Arme BelgenBombay wrote:Tja.Raffin wrote:Gvd Bombay! Je verknalt m'n reunie met Westel!
Divisie B
Moderator: Moderator
-
Raffin
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie B
Met een overwinning sluiten we het seizoen af, met 33 punten in de 2de seizoenshelft komen we op een totaal van 55 punten en dit leverde de 8ste plaats op. Dat is de hoogste eindrangschikking in de geschiedenis van ons team.
Heb gewoon niet meer naar het klassement gekeken, anders had ik hem wel een handje geholpen.Raffin wrote:Arme BelgenBombay wrote:Tja.Raffin wrote:Gvd Bombay! Je verknalt m'n reunie met Westel!
Heb trouwens sowieso met een zwak elftal gespeeld vanwege de beker. En hij heeft pech gehad, want volgens de linieratings had hij gewoon moeten winnen.
TEAM : Djerba
Wat mij betreft mag men het klassement in B3 omdraaien, en de competitie meteen beëindiging.
als het dan zo zit ... proficiat met je promotieBombay wrote:Wat mij betreft mag men het klassement in B3 omdraaien, en de competitie meteen beëindiging.
-
Raffin
I totally agree 
Beginnen thuis tegen RSTeam, leuk!
Dankuwel.ward1995 wrote:als het dan zo zit ... proficiat met je promotieBombay wrote:Wat mij betreft mag men het klassement in B3 omdraaien, en de competitie meteen beëindiging.
Er gaan al raar dingen moeten als dat in jouw geval niet zo zou zijn.Raffin wrote:I totally agree
Miljaar seg! Direct 2-3 op mijn doos. daar had ik effe geen rekening mee gehouden.
2 Keer rood gepakt, na beide 2 keer een gele kaart. De random zit dus al ni mee. Misschien had ik Sjarel toch beter laten winnen op de laatste speeldag.
2 Keer rood gepakt, na beide 2 keer een gele kaart. De random zit dus al ni mee. Misschien had ik Sjarel toch beter laten winnen op de laatste speeldag.
-
Raffin
Goed begonnen is half gewonnen. 149 + 4-3 zege. Ideaal!
@ Bombay: De oppergod is nog de slechtste om op te roepen! Pech man..
-
The Amazing Spicy
Mijn eerste match in B is meteen een verliesmatch. Hopelijk kunnen de supporters zich wel opwarmen aan mijn eerste thuismatch, anders wordt het meteen achtervolgen.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
God straft meteen zeggen ze toch!? Awel mijn A Rb geschorst, en mijn B Rb uitgevallen. Morgen dus noodgedwongen met mijn B Cm op de Rm.Raffin wrote:Goed begonnen is half gewonnen. 149 + 4-3 zege. Ideaal!
-
el stino
hier mijn nieuwe opstelling getest: 141 rating met Ts 80%. jammer, maar helaas was het niet voldoendeT-man wrote:144-er was goed voor 2-1 winst![]()
Nochtans is TS slechts 70%
zien wel wat het wordt dit seizoen
morgen tegen Bats
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Het kan vriezen of dooien, daarom een 1-1 tegen de SK de 2 Linkervoeten. Een 144-er thuis met TS90 dat kan weleens een lastig seizoen worden. Morgen tegen Nacional, jammer dat de scheids zo lief is.