Dan net nog een 32-mans vrb gewonnen en straks mag ik uit aantreden tegen de nummer 1 uit C9, Devils HK

Gisteren zag ik dat een supergroot concurrent van me voor volgend seizoen, FC Hasmar Lovosice, al sinds donderdag niet meer heeft ingelogd

Moderator: Moderator
Misschien beter verkopen en een andere kopen dan?Ron Jeremy wrote:Hoera mijn A-CF is terug...... en weer geblesseerd.
21 van de 22 dagen geblesseerd. Dit is toch geen random meer?????
Niet stoppen!Ron Jeremy wrote:Tsja maar dan moet ik mijn hele team verkopen; mijn CF die als vervanger is gehaald, raakt nu ook geblesseerd. Ik vind het sowieso niet normaal dat een speler drie keer achter elkaar uitvalt.![]()
Dan kan ik nog richting een 5-4-1 gaan, maar mijn CM-en liggen ook in de lappenmand. Ik kan nu al vier weken geen normaal team opstellen (23 blessures!). Het gaat echt helemaal nergens over![]()
Ik twijfel om te stoppen; de pechgrens is allang overschreden.....
[oh ja vanmorgen maar een nieuwe fysio aangeschaft. Gevolg: drie blessures!]
Ik ken je gevoel,is bij mij ook al een hele tijd zo.Ik heb het seizoenen geleden ook al aangehaald dat er zeker random in het spel moet zitten maar dat die beter verdeeld moet worden.Dit seizoen heb ik slechts 32-33 spelers in de selectie(nu zelfs maar 31),in tegenstelling tot al de vorige seizoenen waar ik altijd + 35 zat en ik zit nu ook al aan 19 blessures(wat zeker geen uitschieter is voor ons team).Ron Jeremy wrote:Tsja maar dan moet ik mijn hele team verkopen; mijn CF die als vervanger is gehaald, raakt nu ook geblesseerd. Ik vind het sowieso niet normaal dat een speler drie keer achter elkaar uitvalt.![]()
Dan kan ik nog richting een 5-4-1 gaan, maar mijn CM-en liggen ook in de lappenmand. Ik kan nu al vier weken geen normaal team opstellen (23 blessures!). Het gaat echt helemaal nergens over![]()
Ik twijfel om te stoppen; de pechgrens is allang overschreden.....
[oh ja vanmorgen maar een nieuwe fysio aangeschaft. Gevolg: drie blessures!]
B e n wrote:Uit een 145-er gehaald met 92% TS en 2-4 winst!(dus bijna 149 thuis met volle TS, en dat met nog enkele versterkende aankopen gepland
)
Die zou wel hoger mogen staan met zo'n teamRon Jeremy wrote:B e n wrote:Uit een 145-er gehaald met 92% TS en 2-4 winst!(dus bijna 149 thuis met volle TS, en dat met nog enkele versterkende aankopen gepland
)
![]()
Het verschil tussen mij en de nummer 4 is inmiddels 9 punten. Ik kan dus nog wel een tikje hebben en dat is nodig ook, want ik mis voor morgen 11 spelers. En dat tegen de nummer 11 die vandaag eem 140-er neer zet
Ben jij mag, bij wijze van uitzondering, in 1 klap doorpromoveren naar de B liga!B e n wrote:Uit een 145-er gehaald met 92% TS en 2-4 winst!(dus bijna 149 thuis met volle TS, en dat met nog enkele versterkende aankopen gepland
)
Hahameangreen wrote:Ben jij mag, bij wijze van uitzondering, in 1 klap doorpromoveren naar de B liga!B e n wrote:Uit een 145-er gehaald met 92% TS en 2-4 winst!(dus bijna 149 thuis met volle TS, en dat met nog enkele versterkende aankopen gepland
)