Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

dangelolo
Member of the Soccer Project Association
Location: aalter, nabij de beruchte plaatsen Lotenhulle en Vinkt

Post by dangelolo »

Sex_Pistols wrote:Das het eigenlijk wel zelf zoeken..
al heb je het beste team, als je je ploeg "vergeet" op te stellen, en daardoor kostbare punten verliest, vind ik niet dat je de titel dan verdient. Maar bv een net iets minder team dat wel altijd zijn wedstrijden insteld, en geen fouten maakt, verdient hem dan van mijn part meer.
1 keer vergeten dit seizoen, maar toch zal ik eerste worden :twisted: :twisted:

0-2 gewonnen en sta nu al 2de :D
Image
guilvd
Team Board Member

Post by guilvd »

4-2 gewonnen tegen één van de beste van mn competitie :twisted:
Ik sta momenteel 3de met volgende week 3 makkelijke en 1 moeilijke competitiewedstrijd
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

4 - 1 gewonnen zie ik via hotmail, dus dat betekent 12/12 en waarschijnlijk nog steeds eerste plaats :) . Een snelle scouting van de concurrentie vertelt mij evenwel dat ik het niet makkelijk zal hebben om 1ste of 2de te worden, er zal dus gemanaged moeten worden.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
robstje

Post by robstje »

10/12 na een simpele 3-1 overwinning en een mooie 120 linierating
Image
Boeren!
dangelolo
Location: aalter, nabij de beruchte plaatsen Lotenhulle en Vinkt

Post by dangelolo »

3-1 gewonnen en nog altijd 2de :twisted: :twisted:
Image
robstje

Post by robstje »

Na een simpele 0-1 winst hebben we vannacht de leiding overgenomen met een 13/15. We hebben 1 punt voorsprong op het nummer 2,2 punten voorsprong op het nummer 3 en 4.
Vannacht nemen we het als leider op tegen de rode lantaarn.
Image
Boeren!
Dreesen
Coach

Post by Dreesen »

b3h3moth wrote:Allee kzal ook meedoen. Kmaak wel geen kans want mijn ts is maar 2% :P.

Volgend seizoen in G480 trouwens. We gaan voor een 11de plaats :P.

1. fcbjorre The_All_Stars
2. bvdv - bluewhite
3. dangelolo - the red fox
4. klenne - rvm sint-matte fc
5. Jassie - Mansjester United
6. Redstar/ebuzola - TheArchitect
7. Dreesen - Splitfire
8. b3h3moth - fc maggots
Hoe zit het met de inschrijvingen? Denk dat we er eentje missen...
b3h3moth

Post by b3h3moth »

Haha vandaag mijn 2de match gewonnen. 112 linierating. Dat is een record voor de huidige ploeg :D. En dat met maar 9% TS en 3 spelers die nog te jong zijn om hun BP te halen en een paar onfitte spelers die hun BP ook niet hebben gehaald :D.

Wel 4 geschorsten voor morgen :s. Ksnap het niet. Mijn 2 CM's zijn al voor de 2de keer allebei tegelijk geschorst. Dat heb ik voor dit seizoen nooit gehad en deze 2 CM's zijn dan ook nog eens de minst agressieve die ik ooit heb gehad. Random is a weird thing.
Image
fcbjorre

Post by fcbjorre »

Dreesen wrote:
b3h3moth wrote:Allee kzal ook meedoen. Kmaak wel geen kans want mijn ts is maar 2% :P.

Volgend seizoen in G480 trouwens. We gaan voor een 11de plaats :P.

1. fcbjorre The_All_Stars
2. bvdv - bluewhite
3. dangelolo - the red fox
4. klenne - rvm sint-matte fc
5. Jassie - Mansjester United
6. Redstar/ebuzola - TheArchitect
7. Dreesen - Splitfire
8. b3h3moth - fc maggots
Hoe zit het met de inschrijvingen? Denk dat we er eentje missen...
We missn er nog 2. Heb Robstje en Dampiee nog uitgenodigt...

