Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

meangreen
Member of the Soccer Project Association

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by meangreen »

Smoje wrote:Bij een 3-4-3 zijn de aanval én het middenveld sterk. Kick en rush is de beste optie bij deze opstelling.

Uw RB en LB op offensief zetten, brengt dus sowieso op.
niet waar!

bij Kick & Rush wordt de aanvalslinie versterkt met 27%
middenveld en verdediging worden 10% verlaagd.

Beste is om je middenvelders op offensief te zetten!
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Smoje

Post by Smoje »

Oesje, dan had ik het verkeerd op. Maar heb natuurlijk nog geen handvol wedstrijden gehad die ik echt moest/wou winnen. Al houd ik er voortaan wel rekening mee natuurlijk.
Ghent Semper Fidelis.
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

meangreen wrote:
Smoje wrote:Bij een 3-4-3 zijn de aanval én het middenveld sterk. Kick en rush is de beste optie bij deze opstelling.

niet waar!

Hieruit maak ik op dat het dus dat het weinig zin heeft een LB/RB op offensief te zetten als je 3-4-3 en kick-and-rush speelt?
Trotse manager van FC Steenkist
remedy73

Post by remedy73 »

boysteenkist wrote:
meangreen wrote:

niet waar!

Hieruit maak ik op dat het dus dat het weinig zin heeft een LB/RB op offensief te zetten als je 3-4-3 en kick-and-rush speelt?
Als je LB en RB geen IO hebben, maakt het inderdaad niets uit. Het geeft geen voordeel, maar ook geen nadeel.
Enneh, maximaal 2 middenvelders op offensief zetten, hoor. De 3e geeft vrijwel geen meerwaarde meer en de 4e werkt zelfs averechts!
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

Veel vr matchkes worden slechts aanvaard als het tegen teams uit lagere divisies is. Kan iemand mij vertellen waarom? Uiteindelijk krijg je (ookal is het niet veel) als uitploeg toch een klein beetje meer geld als je tegen een ploeg met een groot stadion hebt gespeeld?

Een overwinning geeft slechts 0,25 teamspirit extra.. Zijn er echter nog redenen? Behalve fantevredenheid?

Achterban mssn?
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
FC The White Caps

Post by FC The White Caps »

Rutger Lazou wrote:Veel vr matchkes worden slechts aanvaard als het tegen teams uit lagere divisies is. Kan iemand mij vertellen waarom? Uiteindelijk krijg je (ookal is het niet veel) als uitploeg toch een klein beetje meer geld als je tegen een ploeg met een groot stadion hebt gespeeld?

Een overwinning geeft slechts 0,25 teamspirit extra.. Zijn er echter nog redenen? Behalve fantevredenheid?

Achterban mssn?
Makkelijke winst (fantevredenheid blijft 100), ervaring, ts, moralen gelijk krijgen...

Voor die paar duizend euro moet ge t echt niet doen ;)
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
remedy73

Post by remedy73 »

FC The White Caps wrote:
Rutger Lazou wrote:Veel vr matchkes worden slechts aanvaard als het tegen teams uit lagere divisies is. Kan iemand mij vertellen waarom? Uiteindelijk krijg je (ookal is het niet veel) als uitploeg toch een klein beetje meer geld als je tegen een ploeg met een groot stadion hebt gespeeld?

Achterban mssn?
Makkelijke winst (fantevredenheid blijft 100), ervaring, ts, moralen gelijk krijgen...

Voor die paar duizend euro moet ge t echt niet doen ;)
Die teamspirit is toch wel een heel belangrijk argument.
Sommigen spelen ook nog voor de manager-ranking. Bij winst in een Vr is dit +1 punt. Bij verlies geloof ik -1. Bij VrB's is dit volgens mij +2 en -2.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Tabe
Team Manager

Post by Tabe »

Weet iemand hoe je de gele kaarten van de spelers in de beker kan bekijken? Ik bekijk het nu via club - spelers - statistieken - beker en dan kijk ik naar 'totaal'. Sommige spelers hebben 2 kaarten en sommige 3 of 4. Maar ik heb maar 1 speler die geschorst is en dat is de speler die twee gele kaarten heeft staan. Heeft hij die dan in 1 wedstrijd gekregen?

Bij hoeveel gele kaarten is een speler eigenlijk geschorst?

En worden de gele kaarten in de beker ook meegenomen naar volgend seizoen? Of worden alleen de schorsingen meegenomen?

Ik snap even niet zoveel van de schorsingen in de beker.
djlavina
Fan

Post by djlavina »

Hey, ik heb zonet een profiel aangemaakt, omdat ik toch met een vraagje zit en vind er nergens iets van terug.

Ik heb maar 6 van de 16 reclamepanelen bezet, nu op zich niks mis mee. Maar ik heb zo het gevoel dat ik er steeds minder heb. Enkele seizoen had ik er 9 of 10 dacht ik. Sindsdien is mijn stadion wel enkele keren uitgebreid en er komen ook meer supporters. Kan iemand mij dit uitleggen?

