Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Dilibangeda
Member of the Soccer Project Association

Post by Dilibangeda »

FrrFrr gaat n taaie A-er worden.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Dilibangeda wrote:FrrFrr gaat n taaie A-er worden.
Dat wisten we 5 seizoenen geleden al! :P
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

X-Tenzo wrote:
Dilibangeda wrote:FrrFrr gaat n taaie A-er worden.
Dat wisten we 5 seizoenen geleden al! :P
Uhu maar nu staat ie her wel. Nieuwe titelstrijd: Skuns vs frrrfrr zonder uitverkopen fzo

en eveneens..
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Iemand de prijs al gezien van die speler (Cristian Eugen Toledo Machado) van Skunks? 56.000.000

Lijkt me wel erg veel voor een speler van die leeftijd.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Noppp wrote:Iemand de prijs al gezien van die speler (Cristian Eugen Toledo Machado) van Skunks? 56.000.000

Lijkt me wel erg veel voor een speler van die leeftijd.
tuurlijk is dat hoog en die transfer zal zouiezo gecancelled worden.

mss ging het zo:

skunks typt 560.000.00mlj ipv 560.000.0

en de koper ziet niet mee echt naar prijzen. zie bv transfer iffka

en eveneens..
Raffin

Post by Raffin »

het is niet de eerste keer dat die Israelieten zoiets voorhebben.. hopelijk krijgt hij nu niet meer dan het 'normale'
sljivovica

Post by sljivovica »

wat doet die Maikel Celis trouwens? Koopt een leuke keeper voor 35 miljoen, week later vekoopt ie 'm voor 25 :shock:
Zo even 10 M door de plee
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
maikelcelis

Post by maikelcelis »

sljivovica wrote:wat doet die Maikel Celis trouwens? Koopt een leuke keeper voor 35 miljoen, week later vekoopt ie 'm voor 25 :shock:
Zo even 10 M door de plee
Als je geld nodig hebt, voor andere spelers te kopen, kun je nogal rare dingen doen.

Voor degene die mensen beschuldigen van cheaten (zoals the skunks). Vraag dan eerst achter de motivatie van de koper :wink:. Oké ik koop spelers voor veel geld, een speler is zoveel waard als iemand ervoor wilt geven.

EDIT: als jullie the skunks zijn manager waren, en ik zei dat ik daar zoveel voor wou geven, wedden dat jullie allemaal ja zeiden. En als jullie niet zoveel krijgen voor zo'n speler, schreeuwen jullie vuur en steen.
Alles langst 2 kanten bekijken.
Mijn prachtig team:Football Club Maikel

Doel: promoveren naar F en in ronde 7 van de beker zitten.
Veg

Post by Veg »

Ik heb de voorbije twee seizoenen ook niet echt transfers gedaan om mee te stoefen, sommige spelers heb ik te weinig geld voor gekregen en ik heb een aantal spelers boven hun marktwaarde gekocht omdat ik ze absoluut wou hebben op een bepaald moment. Er is echter nog wel een verschil tussen boven de marktwaarde kopen en een onrealistisch hoog bedrag geven.

Ik wil niet de wijneus uithangen of arrogant overkomen, maar eigenlijk kan ik het niet gezegt krijgen zonder zo over te komen.

56M voor die speler is belachelijk hoog. Langs de koper zijn kant kan ik het totaal niet begrijpen, die speler presteerd 74 en die prestatie zal niet hoger worden want zijn ervaring is al maximaal. Bovendien gaat die speler nog maar iets meer als 3 seizoenen meegaan. Welke uitleg of verklaring je er ook voor kan hebben, dat is gewoon een misstap. Dat wij allemaal zo een bod zouden aanvaarden zou ik helemaal niet zo zeker van zijn. Indien iemand me te veel geld voor een speler wil geven dan contacteer ik eerst een sherriff om te vragen of het wel is toegestaan en pas na hun zegen zet ik de speler op de lijst. Ik denk dat jij in dit geval die speler wel zal krijgen en dat je 56M armer zal zijn, maar in mijn ogen no way dat the skunks werkelijk zoveel geld zal ontvangen.

Je bent echt heel vreemd bezig, als je op enkele dagen tijd 10M verlies maakt op een speler dan is dat een duidelijk signaal dat je niet goed bezig bent, maar dat zijn allemaal mijn zaken en problemen niet. Ik probeer hier gewoon advies en mijn mening te geven.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
maikelcelis

Post by maikelcelis »

er zit een reden achter waarom ik dit doe, en ik doe toch wat ik wil eh, alé wie heeft er zaken mee hoeveel geld ik wil neertellen voor een speler?

X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij/zij financiëel managed, maar een speler moet wel het geld waard zijn als hij verkocht wordt vind ik. Daarom eerst vragen aan een sheriff voor dat je over gaat tot een deal of bod!
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sc heerenveen

Post by sc heerenveen »

Ik wil je natuurlijk nie afkraken ofzo, maar waarom betaal je 56M voor een speler die 3 jaar mee gaat, terwijl je nog in de G zit? Zelfs in de D of C heb je er nog weinig aan. :?
maikelcelis

Post by maikelcelis »

sc heerenveen wrote:Ik wil je natuurlijk nie afkraken ofzo, maar waarom betaal je 56M voor een speler die 3 jaar mee gaat, terwijl je nog in de G zit? Zelfs in de D of C heb je er nog weinig aan. :?
Euhm is het ooit in u opgekomen, dat promoveren enz mij ni boeit? Als ik echt moest spelen om te promoveren zat ik ondertussen al in de D-C zuh, wees daar maar zeker van.

EDIT: er zijn mensen, die in de geschiedenisboeken van SP willen komen, door de A en de beker te winnen. Ik wil dat ze mij later onthouden als, van damn, die had zoveel betaald voor die, die en die en die speler.

Noppp
Team President

Post by Noppp »

maikelcelis wrote:
EDIT: er zijn mensen, die in de geschiedenisboeken van SP willen komen, door de A en de beker te winnen. Ik wil dat ze mij later onthouden als, van damn, die had zoveel betaald voor die, die en die en die speler.
Denk dat je alleen de geschiedenis boeken niet zal halen omdat deze transfer terug gedraaid zal gaan worden omdat het bedrag gewoon onrealistisch hoog is.

Ook ik zou een dergelijk bod niet accepteren op 1 van mijn speler omdat ik weet dat ik daardoor in de problemen zal komen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
maikelcelis

Post by maikelcelis »

Noppp wrote:
maikelcelis wrote:
Denk dat je alleen de geschiedenis boeken niet zal halen omdat deze transfer terug gedraaid zal gaan worden omdat het bedrag gewoon onrealistisch hoog is.

Ook ik zou een dergelijk bod niet accepteren op 1 van mijn speler omdat ik weet dat ik daardoor in de problemen zal komen.
Wie beslist wat zijn prijs is? Als ik hem voor zoveel wil kopen, koop ik hem toch voor zoveel eh. Ookal is dat voor 95% van de managers teveel

Iedereen beslist zelf hoeveel een speler waard is. Ookal is dat voor

Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”