Nog maar één keer verloren . Omdat ik dom weg mijn team vergeten intestellen was. Mijn interesse in SP op dit moment staat op een laagtepunt...
Bruges Till I Die
robstje

Post by robstje »

Verdomme, wil ik dan inschrijven voor die cup... zit ik met te weinig geld. Aangezien ik maar 12,5% mag besteden... :(
Image
Boeren!
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Vannacht won Sandscorpia een moeilijke match gesteund door het thuispubliek met 3-2 (tegen 1.FC PTRZALKA, nu 8ste).

Een uitverkochte SandArena (17.000 fans, bomvol!) daverde op zijn grondvesten en beleefde opnieuw de glorie van zijn roemrijke verleden! In een titanengevecht vochten de Schorpioenen van Fikkiezero voor wat ze waard waren, en op het veld overklasten ze de tegenstander. Zo bewijzen ook de linieratings: met nog geen 85 TS behaalde Sandscorpia 125 linieratings, voor het eerst sinds seizoenen is dat (hoogst behaalde ooit is slechts 128, dus dat record breken zit er aan te komen) tegen 115 van 1.FC PTRZALKA.

Sandscorpia begint goed met veel balbezit maar loopt op de eerste aanval van PTRZALKA meteen schade op, als Morillo een foutje van Mendoza afstraft: 0-1 na een kwartier. Sandscorpia is niet van slag en komt er voetballend uit, na 20 minuten hangen de bordjes weer in evenwicht na een knap doelpunt in de vlucht van Lemos. Nog geen 3 minuten later scoort Lemos opnieuw, al was keeper Pales van PTRZALKA er wel heel dicht bij. Sandscorpia versiert nu een hele resem kansen maar verzuimt PTRZALKA af te maken. Net voor de rust scoort Goots op strafschop de 2-2, maar het publiek blijft erin geloven. Toch duurt het tot de 85ste minuut wanneer Komarek een hoekschop meteen binnendevieert om op te veren: 3-2 eindstand. Het feestje werd nog groter toen bleek dat concurrent Zatyle, tot voor deze match co-leider met 12 punten, verloren had van lamy Hubenov (pas zevende in de stand!).

De stand in G.646:

Pos Naam P T W G V + - +/-
1 Sandscorpia 15 5 5 0 0 20 7 +13
2 FC Ličartovce 13 5 4 1 0 9 3 +6
3 Fc Zatyle 12 5 4 0 1 17 8 +9
4 Peace Team 12 5 4 0 1 8 4 +4
5 Red Dragons 10 5 3 1 1 13 10 +3

De stand doet al duidelijk blijken dat Sandscorpia sterk aan het seizoen begonnen is. Hoewel, er gaat natuurlijk een spreekwoord over beer, vel en verkopen.

Na speeldag 5:
Punten thuis: 9
Goals voor/tegen thuis: 10/5
Punten uit: 6
Goals voor/tegen uit: 10/2

Sandscorpia probeert van een "uit-complex" af te geraken en tot nu toe lijkt dat aardig te lukken, met - tot nu toe - een ongelooflijk gemiddelde van 5 goals per uitmatch!

Topschutterslijst Sandscorpia (tussen haakjes plaats in topschuttersranking van de divisie)
1. Ekrem Riedewald (1) 7 goals
2. David Komarek (2) 6 goals
3. Rafael Lemos (7) 4 goals
4. Dani Halilovic (21) 2 goals
5. Sergio Krivoruchko (46) 1 goal
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
klenne

Post by klenne »

robstje wrote:Verdomme, wil ik dan inschrijven voor die cup... zit ik met te weinig geld. Aangezien ik maar 12,5% mag besteden... :(
khad dat ook, ben ff lening van 500k aangegaan,dan ingeschreven en lening terug betaald, ok je maakt beetje verlies maar je kan je tenminste inschrijven dan
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
fcbjorre

Post by fcbjorre »

klenne wrote:
robstje wrote:Verdomme, wil ik dan inschrijven voor die cup... zit ik met te weinig geld. Aangezien ik maar 12,5% mag besteden... :(
khad dat ook, ben ff lening van 500k aangegaan,dan ingeschreven en lening terug betaald, ok je maakt beetje verlies maar je kan je tenminste inschrijven dan
^
we hebben er dan nog altijd 2 te kort :?
Dampiee geeft ook geweigert ...
Fikkiezero heb jij al geacepteerd ?

