Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Daan.//
Member of the Soccer Project Association

Post by Daan.// »

:roll: weeral die rotrandom... :? 10% beter en gelijkspel??? waar slaat dit op? al de tweede keer deze week
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Daan.// wrote::roll: weeral die rotrandom... :? 10% beter en gelijkspel??? waar slaat dit op? al de tweede keer deze week
Vertel mij wat :P

Vorige week ook in comptitie en deze week in een VrB-finale, was ik 16% beter verlies ik door penalty's. Liep daardoor 200.000 mis.
Daan.//

Post by Daan.// »

feyenoordie wrote:
Daan.// wrote::roll: weeral die rotrandom... :? 10% beter en gelijkspel??? waar slaat dit op? al de tweede keer deze week

Vorige week ook in comptitie en deze week in een VrB-finale, was ik 16% beter verlies ik door penalty's. Liep daardoor 200.000 mis.
als jij hier vroeger altijd zo kloeg, vond ik dat je overdreef, maar nu begrijp ik je :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
sanex

Post by sanex »

helaas niet kunnen winnen van Drambuie United.1-0.

terechte uitslag.

Mazar er was nog slechter nieuws uit het jeugdcentrum,want voor de 2de maal op rij werd een jeugdspelerafgekeurd
silverblast

Post by silverblast »

1-0 gewonnen vandaag. :)
We stijgen één plaatsje...
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Daan.// wrote:
feyenoordie wrote:

als jij hier vroeger altijd zo kloeg, vond ik dat je overdreef, maar nu begrijp ik je :)
Kijk eens aan :P

PS: Wat is kloeg, is het niet klaagde :wink:
Dilleke

Post by Dilleke »

feyenoordie wrote: PS: Wat is kloeg, is het niet klaagde :wink:
In België gaan we toch meestal voor kloeg als verleden tijd van klagen

Proficiat met je overwinning trouwens
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
racingboj

Post by racingboj »

Tsjah, het soccerproject leven is hard he ... Maar ik had ook wel 2 rode kaarten gehad, véél te agressief gespeeld blijkbaar :) . Want als ik de individuele prestaties van de spelers vergelijk hebben alleen jouw LB en CB's beter gepresteerd dan mijn LB en CB. Op alle andere posities waren de prestaties beter van mijn spelers beter, maar dit doet natuurlijk niets af aan het feit dat een overwinning voor jou verdiend zou geweest zijn. Maar ik ben blij met het gelijkspel al was het maar omdat mijn spelers allemaal goede ratings haalden?
Last edited by racingboj on Thu Feb 16, 2006 6:34 pm, edited 1 time in total.
Daan.//

Post by Daan.// »

racingboj wrote:
Tsjah, het soccerproject leven is hard he ... Maar ik had ook wel 2 rode kaarten gehad, véél te agressief gespeeld blijkbaar :) . Want als ik de individuele prestaties van de spelers vergelijk hebben alleen jouw LB en CB's beter gepresteerd dan mijn LB en CB. Op alle andere posities waren de prestaties beter van mijn spelers beter, maar dit natuurlijk niets af aan het feit dat een overwinning voor jou verdiend zou geweest zijn. Maar ik ben blij met het gelijkspel al was het maar omdat mijn spelers allemaal goede ratings haalden?
dan zal je me in de terugronde maar moeten laten winnen he :D
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
racingboj

Post by racingboj »

Daan.// wrote:
racingboj wrote:
Tsjah, het soccerproject leven is hard he ... Maar ik had ook wel 2 rode kaarten gehad, véél te agressief gespeeld blijkbaar :) . Want als ik de individuele prestaties van de spelers vergelijk hebben alleen jouw LB en CB's beter gepresteerd dan mijn LB en CB. Op alle andere posities waren de prestaties beter van mijn spelers beter, maar dit natuurlijk niets af aan het feit dat een overwinning voor jou verdiend zou geweest zijn. Maar ik ben blij met het gelijkspel al was het maar omdat mijn spelers allemaal goede ratings haalden?
Ik heb zelfs de individuele prestaties van onze spelers eventjes opgeteld en daarna het verschil gemaakt: Mijn spelers waren maar liefst 23 beter dan die van jouw. Dus iedere speler van mij haalde gemiddeld bijna een prestatie die 2 hoger was dan iedere speler van uw ploeg. Hebben die kaarten dan zo een grote invloed gehad op mijn ratings ? Ze waren nochtans redelijk op het einde. Ik vind het maar raar eigenlijk dat ik zoveel minder haalde (10%). Maar ge ziet he: eigenlijk had ik de beste ploeg binnen de lijnen :D en hebt ge nie veel te klagen :D . Grapke he, als ge 10 % beter zijt hoort ge normaal te winnen :wink:
Daan.//

