Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Marsu
Team Manager

Post by Marsu »

Kheb geen .NET framework. :P

Mjah ik ga gwn jullie raad volgen dan. :D
krcgenk
Member of the Soccer Project Association

Post by krcgenk »

Marsu wrote:Kheb geen .NET framework. :P

Er staat ook een link om .NET framework te downloaden. ;)
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Marsu
Team Manager

Post by Marsu »

krcgenk wrote:
Marsu wrote:Kheb geen .NET framework. :P

Er staat ook een link om .NET framework te downloaden. ;)
Wat is dat ding eigenlijk, kzag de link wel maar kweet ni of ik het wel wil downloaden.

Btw: Kben gestart met 1.8 miljoen en heb allemaal sponsors in mijn stadium laten komen en nu hebk 2.4 M mjah. 'T is beetje geluk hebben, kheb wel echt niks van mijn voorganger gekregen ivm stadium enzo.

Kheb al wat aan me stadium gesleuteld maar weet ni watk nu moet doen met me geld (2.2M) Kheb al trainer en dergelijke aangenomen.
krcgenk

Post by krcgenk »

Marsu wrote:Wat is dat ding eigenlijk, kzag de link wel maar kweet ni of ik het wel wil downloaden.

Btw: Kben gestart met 1.8 miljoen en heb allemaal sponsors in mijn stadium laten komen en nu hebk 2.4 M mjah. 'T is beetje geluk hebben, kheb wel echt niks van mijn voorganger gekregen ivm stadium enzo.

Kheb al wat aan me stadium gesleuteld maar weet ni watk nu moet doen met me geld (2.2M) Kheb al trainer en dergelijke aangenomen.
Je kan het gewoon downloaden. Mij moet je niet vragen wat het is, want dat weet ik zelf ook niet. Alleen dat je het nodig hebt voor SPMT. :lol:

En met die 2M zou ik heel zeker een jeugdcentrum beginnen bouwen. 500 000 lijkt misschien wel veel, maar dat is zijn investering zeker waard. Als je je jeugdcoordinator op 100% houdt, heb je een grote kans dat je jeugdspelers krijgt die uiteindelijk een GK van +/-80% zullen hebben. Met wat geluk zelfs nog veel meer.

En voor de rest zou ik ook kantines bijbouwen en de verlichting versterken. Dat kost toch bijna niks en als je binnen een paar seizoenen je stadion (zitplaatsen) uitbreidt moet je daar al geen rekening meer mee houden.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Marsu
Team Manager

Post by Marsu »

Mjah al die kosten kan ik dekken op het einde van het seizoen, ksta nu 4de en er is een grote kans datk de 3rde positie kan grijpen. Maar bedankt, over 20 dagen hebk mijn jeugdcentrum, er komt overal matige verlichting, 25 extra kantines en kheb gisteren nog een nieuwe parking gevraagd.

Enkel nog WC's zeker?

iig bedankt voor de raad!
OscarCookie

Post by OscarCookie »

krcgenk wrote:
Marsu wrote:Wat is dat ding eigenlijk, kzag de link wel maar kweet ni of ik het wel wil downloaden.

Je kan het gewoon downloaden. Mij moet je niet vragen wat het is, want dat weet ik zelf ook niet. Alleen dat je het nodig hebt voor SPMT. :lol:

En met die 2M zou ik heel zeker een jeugdcentrum beginnen bouwen. 500 000 lijkt misschien wel veel, maar dat is zijn investering zeker waard. Als je je jeugdcoordinator op 100% houdt, heb je een grote kans dat je jeugdspelers krijgt die uiteindelijk een GK van +/-80% zullen hebben. Met wat geluk zelfs nog veel meer.

En voor de rest zou ik ook kantines bijbouwen en de verlichting versterken. Dat kost toch bijna niks en als je binnen een paar seizoenen je stadion (zitplaatsen) uitbreidt moet je daar al geen rekening meer mee houden.
Het .Net framework is vergelijkbaar met een java virtual machine, nodig om .Net applicaties te kunnen draaien... De meeste commerciele software installeert dit framework zelf, maar daar hebben wij de centen niet voor :)
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Marsu
Team Manager

Post by Marsu »

Hoe lang duren de simulaties eigenlijk?
Daan.//

Post by Daan.// »

Marsu wrote:Hoe lang duren de simulaties eigenlijk?
Die van 04:00 Duurt twee uur (denk ik) en de andere duren idd ongeveer 18 minuten
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Havana
Team Manager

Post by Havana »

ik heb een vraag, bij sommige spelers die ik wil kopen en geef 10000euro per wedstrijd en 10000 premiewinst, willen ze nog niet komen :\, wat voor salaris is normaal voor een speler boven de 60% globale klasse
Daan.//

Post by Daan.// »

Havana wrote:ik heb een vraag, bij sommige spelers die ik wil kopen en geef 10000euro per wedstrijd en 10000 premiewinst, willen ze nog niet komen :\, wat voor salaris is normaal voor een speler boven de 60% globale klasse
dat is al veel teveel. het staat ergens in de regels op sp
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Havana
Team Manager

Post by Havana »

ok
jerry mourinho
Team Board Member

Post by jerry mourinho »

kan je uitrekenen met SPMT

deze tool kan je hier downloaden :
http://www.spmt.sohosted.com

bij spelers klik je op loon calculator en je bent er hé :wink:
Big boss of FC Fiesta
ImageImage
Marsu
Team Manager

Post by Marsu »

Kheb wat gratis spelers aangetrokken maar hoe weet ik of iemand anders mijn bod momenteel niet overstijgt?
visserke

Post by visserke »

Marsu wrote:Kheb wat gratis spelers aangetrokken maar hoe weet ik of iemand anders mijn bod momenteel niet overstijgt?
Dat kan je niet weten.
Bij gratis spelers is het gewoonweg gokken of je het hoogste contract hebt aangeboden aan een speler. (want het is naar die manager dat de speler gaat).

Natuurlijk is het wel zo, dat hoe meer managers eenzelfde speler een contract hebben aangeboden, hoe minder kans je maakt om die speler binnen te halen.
Huidige divisie: C7
Tats

Post by Tats »

als je een strenge scheids hebt (+80%), en je speelt met 50% agressie bvb

je krijgt bvb 5gele en 2 rooi kaarten...

vraag:
Is de schorsing (1-5dagen) afhankelijk van je agressie & van die van de scheids? of is dit puur random..?
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”