Mjah ik ga gwn jullie raad volgen dan.

Moderator: Moderator
Er staat ook een link om .NET framework te downloaden.Marsu wrote:Kheb geen .NET framework.![]()
Wat is dat ding eigenlijk, kzag de link wel maar kweet ni of ik het wel wil downloaden.krcgenk wrote:Er staat ook een link om .NET framework te downloaden.Marsu wrote:Kheb geen .NET framework.![]()
Je kan het gewoon downloaden. Mij moet je niet vragen wat het is, want dat weet ik zelf ook niet. Alleen dat je het nodig hebt voor SPMT.Marsu wrote:Wat is dat ding eigenlijk, kzag de link wel maar kweet ni of ik het wel wil downloaden.
Btw: Kben gestart met 1.8 miljoen en heb allemaal sponsors in mijn stadium laten komen en nu hebk 2.4 M mjah. 'T is beetje geluk hebben, kheb wel echt niks van mijn voorganger gekregen ivm stadium enzo.
Kheb al wat aan me stadium gesleuteld maar weet ni watk nu moet doen met me geld (2.2M) Kheb al trainer en dergelijke aangenomen.
Het .Net framework is vergelijkbaar met een java virtual machine, nodig om .Net applicaties te kunnen draaien... De meeste commerciele software installeert dit framework zelf, maar daar hebben wij de centen niet voorkrcgenk wrote:Je kan het gewoon downloaden. Mij moet je niet vragen wat het is, want dat weet ik zelf ook niet. Alleen dat je het nodig hebt voor SPMT.Marsu wrote:Wat is dat ding eigenlijk, kzag de link wel maar kweet ni of ik het wel wil downloaden.
Btw: Kben gestart met 1.8 miljoen en heb allemaal sponsors in mijn stadium laten komen en nu hebk 2.4 M mjah. 'T is beetje geluk hebben, kheb wel echt niks van mijn voorganger gekregen ivm stadium enzo.
Kheb al wat aan me stadium gesleuteld maar weet ni watk nu moet doen met me geld (2.2M) Kheb al trainer en dergelijke aangenomen.![]()
En met die 2M zou ik heel zeker een jeugdcentrum beginnen bouwen. 500 000 lijkt misschien wel veel, maar dat is zijn investering zeker waard. Als je je jeugdcoordinator op 100% houdt, heb je een grote kans dat je jeugdspelers krijgt die uiteindelijk een GK van +/-80% zullen hebben. Met wat geluk zelfs nog veel meer.
En voor de rest zou ik ook kantines bijbouwen en de verlichting versterken. Dat kost toch bijna niks en als je binnen een paar seizoenen je stadion (zitplaatsen) uitbreidt moet je daar al geen rekening meer mee houden.
Dat kan je niet weten.Marsu wrote:Kheb wat gratis spelers aangetrokken maar hoe weet ik of iemand anders mijn bod momenteel niet overstijgt?