EDIT : Heb er ng 2 van het forum uitgenodigt...
Bruges Till I Die
robstje

Post by robstje »

@Klenne: Ik heb nog een lening lopen, dus ik kan geen nieuwe beginnen! :wink:

Vannacht een poepsimpele winst tegen de hekkensluiter. We speelden met deels A en deels B spelers. Hierdoor verstevigen we onze leiderspositie. Met een 16/18 hebben we 2 punten voor op de nummer 2 en we staan 3 punten voor op nummer 3!
Image
Boeren!
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Ah, ik had je uitnodiging over het hoofd gezien. Ik heb me nu ingeschreven, we zijn met 8 ploegen dus we kunnen er aan beginnen ;) . Ik heb wel titelambities, dus zal het meestal het B-team zijn dat zal spelen :) .

Vannacht moesten we 2 geschorsten opvangen in onze selectie, en dan nog wel tegen de 5de in de stand, de Red Dragons. We wisten dat het daardoor heel moeilijk zou worden, ook al omdat we uit speelden, maar hoopten toch dat we de 3 punten zouden kunnen meenemen.

We missen onze start compleet en staan na 6 minuten al 1-0 achter. Die vroege tegengoal begint een irritante gewoonte te worden bij Sandscorpia, want zo moeten we altijd achter de feiten aanhollen. De match blijft in evenwicht, waarbij Sandscorpia lichtjes de bovenhand haalt op de Dragons. Aan de rust staat het nog steeds 1-0, en ook na de rust duurt het lang vooraleer Sandscorpia nog eens komt dreigen. Vanaf het uur begint Sandscorpia de druk op te voeren, om toch nog een punt mee te grabbelen. Lemos komt na een individuele actie alleen voor doel maar blijft niet koel genoeg en besluit in het zijnet. Iets later schiet hij van ver, maar de vingertoppen van keeper Rönningen houden hem van een doelpunt. Ook spits Komarek komt niet tot scoren na een naar beneden geknikte kopbal. We zijn intussen al in de 89'ste minuut wanneer Lemos op doel afstormt. Keeper Rönningen komt ver uit, te ver, en Lemos omspeelt hem. Hij mikt de bal kalmpjes binnen het kader en nu is het wel raak, de verdedigers komen te laat: 1-1, net voor het affluiten.

Sandscorpia had de bovenhand in de match (2 linieratings beter), maar het mocht niet baten. Het bleef op een 1-1 steken en verliest zijn eerste punten van het seizoen, maar dat is voetbal natuurlijk.

De stand:

1 Sandscorpia 16 6 5 1 0 21 8 +13
2 FC Ličartovce 16 6 5 1 0 12 5 +7
3 Peace Team 15 6 5 0 1 10 5 +5
4 Vitória FC 13 6 4 1 1 7 4 +3
5 Fc Zatyle 12 6 4 0 2 18 10 +8

Zelfs met het puntenverlies blijft Sandscorpia eerste, dankzij een knap doelpuntensaldo (21 goals voor). Toch blijft er een wrang gevoel, want na de 5de speeldag hadden we nog 2 punten voorsprong op de eerste achtervolger.

Na speeldag 6:
Punten thuis: 9/9
Goals voor/tegen thuis: 10/5
Punten uit: 7/9
Goals voor/tegen uit: 11/3

Topschutters:
1. Ekrem Riedewald (1) 7 goals
2. David Komarek (3) 6 goals
3. Rafael Lemos (7) 5 goals
4. Dani Halilovic (25) 2 goals
5. Sergio Krivoruchko (46) 1 goal
Image