15 moraal = 1 globale klassenoster wrote:vraagje:, hoeveel moraal = 1 rating ??? dit zou zeer handig zijn op te weten bij transfers
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Ik heb een specialleke: mijn keeper staat op de TL en zal zonder overbod automatisch verkocht worden op 10/4 na de sim maar zijn contract loopt ook af op 10/4. Ik weet dat eerst de wedstrijden worden gespeeld en dan al de rest maar krijg ik mijn geld van de transfer of gaat hij gratis weg omdat zijn contract niet werd verlengd ??
Ik kan en wil het hoogste bod woensdag niet aanvaarden omdat hij nog in doel moet staan in de L en ik mijn TS zo hoog mogelijk wil houden omdat ik nog in degradatienood verkeer.
Ik kan en wil het hoogste bod woensdag niet aanvaarden omdat hij nog in doel moet staan in de L en ik mijn TS zo hoog mogelijk wil houden omdat ik nog in degradatienood verkeer.
Team = AC ManU (B2)
thxyockr wrote:15 moraal = 1 globale klassenoster wrote:vraagje:, hoeveel moraal = 1 rating ??? dit zou zeer handig zijn op te weten bij transfers
S21: 4th in H279
S22: 1th in H279
Round 7 SP cup http://www.spcommunitiez.com/131_rsc_otvschoppers
S23:1th in G 99
Round 6 sp cup
S24 4th in F33
Round 3 sp cup
S25 now on 3th place
now round 6 sp cup
S22: 1th in H279
Round 7 SP cup http://www.spcommunitiez.com/131_rsc_otvschoppers
S23:1th in G 99
Round 6 sp cup
S24 4th in F33
Round 3 sp cup
S25 now on 3th place
now round 6 sp cup
Als zijn contract afloopt zal hij donderdag ook niet in de L spelen. Dus woensdagavond het hoogste bod accepteren.T-man wrote:Ik heb een specialleke: mijn keeper staat op de TL en zal zonder overbod automatisch verkocht worden op 10/4 na de sim maar zijn contract loopt ook af op 10/4. Ik weet dat eerst de wedstrijden worden gespeeld en dan al de rest maar krijg ik mijn geld van de transfer of gaat hij gratis weg omdat zijn contract niet werd verlengd ??
Bus
F.C. de Billekletsers
F.C. de Billekletsers
Ik heb hem nodig in de L van donderdag en eerst worden de wedstrijden gespeeld dus is hij inzetbaar.bus wrote:Volgens mij zal hij woensdag niet in doel staan, maar als gratis speler op de TL. Dus het beste is dinsdag het hoogste bod accepteren. Trouwens woensdag is er geen L om 04.00 uur. Wel bekerwedstrijd als je er nog in zit.T-man wrote:Ik heb een specialleke: mijn keeper staat op de TL en zal zonder overbod automatisch verkocht worden op 10/4 na de sim maar zijn contract loopt ook af op 10/4. Ik weet dat eerst de wedstrijden worden gespeeld en dan al de rest maar krijg ik mijn geld van de transfer of gaat hij gratis weg omdat zijn contract niet werd verlengd ??
Team = AC ManU (B2)
-
- Team President
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik dacht een aantal gewonnen wedstrijden.yockr wrote:Klopt, na het aantal gewonnen wedstrijden telt het doelsaldo bij gelijke punten.T-man wrote:Ik veronderstel dat als men gelijk eindigt op een promotie- of degradatieplaats dat het doelsaldo de doorslag geeft ?? (W V G is gelijk)
Edit:
1. Punten
2. Gewonnen matchen
3. Doelsaldo
4. Gemaakte doelpunten
Yep dan MOET ik winnen donderdag om zeker te zijn van behoudyockr wrote:Daar bedoel ik dus mee dat er eerst naar het aantal gewonnen wedstrijden gekeken wordt. Maar T-man zegt dat het gelijk is, dus telt het doelsaldo.yockr wrote:Klopt, na het aantal gewonnen wedstrijden telt het doelsaldo bij gelijke punten.

Team = AC ManU (B2)
-
- Team President
Ok bedanktbus wrote:Valt wel mee, vroeger wast ook wel vaak tegen zeven uur afgelopen. En bovendien zitten we op het eind van het seizoen.roelie3417 wrote:is het normaal dat je om 6.30u nog steeds niet kan inloggen na de sim van 4.00u?
Dit is al een paar dagen zo
Ja, naarmate het seizoen vordert duurt de simulatie langer omdat er meer gegevens dienen geladen te worden.