Alles blijft wel zeer dicht bij elkaar (enkel eerste heeft 6p voorsprong) en we zullen hard moeten knokken in de terugronde.
Divisie D
Moderator: Moderator
Re: Divisie D
1-0 gewonnen en zo komen we op een gedeelde tweede plaats 
Alles blijft wel zeer dicht bij elkaar (enkel eerste heeft 6p voorsprong) en we zullen hard moeten knokken in de terugronde.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
-
el stino
- Member of the Soccer Project Association
gelijkspel verdomme
we blijven wel op plek 2, maar staan op het einde van de heenronde 5ptn achter op de leider.
we blijven wel op plek 2, maar staan op het einde van de heenronde 5ptn achter op de leider.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Krikkers
Perfecte laatste speeldag van de heenronde.
Ik moest tegen de eerste spelen, en gewonnen met 1-0.
Nu sta ik zelf eerste
(op doelpuntensaldo
)
Nu sta ik zelf eerste
Hij speelt enkel nog thuis tgn de 6e van de top-7, jij speelt alles thuis behalve naar de 4e dus 't zit er nog inel stino wrote:gelijkspel verdomme![]()
Team = AC ManU (B2)
ProficiatKrikkers wrote:Perfecte laatste speeldag van de heenronde.
Nu sta ik zelf eerste(op doelpuntensaldo
)
-
Krikkers
Dank ubreakdown wrote:ProficiatKrikkers wrote:Perfecte laatste speeldag van de heenronde.
Nu sta ik zelf eerste(op doelpuntensaldo
)
-
Prince88
De hervormingen lopen hier redelijk goed door, enkel voor op de centrale posities is het hopeloos op de transfermarkt..
Ik hoef echt geen topspelers voor die positie, maar het is echt niet leuk meer om daar spelers te vinden, niks voldoet aan m'n eisen...
Daarnaast net al wel 115 aan linieratings gehaald met een rode kaart in de 81' minuut en zonder CB's en CF's. Dus als we binnen 1 à 2 weken de hervormingen rond kunnen hebben en we hebben tijd genoeg op de teamspirit omhoog te laten schieten, dan ziet het er goed uit voor volgend seizoen. Duurt het langer, dan ziet het er minder goed uit
Ik hoef echt geen topspelers voor die positie, maar het is echt niet leuk meer om daar spelers te vinden, niks voldoet aan m'n eisen...
Daarnaast net al wel 115 aan linieratings gehaald met een rode kaart in de 81' minuut en zonder CB's en CF's. Dus als we binnen 1 à 2 weken de hervormingen rond kunnen hebben en we hebben tijd genoeg op de teamspirit omhoog te laten schieten, dan ziet het er goed uit voor volgend seizoen. Duurt het langer, dan ziet het er minder goed uit
Prince88, proud manager of Fresh
-
Prince88
Goede zaken gedaan vandaag
Een nieuwe Gk, Cb en Cf werden binnengehaald nadat gisteren al een RM werd ingekocht. Ik heb mijn eisen iets laten vieren, want anders duurde het gewoon te lang. We hebben nog een optie lopen op een Rf die hoogstwaarschijnlijk verzilverd gaat worden aan het einde van aankomende week. Daarnaast worden er nog drie aankopen gedaan op de Cb, Cm en Cf positie.
Ondertussen zullen nog enkele spelers ons team verlaten. Hoogstwaarschijnlijk komen hier enkele jeugdspelers voor in de plek, zodat we een met een solide team van 33 spelers over 1,5 week kunnen gaan werken aan de wederopbouw van de teamspirit en die jeugdspelers rustig kunnen groeien.
Trouwens wel zwaar vervelend dat je dat budget zo hard ziet achteruit gaan
Een nieuwe Gk, Cb en Cf werden binnengehaald nadat gisteren al een RM werd ingekocht. Ik heb mijn eisen iets laten vieren, want anders duurde het gewoon te lang. We hebben nog een optie lopen op een Rf die hoogstwaarschijnlijk verzilverd gaat worden aan het einde van aankomende week. Daarnaast worden er nog drie aankopen gedaan op de Cb, Cm en Cf positie.
Ondertussen zullen nog enkele spelers ons team verlaten. Hoogstwaarschijnlijk komen hier enkele jeugdspelers voor in de plek, zodat we een met een solide team van 33 spelers over 1,5 week kunnen gaan werken aan de wederopbouw van de teamspirit en die jeugdspelers rustig kunnen groeien.
Trouwens wel zwaar vervelend dat je dat budget zo hard ziet achteruit gaan
Prince88, proud manager of Fresh
1-2 winst met ratings 135-137.
We behouden zo onze gedeelde 2de plaats.
We behouden zo onze gedeelde 2de plaats.
Season 31: D.10 (to build up new team)
-
Krikkers
M'n agressie opzettelijk heel laag gezet voor zo min mogelijk geschorsten de volgende match, win ik nog met 3-0 
-
el stino
de terugronde gestart met 1-0 winst en zo onze 415e overwinning gepakt als manager
veel minder goed nieuws komt er weer vanuit de wanorde van de manager zelf.
2 spelers hebben de club zomaar kunnen verlaten. beide jonge spelers. vooral de Lb was een echt pareltje met een bp van 75% bij 100% ervaring.
door mijn onkunde (de 2e keer al) verlies ik hier niet alleen een bijzonder prachtige speler, maar ook nog eens een potentiële 13M ongeveer, moet ik weer 2 nieuwe spelers aantrekken met een zo goed als lege kassa, gaat de opbouw van de ploeg weer trager verlopen.
aargh, waarom doe ik mezelf dit toch aan
2 spelers hebben de club zomaar kunnen verlaten. beide jonge spelers. vooral de Lb was een echt pareltje met een bp van 75% bij 100% ervaring.
door mijn onkunde (de 2e keer al) verlies ik hier niet alleen een bijzonder prachtige speler, maar ook nog eens een potentiële 13M ongeveer, moet ik weer 2 nieuwe spelers aantrekken met een zo goed als lege kassa, gaat de opbouw van de ploeg weer trager verlopen.
Das serieus kloteel stino wrote:de terugronde gestart met 1-0 winst en zo onze 415e overwinning gepakt als manager
2 spelers hebben de club zomaar kunnen verlaten. beide jonge spelers. vooral de Lb was een echt pareltje met een bp van 75% bij 100% ervaring.![]()
Ik had vrijdag nog juist op tijd men A-cf zijn contract kunnen verlengen want ik was het helemaal vergeten...
-
jona
lol stino, als we van iemand mochten verwachten dit niet te doen, ben jij het wel 
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
-
el stino
ik denk dat ik het speciaal doe om het mezelf wat moeilijker te makenjona wrote:lol stino, als we van iemand mochten verwachten dit niet te doen, ben jij het wel
-
jona
of u wil de prijs op tl omhoog stuwen (vraag en aanbod regelen, u zit aann de aanbodkant te prutsen) en daarbij begint u als idealist bij uzelfel stino wrote:ik denk dat ik het speciaal doe om het mezelf wat moeilijker te makenjona wrote:lol stino, als we van iemand mochten verwachten dit niet te doen, ben jij het wel
Teamnaam :Heracles