Alles blijft wel zeer dicht bij elkaar (enkel eerste heeft 6p voorsprong) en we zullen hard moeten knokken in de terugronde.
Moderator: Moderator
Hij speelt enkel nog thuis tgn de 6e van de top-7, jij speelt alles thuis behalve naar de 4e dus 't zit er nog inel stino wrote:gelijkspel verdomme![]()
we blijven wel op plek 2, maar staan op het einde van de heenronde 5ptn achter op de leider.
ProficiatKrikkers wrote:Perfecte laatste speeldag van de heenronde.
Ik moest tegen de eerste spelen, en gewonnen met 1-0.
Nu sta ik zelf eerste(op doelpuntensaldo
)
Dank ubreakdown wrote:ProficiatKrikkers wrote:Perfecte laatste speeldag van de heenronde.
Ik moest tegen de eerste spelen, en gewonnen met 1-0.
Nu sta ik zelf eerste(op doelpuntensaldo
)
Das serieus kloteel stino wrote:de terugronde gestart met 1-0 winst en zo onze 415e overwinning gepakt als manager
veel minder goed nieuws komt er weer vanuit de wanorde van de manager zelf.
2 spelers hebben de club zomaar kunnen verlaten. beide jonge spelers. vooral de Lb was een echt pareltje met een bp van 75% bij 100% ervaring.![]()
door mijn onkunde (de 2e keer al) verlies ik hier niet alleen een bijzonder prachtige speler, maar ook nog eens een potentiële 13M ongeveer, moet ik weer 2 nieuwe spelers aantrekken met een zo goed als lege kassa, gaat de opbouw van de ploeg weer trager verlopen.
aargh, waarom doe ik mezelf dit toch aan
ik denk dat ik het speciaal doe om het mezelf wat moeilijker te makenjona wrote:lol stino, als we van iemand mochten verwachten dit niet te doen, ben jij het wel
of u wil de prijs op tl omhoog stuwen (vraag en aanbod regelen, u zit aann de aanbodkant te prutsen) en daarbij begint u als idealist bij uzelfel stino wrote:ik denk dat ik het speciaal doe om het mezelf wat moeilijker te makenjona wrote:lol stino, als we van iemand mochten verwachten dit niet te doen, ben jij het wel