Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Bombay
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by Bombay »

Een typische einde seizoen wedstrijd met een billijk gelijkspel 0-0 (139-141).
Jammer, en voor mij nog altijd onbegrijpelijk, dat er zoveel Nederlandstaligen degraderen. Die Tsjechen waren volgens mij echt niet beter. Maar het voordeel is dat jullie nu normaal terug voor de prijzen, en de bijhorende premie kunnen spelen. Toch ook niet onbelangrijk, en leuker dan degradatie voetbal. :wink: Wat mij misschien te wachten staat. :(
TEAM : Djerba
remedy73

Post by remedy73 »

Ai, ai, ai. Wat je zegt een 'typisch einde van het seizoen' :!:
Linies 142-146 (bij een scheids van 95%!) en dan mis je een penalty in de 58' minuut. grrrr

Dus Linx, 8 ronden geleden feliciteerde ik je al, al lagen de kaarten er gisteren weer wat anders voor: Van harte gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap in de B.3! ;)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

remedy73 wrote:Ai, ai, ai. Wat je zegt een 'typisch einde van het seizoen' :!:
Linies 142-146 (bij een scheids van 95%!) en dan mis je een penalty in de 58' minuut. grrrr

Dus Linx, 8 ronden geleden feliciteerde ik je al, al lagen de kaarten er gisteren weer wat anders voor: Van harte gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap in de B.3! ;)
Merci, spijtig voor u dat je dat verloor met zo'n verschil, maar ik ben blij met het kamioenschap :mrgreen: Nu de beker nog :wink: en hopen dat ik volgend seizoen met een deftige teamspirit toch iets kan doen.
yockr

Post by yockr »

In alledrie de B-divisies een Belg kampioen :D

Dus 3 Belgen en 2 Nederlanders volgend seizoen in A!
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Ik heb de redding kunnen veiligstellen, wat op zich een half mirakel is na een dramatische heenronde. 2 overwinningen amper, en 12/45. Ik had de hoop eerlijk gezegd na speeldag 17 al zo'n beetje opgegeven, maar het is er dankzij een paar sterke reeksen toch van gekomen. Spijtig uiteraard dat het ten koste van enkele bevriende managers is, maar de situatie was al een poosje voor deze speeldag duidelijk; er kon maar 1 ploeg van ons allen erin blijven, de Tsjechen stonden gegroepeerd te ver voor. Veel succes in A aan de promovendi!
Bombay

Post by Bombay »

Badbuffalo wrote:Ik heb de redding kunnen veiligstellen, wat op zich een half mirakel is na een dramatische heenronde. 2 overwinningen amper, en 12/45. Ik had de hoop eerlijk gezegd na speeldag 17 al zo'n beetje opgegeven, maar het is er dankzij een paar sterke reeksen toch van gekomen. Spijtig uiteraard dat het ten koste van enkele bevriende managers is, maar de situatie was al een poosje voor deze speeldag duidelijk; er kon maar 1 ploeg van ons allen erin blijven, de Tsjechen stonden gegroepeerd te ver voor. Veel succes in A aan de promovendi!
Een geluk dat jij zo'n slechte terugronde had. Anders had je nog serieuze concurrentie geweest. :mrgreen:
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Zever gezever! Ik heb enkel tegen PC Bonner thuis een puntje kunnen plukken, dus in de topmatchen waren het flopmatchen. Nu, vaak ook een, voor mijn team, negatieve scheids gehad.
Bombay

Post by Bombay »

Badbuffalo wrote:Zever gezever!
:lol:
remedy73

Post by remedy73 »

yockr wrote:In alledrie de B-divisies een Belg kampioen :D

Dus 3 Belgen en 2 Nederlanders volgend seizoen in A!
Volgend seizoen maar liefst 11 Tsjechen in de B.1 :!:
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Met lage TS en 20% minder agressie uit 1% minder en verliezen... Spijtig!
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Gisteren 6-1 gewonnen :D
Vandaag andere koek,direct rood voor mijn LM plus mijn CB gebleseerd naar de kant(4 stuks op het moment,2 van 10 dagen).Tegenstander speelt ook nog eens met 10% agr meer dan ons met agresievere spelers en komt er nog goed mee weg ook,gevolg 1-0 verloren.Weeral een keer zijn we in de zak gezet :roll: :evil:
Als dit nog eventjes blijft voortduren(negatieve spiraal is al een tijdje bezig)vliegt iedereen op de TL,begin het stilletjesaan beu te worden :x

edit:het moest er effe uit :twisted:
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
B e n

Post by B e n »

roelie3417 wrote:Gisteren 6-1 gewonnen :D
Vandaag andere koek,direct rood voor mijn LM plus mijn CB gebleseerd naar de kant(4 stuks op het moment,2 van 10 dagen).Tegenstander speelt ook nog eens met 10% agr meer dan ons met agresievere spelers en komt er nog goed mee weg ook,gevolg 1-0 verloren.Weeral een keer zijn we in de zak gezet :roll: :evil:
Als dit nog eventjes blijft voortduren(negatieve spiraal is al een tijdje bezig)vliegt iedereen op de TL,begin het stilletjesaan beu te worden :x

Moest je dit doen, zet ze dan wel op de TL voor 1 euro of meer hé :) Wat Bunne heeft gedaan was gewoon alles weggooien en da's heel spijtig, gaat hij later nog spijt van hebben ;)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

B e n wrote:
roelie3417 wrote:Gisteren 6-1 gewonnen :D

Moest je dit doen, zet ze dan wel op de TL voor 1 euro of meer hé :) Wat Bunne heeft gedaan was gewoon alles weggooien en da's heel spijtig, gaat hij later nog spijt van hebben ;)
Zo vlug gaat dat niet gebeuren hoor :wink: ,het is gewoon de zoveelste wedstrijd waarin het niet wil meezitten en dan schrijf je vlug zulke dingen neer :twisted:
Het is soms gewoon om de muren op te lopen als je ziet dat sommige ploegen alle meeval hebben en andere ploegen alle tegenslag.Hier hopen we alvast op betere tijden!
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

Ik kom je volgend seizoen wel steunen in B.1(hoop ik :P ) Wel veel tsjechen zeg... :shock:
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

N.V.C. wrote:Ik kom je volgend seizoen wel steunen in B.1(hoop ik :P ) Wel veel tsjechen zeg... :shock:
11 stuks! en wij als enige nederlandstalige :P
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”