Dat kan best hoor. Uit eigen ervaring vandaag presteert een speler met 96% fitheid 2 prestatie onder zijn BP. Dat kan dus een verschil van tussen de 1,5 en 2,4 zijn. Bij jou ligt dat dus tussen (2 * 1,5 =) 3 en (2*2,4=) 4,8 prestatie.visje69 wrote:Zoveel?terry wrote:Ongeveer 0.4 per procent, 3.2 in totaal dus.visje69 wrote:hoeveel prestatie verliest een speler als hij slechts 92 fitheid heeft?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team Manager
-
-
Als je een aanbod accepteert, komt er geen nieuw in de plaats. Pas als de termijn afgelopen is, zal er weer een nieuw aanbod komen (van dezelfde reclame).JS000 wrote:Als je alle reclameborden plaast die in de keuzelijst staan, komen er dan na de simulatie nieuwe in de plaats na de eerstvolgende simulatie en zonee wnr dan wel?
Nja dus ik heb 13plaatsen voor reclamepanelen maar ik kan er maar max 12 zetten als ik het goed voorhebyockr wrote:Als je een aanbod accepteert, komt er geen nieuw in de plaats. Pas als de termijn afgelopen is, zal er weer een nieuw aanbod komen (van dezelfde reclame).JS000 wrote:Als je alle reclameborden plaast die in de keuzelijst staan, komen er dan na de simulatie nieuwe in de plaats na de eerstvolgende simulatie en zonee wnr dan wel?

-
- Assistant Coach
Hallo,
Even een vraagje over de transfermarkt, ik heb op 4 spelers geboden en op alle 4 momenteel het hoogste bod, respectievelijk 2 spelers beschikbaar vanaf 16 januari 18.00 uur, en de andere 2, 14 januari 18.00 uur en 15 januari 22.00 uur, wanneer hoor ik nou of ik deze spelers ook daadwerkelijk krijg!
Groeten
Bridge Boys
Even een vraagje over de transfermarkt, ik heb op 4 spelers geboden en op alle 4 momenteel het hoogste bod, respectievelijk 2 spelers beschikbaar vanaf 16 januari 18.00 uur, en de andere 2, 14 januari 18.00 uur en 15 januari 22.00 uur, wanneer hoor ik nou of ik deze spelers ook daadwerkelijk krijg!
Groeten
Bridge Boys
4 dagen later tochBridge Boys wrote:Hallo,
Groeten
Bridge Boys
correct me if i'm wrong

Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Je telt 4 dagen bij vanaf het moment dat de niet-accepteerperiode voorbij is, en dan de eerstvolgende 4.00 simulatie.9jantje9 wrote:4 dagen later tochBridge Boys wrote:Hallo,
Groeten
Bridge Boys
correct me if i'm wrong

Je kan het ook zien op de transfermarkt, daar staan de periodes bij.

-
- Team Manager
ik heb 11 borden en 15 aanbiedersyockr wrote:Klopt, dat is bij mij, jou en iedereen zo. Het aanbod is al een tijdje aan de lage kant.JS000 wrote: Nja dus ik heb 13plaatsen voor reclamepanelen maar ik kan er maar max 12 zetten als ik het goed voorheb

allemaal zoals 20 dagen enzo, toch waardeloos, dan maar ff 3 dage wachten voor aanbieding ieder geval onder de 10 :p
David Beckham - Ac United
-
Klopt, het wachten is op betere tijden. Ook financieel en qua duur zijn het geen hoogvliegers, de huidige borden...yockr wrote:Klopt, dat is bij mij, jou en iedereen zo. Het aanbod is al een tijdje aan de lage kant.JS000 wrote: Nja dus ik heb 13plaatsen voor reclamepanelen maar ik kan er maar max 12 zetten als ik het goed voorheb
Eventjes deze topic wat omhoog halen, tenslotte kunnen kleine vraagjes nog best van al hier gesteld worden.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white