic heeft er 13 voorsprong. haalt er iemand hem nog in?![]()
ik reken vanuit mijn zicht om je nog in te halenCeltic'85 wrote:8 ptn voor op Rienaldos en dan 12 punten op real, niet 13.el stino wrote:nog 8 wedstrijden te gaan, nog 24ptn te verdienen dus en Celtic heeft er 13 voorsprong. haalt er iemand hem nog in?![]()
![]()
Ik heb 3 RM geblesseerd/onfit, dus moet ik morgen voor de 2e maal (wat een toeval) deze week zonder RM aan de bak. Kan me punten kosten waar normaal een driepunter voor het oprapen lag.
Sterke prestatie ! Altijd een bangelijk moment wanneer je die 140 doorbreekt. Smaakt naar meer.Prince88 wrote:Eindelijk de 140 barriere doorbroken![]()
Vanochtend werd de leider met lege handen terug naar huis gestuurd. Een 2-1 overwinning voor mij met linieratings van 141-137.
Ben benieuwd wanneer ik dat ga kunnen zeggenCeltic'85 wrote:Sterke prestatie ! Altijd een bangelijk moment wanneer je die 140 doorbreekt. Smaakt naar meer.Prince88 wrote:Eindelijk de 140 barriere doorbroken![]()
Vanochtend werd de leider met lege handen terug naar huis gestuurd. Een 2-1 overwinning voor mij met linieratings van 141-137.
was bij mij ook. heb 3x 139 gehaald en dan thuis ineens 142cantagallina wrote:Ben benieuwd wanneer ik dat ga kunnen zeggenCeltic'85 wrote:Sterke prestatie ! Altijd een bangelijk moment wanneer je die 140 doorbreekt. Smaakt naar meer.Prince88 wrote:Eindelijk de 140 barriere doorbroken![]()
Vanochtend werd de leider met lege handen terug naar huis gestuurd. Een 2-1 overwinning voor mij met linieratings van 141-137.mijn record is 139.