Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

sjoerd
Member of the Soccer Project Association

Post by sjoerd »

visje69 wrote:
terry wrote:
visje69 wrote:hoeveel prestatie verliest een speler als hij slechts 92 fitheid heeft?
Ongeveer 0.4 per procent, 3.2 in totaal dus. :wink:
Zoveel? :o
Dat kan best hoor. Uit eigen ervaring vandaag presteert een speler met 96% fitheid 2 prestatie onder zijn BP. Dat kan dus een verschil van tussen de 1,5 en 2,4 zijn. Bij jou ligt dat dus tussen (2 * 1,5 =) 3 en (2*2,4=) 4,8 prestatie.
David Beckham
Team Manager

Post by David Beckham »

geldt voor moraal hetzelfde eigenlijk?
David Beckham - Ac United
sc heerenveen

Post by sc heerenveen »

David Beckham wrote:geldt voor moraal hetzelfde eigenlijk?
Ja en nee.
Er gaat 0,4 af per punt moraal, maar er gaat ook nog 1 punt af per 18,75 moraal. Dus bij moraal zo'n 0,45 per punt in totaal. :P
JS000
Team Manager

Post by JS000 »

Loopt je contract af bij een contratcverlening als je deadline 0 is of heb je dan nog een dag?
yockr

Post by yockr »

JS000 wrote:Loopt je contract af bij een contratcverlening als je deadline 0 is of heb je dan nog een dag?
Het loopt dus bij de eerstvolgende simulatie van 4u af.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
JS000
Team Manager

Post by JS000 »

Als je alle reclameborden plaast die in de keuzelijst staan, komen er dan na de simulatie nieuwe in de plaats na de eerstvolgende simulatie en zonee wnr dan wel?
yockr

Post by yockr »

JS000 wrote:Als je alle reclameborden plaast die in de keuzelijst staan, komen er dan na de simulatie nieuwe in de plaats na de eerstvolgende simulatie en zonee wnr dan wel?
Als je een aanbod accepteert, komt er geen nieuw in de plaats. Pas als de termijn afgelopen is, zal er weer een nieuw aanbod komen (van dezelfde reclame).
JS000
Team Manager

Post by JS000 »

yockr wrote:
JS000 wrote:Als je alle reclameborden plaast die in de keuzelijst staan, komen er dan na de simulatie nieuwe in de plaats na de eerstvolgende simulatie en zonee wnr dan wel?
Als je een aanbod accepteert, komt er geen nieuw in de plaats. Pas als de termijn afgelopen is, zal er weer een nieuw aanbod komen (van dezelfde reclame).
Nja dus ik heb 13plaatsen voor reclamepanelen maar ik kan er maar max 12 zetten als ik het goed voorheb :?
yockr

Post by yockr »

JS000 wrote: Nja dus ik heb 13plaatsen voor reclamepanelen maar ik kan er maar max 12 zetten als ik het goed voorheb :?
Klopt, dat is bij mij, jou en iedereen zo. Het aanbod is al een tijdje aan de lage kant.
JS000
Team Manager

Post by JS000 »

yockr wrote:
JS000 wrote: Nja dus ik heb 13plaatsen voor reclamepanelen maar ik kan er maar max 12 zetten als ik het goed voorheb :?
Klopt, dat is bij mij, jou en iedereen zo. Het aanbod is al een tijdje aan de lage kant.
Ok bedankt
Bridge Boys
Assistant Coach

Post by Bridge Boys »

Hallo,

Even een vraagje over de transfermarkt, ik heb op 4 spelers geboden en op alle 4 momenteel het hoogste bod, respectievelijk 2 spelers beschikbaar vanaf 16 januari 18.00 uur, en de andere 2, 14 januari 18.00 uur en 15 januari 22.00 uur, wanneer hoor ik nou of ik deze spelers ook daadwerkelijk krijg!

Groeten
Bridge Boys
9jantje9

Post by 9jantje9 »

Bridge Boys wrote:Hallo,

Even een vraagje over de transfermarkt, ik heb op 4 spelers geboden en op alle 4 momenteel het hoogste bod, respectievelijk 2 spelers beschikbaar vanaf 16 januari 18.00 uur, en de andere 2, 14 januari 18.00 uur en 15 januari 22.00 uur, wanneer hoor ik nou of ik deze spelers ook daadwerkelijk krijg!

Groeten
Bridge Boys
4 dagen later toch

correct me if i'm wrong :P
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
terry

Post by terry »

9jantje9 wrote:
Bridge Boys wrote:Hallo,

Groeten
Bridge Boys
4 dagen later toch

correct me if i'm wrong :P
Je telt 4 dagen bij vanaf het moment dat de niet-accepteerperiode voorbij is, en dan de eerstvolgende 4.00 simulatie. :wink:
Je kan het ook zien op de transfermarkt, daar staan de periodes bij. :wink:
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
David Beckham
Team Manager

Post by David Beckham »

yockr wrote:
ik heb 11 borden en 15 aanbieders :D

allemaal zoals 20 dagen enzo, toch waardeloos, dan maar ff 3 dage wachten voor aanbieding ieder geval onder de 10 :p
David Beckham - Ac United
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

yockr wrote:
Klopt, het wachten is op betere tijden. Ook financieel en qua duur zijn het geen hoogvliegers, de huidige borden...

Eventjes deze topic wat omhoog halen, tenslotte kunnen kleine vraagjes nog best van al hier gesteld worden.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”