Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

B e n
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie D

Post by B e n »

Vandaag een makkelijke 3-0 winst met lr's 141-108 :) FC Mac verliest! tegen de nummer 12 :D (hij zette een js in :P) Donderdag is het de clash tussen de nummer 2 & 3 en ik hoop dat de nummer 3 erin slaagt om te winnen :) De voorsprong op FC Mac bedraagt door zijn kapitale fout nu al 9 punten en op FC Vortova 11 punten!

Dan net nog een 32-mans vrb gewonnen en straks mag ik uit aantreden tegen de nummer 1 uit C9, Devils HK :) Het gaat om niet veel geld maar winnen zou leuk zijn! :D

Gisteren zag ik dat een supergroot concurrent van me voor volgend seizoen, FC Hasmar Lovosice, al sinds donderdag niet meer heeft ingelogd :D Veel spelers met lagere moraal en lage fitheid en hij verliest punten! Stiekem hoop ik dat hij niet meer in gaat loggen maar het zou wel zonde zijn voor zijn team :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Hoera mijn A-CF is terug...... en weer geblesseerd.
21 van de 22 dagen geblesseerd. Dit is toch geen random meer????? :x
B e n

Post by B e n »

Ron Jeremy wrote:Hoera mijn A-CF is terug...... en weer geblesseerd.
21 van de 22 dagen geblesseerd. Dit is toch geen random meer????? :x
Misschien beter verkopen en een andere kopen dan? :)

Heb zelf een LB aangekocht. Hij is aan de iets agressievere kant (25 agr) maar supererg is dat niet omdat hij een B zal worden :) 1,5M heb ik ervoor gegeven en hij kan nog 73 gaan halen!

http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Tsja maar dan moet ik mijn hele team verkopen; mijn CF die als vervanger is gehaald, raakt nu ook geblesseerd. Ik vind het sowieso niet normaal dat een speler drie keer achter elkaar uitvalt. :evil:
Dan kan ik nog richting een 5-4-1 gaan, maar mijn CM-en liggen ook in de lappenmand. Ik kan nu al vier weken geen normaal team opstellen (23 blessures!). Het gaat echt helemaal nergens over :x
Ik twijfel om te stoppen; de pechgrens is allang overschreden.....

[oh ja vanmorgen maar een nieuwe fysio aangeschaft. Gevolg: drie blessures!]
B e n

Post by B e n »

Ron Jeremy wrote:Tsja maar dan moet ik mijn hele team verkopen; mijn CF die als vervanger is gehaald, raakt nu ook geblesseerd. Ik vind het sowieso niet normaal dat een speler drie keer achter elkaar uitvalt. :evil:
Dan kan ik nog richting een 5-4-1 gaan, maar mijn CM-en liggen ook in de lappenmand. Ik kan nu al vier weken geen normaal team opstellen (23 blessures!). Het gaat echt helemaal nergens over :x

Niet stoppen! :o :o
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Ron Jeremy wrote:Tsja maar dan moet ik mijn hele team verkopen; mijn CF die als vervanger is gehaald, raakt nu ook geblesseerd. Ik vind het sowieso niet normaal dat een speler drie keer achter elkaar uitvalt. :evil:

Ik ken je gevoel,is bij mij ook al een hele tijd zo.Ik heb het seizoenen geleden ook al aangehaald dat er zeker random in het spel moet zitten maar dat die beter verdeeld moet worden.Dit seizoen heb ik slechts 32-33 spelers in de selectie(nu zelfs maar 31),in tegenstelling tot al de vorige seizoenen waar ik altijd + 35 zat en ik zit nu ook al aan 19 blessures(wat zeker geen uitschieter is voor ons team). :roll:
Het doet zeker geen goed aan het spelplezier als je alles samentelt,overdreven veel blessures,absurde uitslagen in belangrijke wedstrijden,een mooi stadium hebben waar je met moeite 5 reclameborden gevuld krijgt,jeugdspelers....en het spijtige is dat niet iedereen daar last van heeft :? Ikzelf speel toch al een tijdje(vanaf seizoen20)en ben iets later begonnen dan mijn schoonbroer die op een iets lager pitje speelt en die belange zoveel pech en tegenslag niet kent als ons!
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
meangreen

Post by meangreen »

hier ook al 18 blessures dit seizoen.....
en opvallend; vrijwel allemaal verdedigers..........
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
B e n

Post by B e n »

Hier 20 blessures en 13 daarvan zijn van verdedigers :)
B e n

Post by B e n »

@ Ron Jeremy: Misschien een beetje normaal dat je zoveel blessures hebt... je speelt op elk tijdstip dat maar kan :wink:
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Nope die vlieger gaat niet op. Ik speel wel alle sims, maar niet met diegenen die geblesseerd raken. Juist mijn kneuzen worden finaal kapotgespeeld en die hebben niet eens een schrammetje. Een speler met fitheid <30% kan je gerust 10 sims achter elkaar opstellen en dan is er niets aan de hand.

Die Bustos die nu 3x achter elkaar uitvalt, speelde alleen maar met 100% fitheid en 1x viel hij zelfs in minuut 0 uit. Kneusjes die 'op vakantie' gaan, zijn na een dag weer terug. Als er een virus op een positie uitbreekt dan kost dat meestal rond de tien dagen.

Fysio, arts, hoeveelheid wedstrijden en fitheid hebben volgens mij niets met blessures te maken; alleen random. En die zit al 20 seizoenen tegen..... :cry:
B e n

Post by B e n »

Uit een 145-er gehaald met 92% TS en 2-4 winst! :D (dus bijna 149 thuis met volle TS, en dat met nog enkele versterkende aankopen gepland :P)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

B e n wrote:Uit een 145-er gehaald met 92% TS en 2-4 winst! :D (dus bijna 149 thuis met volle TS, en dat met nog enkele versterkende aankopen gepland :P)
:shock:

Het verschil tussen mij en de nummer 4 is inmiddels 9 punten. Ik kan dus nog wel een tikje hebben en dat is nodig ook, want ik mis voor morgen 11 spelers. En dat tegen de nummer 11 die vandaag eem 140-er neer zet :o
B e n

Post by B e n »

Ron Jeremy wrote:
B e n wrote:Uit een 145-er gehaald met 92% TS en 2-4 winst! :D (dus bijna 149 thuis met volle TS, en dat met nog enkele versterkende aankopen gepland :P)
:shock:

Het verschil tussen mij en de nummer 4 is inmiddels 9 punten. Ik kan dus nog wel een tikje hebben en dat is nodig ook, want ik mis voor morgen 11 spelers. En dat tegen de nummer 11 die vandaag eem 140-er neer zet :o
Die zou wel hoger mogen staan met zo'n team :)
meangreen

Post by meangreen »

Ben jij mag, bij wijze van uitzondering, in 1 klap doorpromoveren naar de B liga!
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
B e n

Post by B e n »

meangreen wrote:
Ben jij mag, bij wijze van uitzondering, in 1 klap doorpromoveren naar de B liga!
Haha :D Eens vragen aan Sjarel of dat mogelijk is :P
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”