Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
We zijn nu echt officieel gedegradeerd met nu 11 punten. We zullen in ieder geval nog 1 wedstrijd winnen tegen FC Team 5561.
De teamspirit is inmiddels alweer 45 % en binnenkort kunnen we weer voorzichtig een voor een spelers gaan verkopen.
De teamspirit is inmiddels alweer 45 % en binnenkort kunnen we weer voorzichtig een voor een spelers gaan verkopen.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Proficiat met je titel!! Je hebt echt wel een supersterk team. Lang geleden dat een competitie zo straf gedomineerd is geweest.dockseven wrote:Vandaag gewonnen en nummer 2 heeft verloren ==> kampioen!!!
en nog steeds niet verloren... maar nu gaan we ons wel volledig op de beker focussen
Wijzelf zijn een beetje aan het zakken, staan nu vierde. Moet zeker de top 5 halen. Moet nog thuis tegen Fc Brehaza en La Prima en op verplaatsing naar feyenoordie. Dat is normaal gezien de zwaarste match die er nog gespeeld moet worden. Dat wordt een strijd om de 3e plaats. Supporters, bestuur en spelers zijn gebrand op een sterk prestatie daar. FC B is on the move !!!!
He's back ... .
-
Maandag tegen Mwosle gas beetje dichtdraaien en dinsdag gaan we er vol tegenaanelsiablo wrote:Proficiat met je titel!! Je hebt echt wel een supersterk team. Lang geleden dat een competitie zo straf gedomineerd is geweest.dockseven wrote:Vandaag gewonnen en nummer 2 heeft verloren ==> kampioen!!!
en nog steeds niet verloren... maar nu gaan we ons wel volledig op de beker focussen
Wijzelf zijn een beetje aan het zakken, staan nu vierde. Moet zeker de top 5 halen. Moet nog thuis tegen Fc Brehaza en La Prima en op verplaatsing naar feyenoordie. Dat is normaal gezien de zwaarste match die er nog gespeeld moet worden. Dat wordt een strijd om de 3e plaats. Supporters, bestuur en spelers zijn gebrand op een sterk prestatie daar. FC B is on the move !!!!

We gaan vol voor de winst bij jullie. Goaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnn.feyenoordie wrote:Maandag tegen Mwosle gas beetje dichtdraaien en dinsdag gaan we er vol tegenaanelsiablo wrote:Proficiat met je titel!! Je hebt echt wel een supersterk team. Lang geleden dat een competitie zo straf gedomineerd is geweest.dockseven wrote:Vandaag gewonnen en nummer 2 heeft verloren ==> kampioen!!!

He's back ... .
hahaha dat valt reuze mee joh! Maar ik lach me kapot als ik nog als de lachende derde uit die promotieverwikkeling tussen mues en tats ga rollensanex wrote:Tats,ik wou da ik het met zekerheid kon zeggen,dan ware we allebei content.Ma ik vrees dak al chance heb met e punt tege drambuie united

<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Eerlijk gezegd, khad er ook al aan zitte denken dat gij met de 2de plek kon gaan lopen, maar dan moeten ik en mues al punte late vallen, de enigste speeldag dat ik punte kan en zal verlieze zal wss donderdag zijn, tegen FC WageningenAlly wrote:hahaha dat valt reuze mee joh! Maar ik lach me kapot als ik nog als de lachende derde uit die promotieverwikkeling tussen mues en tats ga rollensanex wrote:Tats,ik wou da ik het met zekerheid kon zeggen,dan ware we allebei content.Ma ik vrees dak al chance heb met e punt tege drambuie unitedmaar das slechts in theorie... In mijn hoofd heb ik mij al lang verzoend met een nieuw seizoen in de C4... Als we vlgnd seizoen weer top 5 kunnen spelen (en dat zal gezien de nieuwe instroom van B en D echt een hele opgave worden) teken ik....
En de enigste speeldag dat mues punte kan late liggen is nu maandag tegen K. Fl. Dorne
In elk geval suc6!
(ps. ik denk dat een jaartje in C beter is voor men achterban enzo, kzie me meer winnen in C dan in B

maar alsk naar B kan gaan laatk da nie schieten ze :p
-
194.136Tats wrote:Hoeveel verliezen julie aan loon (Liga)?
Tats -> € 79.656,00
(quote en zet u zelf derbij ofzo.. dan ziede da vn iedereen)
Maar dat komt doordat ik nog 2 speler heb lopen die ik lang geleden voor veel geld gratis had aangetrokken (had een hele goede tactiek bedacht, maar doordat ze weer iets nieuws hadden ingevoerd kon ik die niet doorvoeren, anders hadden deze twee spelers nu normale lonen gehad.)
Weet iemand of ze weer hetzelfde loon van rond de 40.000 eisen als hun contract bijna afloopt?
LensDreamTeam
-
Tats -> € 79.656,00
sanex->€ 51 760,00
feyenoordie->€ 48.160,00
Drambuie->€ 78.199
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Jij moet Dream UTD niet onderschatten want die heeft inmiddels een aardig team op de been staan. En mues moet nog tegen Sanex ook en die win je ook zomaar niet wan toe tree...Tats wrote:Eerlijk gezegd, khad er ook al aan zitte denken dat gij met de 2de plek kon gaan lopen, maar dan moeten ik en mues al punte late vallen, de enigste speeldag dat ik punte kan en zal verlieze zal wss donderdag zijn, tegen FC WageningenAlly wrote:hahaha dat valt reuze mee joh! Maar ik lach me kapot als ik nog als de lachende derde uit die promotieverwikkeling tussen mues en tats ga rollensanex wrote:Tats,ik wou da ik het met zekerheid kon zeggen,dan ware we allebei content.Ma ik vrees dak al chance heb met e punt tege drambuie unitedmaar das slechts in theorie... In mijn hoofd heb ik mij al lang verzoend met een nieuw seizoen in de C4... Als we vlgnd seizoen weer top 5 kunnen spelen (en dat zal gezien de nieuwe instroom van B en D echt een hele opgave worden) teken ik....
En de enigste speeldag dat mues punte kan late liggen is nu maandag tegen K. Fl. Dorne
In elk geval suc6!
(ps. ik denk dat een jaartje in C beter is voor men achterban enzo, kzie me meer winnen in C dan in B
maar alsk naar B kan gaan laatk da nie schieten ze :p
maar dr gaat naks boven ee ontknoping op de laatse speeldag!:D
Last edited by Ally on Sat Jan 07, 2006 1:09 pm, edited 1 time in total.
haal je daarmee betere liniar ratings?sanex wrote:Ik ben tevreden over de niewue tactiek die ik heb bedacht maar ik weet niet of het zal genoeg zijn om de leider en de 2de af te stoppen