Ah, ik had je uitnodiging over het hoofd gezien. Ik heb me nu ingeschreven, we zijn met 8 ploegen dus we kunnen er aan beginnen

. Ik heb wel titelambities, dus zal het meestal het B-team zijn dat zal spelen

.
Vannacht moesten we 2 geschorsten opvangen in onze selectie, en dan nog wel tegen de 5de in de stand, de Red Dragons. We wisten dat het daardoor heel moeilijk zou worden, ook al omdat we uit speelden, maar hoopten toch dat we de 3 punten zouden kunnen meenemen.
We missen onze start compleet en staan na 6 minuten al 1-0 achter. Die vroege tegengoal begint een irritante gewoonte te worden bij Sandscorpia, want zo moeten we altijd achter de feiten aanhollen. De match blijft in evenwicht, waarbij Sandscorpia lichtjes de bovenhand haalt op de Dragons. Aan de rust staat het nog steeds 1-0, en ook na de rust duurt het lang vooraleer Sandscorpia nog eens komt dreigen. Vanaf het uur begint Sandscorpia de druk op te voeren, om toch nog een punt mee te grabbelen. Lemos komt na een individuele actie alleen voor doel maar blijft niet koel genoeg en besluit in het zijnet. Iets later schiet hij van ver, maar de vingertoppen van keeper Rönningen houden hem van een doelpunt. Ook spits Komarek komt niet tot scoren na een naar beneden geknikte kopbal. We zijn intussen al in de 89'ste minuut wanneer Lemos op doel afstormt. Keeper Rönningen komt ver uit, te ver, en Lemos omspeelt hem. Hij mikt de bal kalmpjes binnen het kader en nu is het wel raak, de verdedigers komen te laat: 1-1, net voor het affluiten.
Sandscorpia had de bovenhand in de match (2 linieratings beter), maar het mocht niet baten. Het bleef op een 1-1 steken en verliest zijn eerste punten van het seizoen, maar dat is voetbal natuurlijk.
De stand:
1 Sandscorpia 16 6 5 1 0 21 8 +13
2 FC Ličartovce 16 6 5 1 0 12 5 +7
3 Peace Team 15 6 5 0 1 10 5 +5
4 Vitória FC 13 6 4 1 1 7 4 +3
5 Fc Zatyle 12 6 4 0 2 18 10 +8
Zelfs met het puntenverlies blijft Sandscorpia eerste, dankzij een knap doelpuntensaldo (21 goals voor). Toch blijft er een wrang gevoel, want na de 5de speeldag hadden we nog 2 punten voorsprong op de eerste achtervolger.
Na speeldag 6:
Punten thuis: 9/9
Goals voor/tegen thuis: 10/5
Punten uit: 7/9
Goals voor/tegen uit: 11/3
Topschutters:
1. Ekrem Riedewald (1) 7 goals
2. David Komarek (3) 6 goals
3. Rafael Lemos (7) 5 goals
4. Dani Halilovic (25) 2 goals
5. Sergio Krivoruchko (46) 1 goal