el stino wrote:apology240 wrote:
Minder is het aantal rode kaarten (3 in 4 matchen)... telkens uitgedeeld in een match waar de scheids een lage agressie had. Zie topic van mij op forum. El Stino heeft er ook last mee gehad.
mijn spelers hebben nog geen enkele 2e gele kaart genomen in eenzelfde match, dus je moet bij een andere ploeg gekeken hebben
vandaag een gelijkspel behaald tegen OscarCookie. ik ben niet ontevreden over de behaalde 130 ratings. wel jammer natuurlijk dat ik met mijn 4% beter ratings geen winst pak anders stond ik iets beter geklasseerd met 6ptn. ach ja, ik ben al tevreden dat ik nog steeds 130 kan halen
volgende week wordt een eerste test. maandag mogen we beginnen tegen de n°2 (wel zit ik met 3 geschorsten en geen Lf ter beschikking, dus dat wordt ff puzzelen

)
dinsdagn tegen PFC Český Dub, die vandaag lage ratings haalde. woensdag tegen de n°10 en vrijdag tegen het 2e fc-team dat in de maak is. hopelijk kunnen we enkele mooie winstpartijen pakken

Idd, het was de andere Belgische speler : Vegattack. Ik heb dan ook mijn bericht aangepast !
Voor volgende week moet je je geen zorgen maken. Paris SG staat volgens mij niet echt op z'n plek. Heeft deze week 2 makkelijke en 2 redelijk makkelijke wedstrijden gehad.
Sparta Praha biedt geen tegenstand. Cesky Dub ook niet.
Daarmee zou ik u niet teveel zorgen maken... Paris SG moet je 3p kunnen halen.
Tegen Cesky Dub zeker want die heeft bijna al zijn spelers verkocht.
Donderdag tegen Shantara is andere koek. Is wel een goeie ploeg, ben blij da'k daarvan heb kunnen winnen. En vrijdag speel je normaal gezien tegen computerploeg...
De week daarop is voor u andere kak. Ik denk da ge blij moogt zijn als ge in die week punten kunt pakken !
Voor mij komt die week er nu aan !
Tegen de Willy, Desportivo, Godsheide en Iasi.
3 van de 4 zijn titelkandidaten.