Een ander vraagje, ik heb een prachtspeler, 20 jaar, CM en haalt nu al rating 70 & globale klasse 88%. Ik twijfel om deze te verkopen, dus mijn vraag is, hoeveel zou die waard kunnen zijn? Wat zou jij doen?
remedy73

Post by remedy73 »

Tabe wrote:Weet iemand hoe je de gele kaarten van de spelers in de beker kan bekijken? Ik bekijk het nu via club - spelers - statistieken - beker en dan kijk ik naar 'totaal'. Sommige spelers hebben 2 kaarten en sommige 3 of 4. Maar ik heb maar 1 speler die geschorst is en dat is de speler die twee gele kaarten heeft staan. Heeft hij die dan in 1 wedstrijd gekregen?

Bij hoeveel gele kaarten is een speler eigenlijk geschorst?

En worden de gele kaarten in de beker ook meegenomen naar volgend seizoen? Of worden alleen de schorsingen meegenomen?

Ik snap even niet zoveel van de schorsingen in de beker.
Bij de 3e gele kaart is een speler 1 wedstrijd geschorst. Daarna is hij weer schoon, totdat hij weer 3 kaarten heeft gehad. Alleen bij rode kaarten is het direct schorsing en dit kan dan ook meerdere wedstrijden zijn.
Gele kaarten van de competitie komen aan het eind van het seizoen te vervallen. De kaarten in de beker blijven echter staan!
remedy73

Post by remedy73 »

djlavina wrote:Hey, ik heb zonet een profiel aangemaakt, omdat ik toch met een vraagje zit en vind er nergens iets van terug.

Ik heb maar 6 van de 16 reclamepanelen bezet, nu op zich niks mis mee. Maar ik heb zo het gevoel dat ik er steeds minder heb. Enkele seizoen had ik er 9 of 10 dacht ik. Sindsdien is mijn stadion wel enkele keren uitgebreid en er komen ook meer supporters. Kan iemand mij dit uitleggen?

Een ander vraagje, ik heb een prachtspeler, 20 jaar, CM en haalt nu al rating 70 & globale klasse 88%. Ik twijfel om deze te verkopen, dus mijn vraag is, hoeveel zou die waard kunnen zijn? Wat zou jij doen?
Welkom op het forum! Ik hoop je hier nog vaak te zien! ;)

Reklameborden genereren geld en teveel geld zorgt voor inflatie. De makers van het spel hebben daarom een maximum van 6 reklamepanelen ingesteld om zo de instroom van nieuw geld wat te beperken. Zo hebben de startende managers het volledige voordeel van de borden en de ervaren managers met een groter stadion in verhouding dus niet meer.

Als deze prachtspeler 40% minder agressie had gehad, had ik hem graag van je over genomen (voor ca. 40-50M). Met zijn huidige agressie zal je er misschien 20M voor vangen... Of je de speler gaat verkopen of niet, besef wel dat hij bij zijn komende contractbespreking een heel hoog salaris gaat vragen (ca. 15k per match). Voltraind gaat dat nog meer worden (ca. 28k per match). Tevens zal de waarde van de speler rechtevenredig afnemen met zijn leeftijd. Oftewel elk seizoen word de speler 2M minder waard.

Succes met de beslissing! ;)
djlavina
Fan

Post by djlavina »

Bedankt remedy73 voor je antwoord. Hij is reeds voltraind, alleen nog ervaring. Qua contract maak ik mij geen zorgen, hij speelt nog bijna 2 seizoen aan €565 en ik heb zo'n dikke 11 miljoen in kas.
remedy73

Post by remedy73 »

Sorry, met voltraind bedoelde ik ook eigenlijk 100% ervaring.
Bij 8% (huidige) ervaring ca. 15k loon
Bij 100% ervaring ca. 28k loon
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

Vraagje.

Ik was op een speler aan het bieden, niet zo belangrijk dat het de deze is maar toch de link: http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1

De directe acceptatieprijs was € 9 M. Sjarel biedt 8,5 miljoen, en dezelfde minuut nog krijg ik bericht dat de transfer niet doorgaat. Kan iemand dit verklaren, ik vraag me gewoon af hoe dit kan.
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
FC The White Caps

Post by FC The White Caps »

Rutger Lazou wrote:Vraagje.

Ik was op een speler aan het bieden, niet zo belangrijk dat het de deze is maar toch de link: http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1

De directe acceptatieprijs was € 9 M. Sjarel biedt 8,5 miljoen, en dezelfde minuut nog krijg ik bericht dat de transfer niet doorgaat. Kan iemand dit verklaren, ik vraag me gewoon af hoe dit kan.
Die manager heeft 'm aanvaard?
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”