Jammer, en voor mij nog altijd onbegrijpelijk, dat er zoveel Nederlandstaligen degraderen. Die Tsjechen waren volgens mij echt niet beter. Maar het voordeel is dat jullie nu normaal terug voor de prijzen, en de bijhorende premie kunnen spelen. Toch ook niet onbelangrijk, en leuker dan degradatie voetbal.
Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
Een typische einde seizoen wedstrijd met een billijk gelijkspel 0-0 (139-141).
Jammer, en voor mij nog altijd onbegrijpelijk, dat er zoveel Nederlandstaligen degraderen. Die Tsjechen waren volgens mij echt niet beter. Maar het voordeel is dat jullie nu normaal terug voor de prijzen, en de bijhorende premie kunnen spelen. Toch ook niet onbelangrijk, en leuker dan degradatie voetbal.
Wat mij misschien te wachten staat. 
TEAM : Djerba
-
remedy73
- Member of the Soccer Project Association
Ai, ai, ai. Wat je zegt een 'typisch einde van het seizoen' 
Linies 142-146 (bij een scheids van 95%!) en dan mis je een penalty in de 58' minuut. grrrr
Dus Linx, 8 ronden geleden feliciteerde ik je al, al lagen de kaarten er gisteren weer wat anders voor: Van harte gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap in de B.3!
Linies 142-146 (bij een scheids van 95%!) en dan mis je een penalty in de 58' minuut. grrrr
Dus Linx, 8 ronden geleden feliciteerde ik je al, al lagen de kaarten er gisteren weer wat anders voor: Van harte gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap in de B.3!
Merci, spijtig voor u dat je dat verloor met zo'n verschil, maar ik ben blij met het kamioenschapremedy73 wrote:Ai, ai, ai. Wat je zegt een 'typisch einde van het seizoen'
-
yockr
In alledrie de B-divisies een Belg kampioen 
Dus 3 Belgen en 2 Nederlanders volgend seizoen in A!
-
Badbuffalo
Ik heb de redding kunnen veiligstellen, wat op zich een half mirakel is na een dramatische heenronde. 2 overwinningen amper, en 12/45. Ik had de hoop eerlijk gezegd na speeldag 17 al zo'n beetje opgegeven, maar het is er dankzij een paar sterke reeksen toch van gekomen. Spijtig uiteraard dat het ten koste van enkele bevriende managers is, maar de situatie was al een poosje voor deze speeldag duidelijk; er kon maar 1 ploeg van ons allen erin blijven, de Tsjechen stonden gegroepeerd te ver voor. Veel succes in A aan de promovendi!
Een geluk dat jij zo'n slechte terugronde had. Anders had je nog serieuze concurrentie geweest.Badbuffalo wrote:Ik heb de redding kunnen veiligstellen, wat op zich een half mirakel is na een dramatische heenronde. 2 overwinningen amper, en 12/45. Ik had de hoop eerlijk gezegd na speeldag 17 al zo'n beetje opgegeven, maar het is er dankzij een paar sterke reeksen toch van gekomen. Spijtig uiteraard dat het ten koste van enkele bevriende managers is, maar de situatie was al een poosje voor deze speeldag duidelijk; er kon maar 1 ploeg van ons allen erin blijven, de Tsjechen stonden gegroepeerd te ver voor. Veel succes in A aan de promovendi!
TEAM : Djerba
-
Badbuffalo
Zever gezever! Ik heb enkel tegen PC Bonner thuis een puntje kunnen plukken, dus in de topmatchen waren het flopmatchen. Nu, vaak ook een, voor mijn team, negatieve scheids gehad.
-
remedy73
Volgend seizoen maar liefst 11 Tsjechen in de B.1yockr wrote:In alledrie de B-divisies een Belg kampioen
-
Badbuffalo
Met lage TS en 20% minder agressie uit 1% minder en verliezen... Spijtig!
-
roelie3417
- Team President
Gisteren 6-1 gewonnen
Vandaag andere koek,direct rood voor mijn LM plus mijn CB gebleseerd naar de kant(4 stuks op het moment,2 van 10 dagen).Tegenstander speelt ook nog eens met 10% agr meer dan ons met agresievere spelers en komt er nog goed mee weg ook,gevolg 1-0 verloren.Weeral een keer zijn we in de zak gezet
Als dit nog eventjes blijft voortduren(negatieve spiraal is al een tijdje bezig)vliegt iedereen op de TL,begin het stilletjesaan beu te worden
edit:het moest er effe uit
Vandaag andere koek,direct rood voor mijn LM plus mijn CB gebleseerd naar de kant(4 stuks op het moment,2 van 10 dagen).Tegenstander speelt ook nog eens met 10% agr meer dan ons met agresievere spelers en komt er nog goed mee weg ook,gevolg 1-0 verloren.Weeral een keer zijn we in de zak gezet
Als dit nog eventjes blijft voortduren(negatieve spiraal is al een tijdje bezig)vliegt iedereen op de TL,begin het stilletjesaan beu te worden
-
B e n
Moest je dit doen, zet ze dan wel op de TL voor 1 euro of meer héroelie3417 wrote:Gisteren 6-1 gewonnen![]()
Vandaag andere koek,direct rood voor mijn LM plus mijn CB gebleseerd naar de kant(4 stuks op het moment,2 van 10 dagen).Tegenstander speelt ook nog eens met 10% agr meer dan ons met agresievere spelers en komt er nog goed mee weg ook,gevolg 1-0 verloren.Weeral een keer zijn we in de zak gezet![]()
![]()
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
roelie3417
- Team President
Zo vlug gaat dat niet gebeuren hoorB e n wrote:Moest je dit doen, zet ze dan wel op de TL voor 1 euro of meer héroelie3417 wrote:Gisteren 6-1 gewonnen![]()
Vandaag andere koek,direct rood voor mijn LM plus mijn CB gebleseerd naar de kant(4 stuks op het moment,2 van 10 dagen).Tegenstander speelt ook nog eens met 10% agr meer dan ons met agresievere spelers en komt er nog goed mee weg ook,gevolg 1-0 verloren.Weeral een keer zijn we in de zak gezet![]()
![]()
edit:het moest er effe uitWat Bunne heeft gedaan was gewoon alles weggooien en da's heel spijtig, gaat hij later nog spijt van hebben
Het is soms gewoon om de muren op te lopen als je ziet dat sommige ploegen alle meeval hebben en andere ploegen alle tegenslag.Hier hopen we alvast op betere tijden!
Ik kom je volgend seizoen wel steunen in B.1(hoop ik
) Wel veel tsjechen zeg... 
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
-
roelie3417
- Team President
11 stuks! en wij als enige nederlandstaligeN.V.C. wrote:Ik kom je volgend seizoen wel steunen in B.1(hoop ik) Wel veel tsjechen zeg...