Wat een spanning! Is de wedstrijd van donderdag ergens live te volgen?
Als ik in jouw schoenen stond, zou ik donderdag waarschijnlijk niet durven in te loggen.

Moderator: Moderator
Wat een spanning! Is de wedstrijd van donderdag ergens live te volgen?
mooi,
Het is geluk hebben ja... En dat heb je genoeg nodig om als agressief team kampioen te worden. Met een gemiddeld seizoen haal je het niet.mr charlie wrote: ↑Mon Mar 15, 2021 9:10 ammooi,
bij mij viel vorige donderdag mijn kaart iets vroeger en had ik het zitten![]()
Dank je wel. Ik maakte mij vooraf zorgen over behoud, dus ben zeer content dat het me 2 ronden voor het einde dan toch al gelukt is. Vanaf nu worden mijn prestaties met het seizoen weer meer. Mijn ploeg is inmiddels flink verjongd. Over 2 seizoenen haal ik de 150 LR weer. In seizoen 100 of 101 zou ik weer voor de titel moeten kunnen strijden (liga of cup)
We gaan duimen voor je, spannend!Traxtorm Hardcore wrote: ↑Tue Mar 16, 2021 8:58 am Ik vind het wel erg jammer voor Charlie dat zijn topseizoen niet meer beloond kan worden.
Zijn seizoen was even goed maar hij zal net te kort komen om aanspraak te maken op die titel...![]()
Om nog even terug te komen op dit bericht. Hala Madrid zal er niet erg snel aankomen vrees ik. Verschillende topspelers zijn verhuisd naar Deportivo en de fut zit er niet meer in. Hij presteert slecht en lijkt naar weinig nog om te kijken.visje69 wrote: ↑Mon Mar 15, 2021 8:27 amMet de nadruk op oude. Een zekere zakker, maar toch steeds een prestatie hoe hij het klaarspeelt.
Deportivo zal normaliter ook stijgen. Hij heeft 2 haalbare kaarten dus zal normaal die 2de plek wel behouden. Met Wallachs en Deportivo komen er 2 kleppers bij volgend seizoen. Jaartje daarna Hala Madrid, die weer los voor enkel titels zal gaan. Ook FC Real Alnavia heeft een mooie kern met jonge gasten en mooie BP's. Dan mogen we uiteraard ook FC Meangreen niet vergeten. Het worden leuke seizoenen in A op het scherpst van de snee!