Post by Daan.// »

racingboj wrote:
Daan.// wrote:
racingboj wrote: Tsjah, het soccerproject leven is hard he ... Maar ik had ook wel 2 rode kaarten gehad, véél te agressief gespeeld blijkbaar :) . Want als ik de individuele prestaties van de spelers vergelijk hebben alleen jouw LB en CB's beter gepresteerd dan mijn LB en CB. Op alle andere posities waren de prestaties beter van mijn spelers beter, maar dit natuurlijk niets af aan het feit dat een overwinning voor jou verdiend zou geweest zijn. Maar ik ben blij met het gelijkspel al was het maar omdat mijn spelers allemaal goede ratings haalden?
Ik heb zelfs de individuele prestaties van onze spelers eventjes opgeteld en daarna het verschil gemaakt: Mijn spelers waren maar liefst 23 beter dan die van jouw. Dus iedere speler van mij haalde gemiddeld bijna een prestatie die 2 hoger was dan iedere speler van uw ploeg. Hebben die kaarten dan zo een grote invloed gehad op mijn ratings ? Ze waren nochtans redelijk op het einde. Ik vind het maar raar eigenlijk dat ik zoveel minder haalde (10%). Maar ge ziet he: eigenlijk had ik de beste ploeg binnen de lijnen :D en hebt ge nie veel te klagen :D . Grapke he, als ge 10 % beter zijt hoort ge normaal te winnen :wink:
:) ik had nochtans ook een rode kaart... vreemd... mss had je tactiek er iets mee te maken? (long ball bij 343 lijkt me niet zo effectief, niet?)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Daan.//

Post by Daan.// »

+ thuisvoordeel
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
racingboj

Post by racingboj »

Daan.// wrote:+ thuisvoordeel
Ja, die long ball is dom, normaal verander ik da altijd maar ben dit nu vergeten te doen (dit staat zo in mijn basisopstelling opgeslagen) Normaal speel ik altijd kick en rush tenzij ik een 4-3-3 opstelling hanteer dan wordt er wel de long ball tactiek gebruikt. Het thuisvoordeel is idd ook niet te onderschatten. Maar 10% blijf ik veel vinden, nu ja misschien vond de randon ook wel dat ik meer verdiende door de goede individuele prestaties van mijn spelers en is het daarom 2-2 geworden.
Wie zal het zeggen .... :D

Trouwens de random heeft niet alleen bij u toegeslagen in C6 maar ook bij team_soad en Blue Ara, toevallig of niet ook op 2-2 geëindigd ... :)
Daan.//

Post by Daan.// »

racingboj wrote:
Daan.// wrote:+ thuisvoordeel
Ja, die long ball is dom, normaal verander ik da altijd maar ben dit nu vergeten te doen (dit staat zo in mijn basisopstelling opgeslagen) Normaal speel ik altijd kick en rush tenzij ik een 4-3-3 opstelling hanteer dan wordt er wel de long ball tactiek gebruikt. Het thuisvoordeel is idd ook niet te onderschatten. Maar 10% blijf ik veel vinden, nu ja misschien vond de randon ook wel dat ik meer verdiende door de goede individuele prestaties van mijn spelers en is het daarom 2-2 geworden.
Wie zal het zeggen .... :D

Trouwens de random heeft niet alleen bij u toegeslagen in C6 maar ook bij team_soad en Blue Ara, toevallig of niet ook op 2-2 geëindigd ... :)
thank God :D
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
emeulea
Team President

Post by emeulea »

Woehoe, een aantal onverwachte overwinningen hebben mij de top 5 van C6 binnengekatapulteerd, na heel lang op degradatieplaats te staan... Ga ik dit seizoen dan toch nog mijn doelstelling halen?
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”