djlavina wrote:Hey, ik heb zonet een profiel aangemaakt, omdat ik toch met een vraagje zit en vind er nergens iets van terug.
Ik heb maar 6 van de 16 reclamepanelen bezet, nu op zich niks mis mee. Maar ik heb zo het gevoel dat ik er steeds minder heb. Enkele seizoen had ik er 9 of 10 dacht ik. Sindsdien is mijn stadion wel enkele keren uitgebreid en er komen ook meer supporters. Kan iemand mij dit uitleggen?
Een ander vraagje, ik heb een prachtspeler, 20 jaar, CM en haalt nu al rating 70 & globale klasse 88%. Ik twijfel om deze te verkopen, dus mijn vraag is, hoeveel zou die waard kunnen zijn? Wat zou jij doen?
Welkom op het forum! Ik hoop je hier nog vaak te zien!
Reklameborden genereren geld en teveel geld zorgt voor inflatie. De makers van het spel hebben daarom een maximum van 6 reklamepanelen ingesteld om zo de instroom van nieuw geld wat te beperken. Zo hebben de startende managers het volledige voordeel van de borden en de ervaren managers met een groter stadion in verhouding dus niet meer.
Als deze prachtspeler 40% minder agressie had gehad, had ik hem graag van je over genomen (voor ca. 40-50M). Met zijn huidige agressie zal je er misschien 20M voor vangen... Of je de speler gaat verkopen of niet, besef wel dat hij bij zijn komende contractbespreking een heel hoog salaris gaat vragen (ca. 15k per match). Voltraind gaat dat nog meer worden (ca. 28k per match). Tevens zal de waarde van de speler rechtevenredig afnemen met zijn leeftijd. Oftewel elk seizoen word de speler 2M minder waard.
Succes met de beslissing!

FC Remedy is playing in division
B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.