Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

Vandaag weeral gewonnen met 1-3. We behaalden 137 linierating op verplaatsing met 85% TS en 85% agressie.

Zo hebben we heel onverwacht een 9/9, al denk ik wel dat ik drie makkelijke tegenstanders heb gehad, vanaf morgen zal het wel anders beginnen lopen...

Maar deze punten neemt niemand ons nog af, en er is een spreekwoord dat zegt: 'goed begonnen is half gewonnen' :)
Wikke
Team President

Post by Wikke »

sjoerd wrote:
Wikke wrote:Ik kan nog steeds 90 punten halen :lol: .
Maar 't zal wel niet. Vandaag wellicht de gemakkelijkste verplaatsing van het seizoen gemaakt. Vrijdag de moeilijkste.
En het kan nog steeds!! :D Kick&Rush wint weer prachtig en staat nu alleen bovenaan! :D

Bij SVV gaat het sportief wat minder, maar dat was ingecalculeerd, wat wil je met een ts van 80% en als dan ook nog eens de scheids en blessures tegen je gaan werken dan ben je gedoemd te verliezen... :wink:
Ik was van plan mezelf elke dag te quoten tot de reeks eindigt, maar je bent me voor. Ik was zelfs vergeten mijn team op te stellen, maar mijn standaard B team heeft dat mooi opgevangen.
Ik sta trouwens maar eerste omdat Dillesteam en Overpelt bestolen zijn, hoor. Morgen naar Worms, in mijn ogen de toekomstige kampioen. Hij mist echter 3 sterke pionnen, dus we gaan er voor.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Triple-M

Post by Triple-M »

Een zeer onverwachte overwinning op X-Tenzo, 0-2 :D :D

Ik was van plan een persbericht aan te maken waarin ik mijn teleursteliing zou uiten op de selectie, maar ze hebben me bij deze aangenaam verrast.
Ik zal het dus vriendelijk houden 8)
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sjoerd

Post by sjoerd »

Wikke wrote:
sjoerd wrote:
Wikke wrote:Ik kan nog steeds 90 punten halen :lol: .
Maar 't zal wel niet. Vandaag wellicht de gemakkelijkste verplaatsing van het seizoen gemaakt. Vrijdag de moeilijkste.
En het kan nog steeds!! :D Kick&Rush wint weer prachtig en staat nu alleen bovenaan! :D

Bij SVV gaat het sportief wat minder, maar dat was ingecalculeerd, wat wil je met een ts van 80% en als dan ook nog eens de scheids en blessures tegen je gaan werken dan ben je gedoemd te verliezen... :wink:
Ik was van plan mezelf elke dag te quoten tot de reeks eindigt, maar je bent me voor. Ik was zelfs vergeten mijn team op te stellen, maar mijn standaard B team heeft dat mooi opgevangen.
Ik sta trouwens maar eerste omdat Dillesteam en Overpelt bestolen zijn, hoor. Morgen naar Worms, in mijn ogen de toekomstige kampioen. Hij mist echter 3 sterke pionnen, dus we gaan er voor.
En je wint WEER!!! :D 90 points here Wikke comes! 8)

Zelf heb ik met 2-1 gewonnen tegen een degradatiekandidaat, de linieating ziet er nog niet uit, maar ts wordt nu pas echt een beetje wat hoger, dus dat gaat nog wel goedkomen...hoop ik! :P :wink:
T-man

Post by T-man »

T-man wrote:Thuis gelijke ratings en toch 1-2 verloren :evil:
1% slechter en 1-0 verlies :x
Team = AC ManU (B2)
Veg

Post by Veg »

Mijn internet werkte gisteren niet op kot waardoor ik mijn team niet heb kunnen opstellen. Zeer jammer want dit maal was het mijn tegenstander die onterecht een vroege rode kaart pakte en dan zou voor mij de overwinning binnen bereik zijn geweest :(
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
apology240

Post by apology240 »

Veg wrote:Mijn internet werkte gisteren niet op kot waardoor ik mijn team niet heb kunnen opstellen. Zeer jammer want dit maal was het mijn tegenstander die onterecht een vroege rode kaart pakte en dan zou voor mij de overwinning binnen bereik zijn geweest :(
Dat is ontzettend jammer ja... 'T was de uitgelezen kans om Rip Ferda punten af te snoepen... 't zal van zo'n zwakke momenten zijn da we ervan moeten profiteren want anders zal er weinig tegen te beginnen zijn. Voordeel is dat hij een kleine kern heeft... Een goeie A ploeg, maar weinig goei vervangers...

Ikzelf 10 op 12, heb enkel tegen Vegattack :P punten laten liggen.
Ben er zeer tevreden mee.

Minder is het aantal rode kaarten (3 in 4 matchen)... telkens uitgedeeld in een match waar de scheids een lage agressie had. Zie topic van mij op forum. Vegattack heeft er ook last mee gehad.

Maandag tegen 1 van de sterkste ploegen van C9 : Willy Karlovary... Heb zelf 4 geschorsten en momenteel 3 geblesseerden.
Ik denk niet dat ik punten kan sprokkelen maandag, maar ik ga het althans proberen want we spelen thuis.
Dinsdag hebben er dan 4 a spelers 100% moraal (omwille van schorsing) dus kunnen we een andere titelkandidaat hopelijk aftroeven.
Last edited by apology240 on Sat Apr 26, 2008 12:22 am, edited 1 time in total.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240

Post by apology240 »

Afscheid AC Sparta Praha !!

