Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Uhu maar nu staat ie her wel. Nieuwe titelstrijd: Skuns vs frrrfrr zonder uitverkopen fzoX-Tenzo wrote:Dat wisten we 5 seizoenen geleden al!Dilibangeda wrote:FrrFrr gaat n taaie A-er worden.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
-
tuurlijk is dat hoog en die transfer zal zouiezo gecancelled worden.Noppp wrote:Iemand de prijs al gezien van die speler (Cristian Eugen Toledo Machado) van Skunks? 56.000.000
Lijkt me wel erg veel voor een speler van die leeftijd.
mss ging het zo:
skunks typt 560.000.00mlj ipv 560.000.0
en de koper ziet niet mee echt naar prijzen. zie bv transfer iffka
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
en eveneens..
-
wat doet die Maikel Celis trouwens? Koopt een leuke keeper voor 35 miljoen, week later vekoopt ie 'm voor 25
Zo even 10 M door de plee

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Als je geld nodig hebt, voor andere spelers te kopen, kun je nogal rare dingen doen.sljivovica wrote:wat doet die Maikel Celis trouwens? Koopt een leuke keeper voor 35 miljoen, week later vekoopt ie 'm voor 25![]()
Voor degene die mensen beschuldigen van cheaten (zoals the skunks). Vraag dan eerst achter de motivatie van de koper

EDIT: als jullie the skunks zijn manager waren, en ik zei dat ik daar zoveel voor wou geven, wedden dat jullie allemaal ja zeiden. En als jullie niet zoveel krijgen voor zo'n speler, schreeuwen jullie vuur en steen.
Alles langst 2 kanten bekijken.
Ik heb de voorbije twee seizoenen ook niet echt transfers gedaan om mee te stoefen, sommige spelers heb ik te weinig geld voor gekregen en ik heb een aantal spelers boven hun marktwaarde gekocht omdat ik ze absoluut wou hebben op een bepaald moment. Er is echter nog wel een verschil tussen boven de marktwaarde kopen en een onrealistisch hoog bedrag geven.
Ik wil niet de wijneus uithangen of arrogant overkomen, maar eigenlijk kan ik het niet gezegt krijgen zonder zo over te komen.
56M voor die speler is belachelijk hoog. Langs de koper zijn kant kan ik het totaal niet begrijpen, die speler presteerd 74 en die prestatie zal niet hoger worden want zijn ervaring is al maximaal. Bovendien gaat die speler nog maar iets meer als 3 seizoenen meegaan. Welke uitleg of verklaring je er ook voor kan hebben, dat is gewoon een misstap. Dat wij allemaal zo een bod zouden aanvaarden zou ik helemaal niet zo zeker van zijn. Indien iemand me te veel geld voor een speler wil geven dan contacteer ik eerst een sherriff om te vragen of het wel is toegestaan en pas na hun zegen zet ik de speler op de lijst. Ik denk dat jij in dit geval die speler wel zal krijgen en dat je 56M armer zal zijn, maar in mijn ogen no way dat the skunks werkelijk zoveel geld zal ontvangen.
Je bent echt heel vreemd bezig, als je op enkele dagen tijd 10M verlies maakt op een speler dan is dat een duidelijk signaal dat je niet goed bezig bent, maar dat zijn allemaal mijn zaken en problemen niet. Ik probeer hier gewoon advies en mijn mening te geven.
Ik wil niet de wijneus uithangen of arrogant overkomen, maar eigenlijk kan ik het niet gezegt krijgen zonder zo over te komen.
56M voor die speler is belachelijk hoog. Langs de koper zijn kant kan ik het totaal niet begrijpen, die speler presteerd 74 en die prestatie zal niet hoger worden want zijn ervaring is al maximaal. Bovendien gaat die speler nog maar iets meer als 3 seizoenen meegaan. Welke uitleg of verklaring je er ook voor kan hebben, dat is gewoon een misstap. Dat wij allemaal zo een bod zouden aanvaarden zou ik helemaal niet zo zeker van zijn. Indien iemand me te veel geld voor een speler wil geven dan contacteer ik eerst een sherriff om te vragen of het wel is toegestaan en pas na hun zegen zet ik de speler op de lijst. Ik denk dat jij in dit geval die speler wel zal krijgen en dat je 56M armer zal zijn, maar in mijn ogen no way dat the skunks werkelijk zoveel geld zal ontvangen.
Je bent echt heel vreemd bezig, als je op enkele dagen tijd 10M verlies maakt op een speler dan is dat een duidelijk signaal dat je niet goed bezig bent, maar dat zijn allemaal mijn zaken en problemen niet. Ik probeer hier gewoon advies en mijn mening te geven.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
-
-
Euhm is het ooit in u opgekomen, dat promoveren enz mij ni boeit? Als ik echt moest spelen om te promoveren zat ik ondertussen al in de D-C zuh, wees daar maar zeker van.sc heerenveen wrote:Ik wil je natuurlijk nie afkraken ofzo, maar waarom betaal je 56M voor een speler die 3 jaar mee gaat, terwijl je nog in de G zit? Zelfs in de D of C heb je er nog weinig aan.
EDIT: er zijn mensen, die in de geschiedenisboeken van SP willen komen, door de A en de beker te winnen. Ik wil dat ze mij later onthouden als, van damn, die had zoveel betaald voor die, die en die en die speler.
Denk dat je alleen de geschiedenis boeken niet zal halen omdat deze transfer terug gedraaid zal gaan worden omdat het bedrag gewoon onrealistisch hoog is.maikelcelis wrote:
EDIT: er zijn mensen, die in de geschiedenisboeken van SP willen komen, door de A en de beker te winnen. Ik wil dat ze mij later onthouden als, van damn, die had zoveel betaald voor die, die en die en die speler.
Ook ik zou een dergelijk bod niet accepteren op 1 van mijn speler omdat ik weet dat ik daardoor in de problemen zal komen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
-
Wie beslist wat zijn prijs is? Als ik hem voor zoveel wil kopen, koop ik hem toch voor zoveel eh. Ookal is dat voor 95% van de managers teveelNoppp wrote:Denk dat je alleen de geschiedenis boeken niet zal halen omdat deze transfer terug gedraaid zal gaan worden omdat het bedrag gewoon onrealistisch hoog is.maikelcelis wrote:
Ook ik zou een dergelijk bod niet accepteren op 1 van mijn speler omdat ik weet dat ik daardoor in de problemen zal komen.
Iedereen beslist zelf hoeveel een speler waard is. Ookal is dat voor