Tis vandaag 3 weken geleden dat deze manager nog heeft ingelogd.
Vanaf morgen zal dat dus een computerploegske worden. Maakt het voor ons weer wat makkelijker in C9.

Maar langs de andere kant... Zou hij zomaar gestopt zijn of zou er iets gebeurd zijn ?? We zullen het nooit weten zeker...

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Echt niet te geloven. 8% beter en 0-1 verliezen. Tot nu toe 3 van de 4 wedstrijden onterecht gelijk/ verloren.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

9/12 voor een eerste week is een goed resultaat.
Vandaag werd er onverwacht gewonnen met 1-0 van FC Marlboro.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
el stino

Post by el stino »

apology240 wrote: Minder is het aantal rode kaarten (3 in 4 matchen)... telkens uitgedeeld in een match waar de scheids een lage agressie had. Zie topic van mij op forum. El Stino heeft er ook last mee gehad.
mijn spelers hebben nog geen enkele 2e gele kaart genomen in eenzelfde match, dus je moet bij een andere ploeg gekeken hebben :)

vandaag een gelijkspel behaald tegen OscarCookie. ik ben niet ontevreden over de behaalde 130 ratings. wel jammer natuurlijk dat ik met mijn 4% beter ratings geen winst pak anders stond ik iets beter geklasseerd met 6ptn. ach ja, ik ben al tevreden dat ik nog steeds 130 kan halen :D

volgende week wordt een eerste test. maandag mogen we beginnen tegen de n°2 (wel zit ik met 3 geschorsten en geen Lf ter beschikking, dus dat wordt ff puzzelen :) )
dinsdagn tegen PFC Český Dub, die vandaag lage ratings haalde. woensdag tegen de n°10 en vrijdag tegen het 2e fc-team dat in de maak is. hopelijk kunnen we enkele mooie winstpartijen pakken 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
racingboj

Post by racingboj »

En jawel 12/12..

Volgende week komen de eerste testen eraan. We hopen op een 4/12 in een week met 3 uitwedstrijden.
apology240

Post by apology240 »

el stino wrote:
apology240 wrote: Minder is het aantal rode kaarten (3 in 4 matchen)... telkens uitgedeeld in een match waar de scheids een lage agressie had. Zie topic van mij op forum. El Stino heeft er ook last mee gehad.
mijn spelers hebben nog geen enkele 2e gele kaart genomen in eenzelfde match, dus je moet bij een andere ploeg gekeken hebben :)

vandaag een gelijkspel behaald tegen OscarCookie. ik ben niet ontevreden over de behaalde 130 ratings. wel jammer natuurlijk dat ik met mijn 4% beter ratings geen winst pak anders stond ik iets beter geklasseerd met 6ptn. ach ja, ik ben al tevreden dat ik nog steeds 130 kan halen :D

volgende week wordt een eerste test. maandag mogen we beginnen tegen de n°2 (wel zit ik met 3 geschorsten en geen Lf ter beschikking, dus dat wordt ff puzzelen :) )
dinsdagn tegen PFC Český Dub, die vandaag lage ratings haalde. woensdag tegen de n°10 en vrijdag tegen het 2e fc-team dat in de maak is. hopelijk kunnen we enkele mooie winstpartijen pakken 8)
Idd, het was de andere Belgische speler : Vegattack. Ik heb dan ook mijn bericht aangepast !

Voor volgende week moet je je geen zorgen maken. Paris SG staat volgens mij niet echt op z'n plek. Heeft deze week 2 makkelijke en 2 redelijk makkelijke wedstrijden gehad.

Sparta Praha biedt geen tegenstand. Cesky Dub ook niet.
Daarmee zou ik u niet teveel zorgen maken... Paris SG moet je 3p kunnen halen.
Tegen Cesky Dub zeker want die heeft bijna al zijn spelers verkocht.
Donderdag tegen Shantara is andere koek. Is wel een goeie ploeg, ben blij da'k daarvan heb kunnen winnen. En vrijdag speel je normaal gezien tegen computerploeg... :D

De week daarop is voor u andere kak. Ik denk da ge blij moogt zijn als ge in die week punten kunt pakken !

Voor mij komt die week er nu aan !
Tegen de Willy, Desportivo, Godsheide en Iasi.
3 van de 4 zijn titelkandidaten.

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
el stino

Post by el stino »

héhé, nice. hopelijk pak ik Paris SG dan, maar ik vrees er toch voor hoor. men Ts is net terug boven de 80% gekomen, maar ik wil gewoon verder vernieuwen om volgend seizoen zeker klaar te staan om Veg en jou het vuur aan de schenen te leggen :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
mr charlie

Post by mr charlie »

Geef me nog even en ik begin ook punten te pakken
TS is er bijna,
dan nog wat toppers inslaan, wat dutsen buiten en we hebben een jonge onervaren niet agressieve ploeg
ik vermoed dat we wel naar D gaan :p
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”