Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sanex
Member of the Soccer Project Association

Post by sanex »

In de beker gewonnen met 1-2
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Daan.// wrote:
racingboj wrote:
Daan.// wrote:+ thuisvoordeel
Ja, die long ball is dom, normaal verander ik da altijd maar ben dit nu vergeten te doen (dit staat zo in mijn basisopstelling opgeslagen) Normaal speel ik altijd kick en rush tenzij ik een 4-3-3 opstelling hanteer dan wordt er wel de long ball tactiek gebruikt. Het thuisvoordeel is idd ook niet te onderschatten. Maar 10% blijf ik veel vinden, nu ja misschien vond de randon ook wel dat ik meer verdiende door de goede individuele prestaties van mijn spelers en is het daarom 2-2 geworden.
Wie zal het zeggen .... :D

Trouwens de random heeft niet alleen bij u toegeslagen in C6 maar ook bij team_soad en Blue Ara, toevallig of niet ook op 2-2 geëindigd ... :)
thank God :D
http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=299302
Met oa van de B-ploeg: keeper, CM Mpenza, RM en LF... Trek zelf maar je conclusies ;)
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Daan.//

Post by Daan.// »

doet me niks :D
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
brever

Post by brever »

Morgen belangrijke tgn paarse 11,moeten we winnen,dan ben ik gerust inn de afloop van deze competitie!Het zal ons wel de uitschakeling in de uefa beker kosten.Maar langs de andere kant,uefa beker geen SP geld mee te winnen,wel spfa,maar dat heb ik nog zeker een jaar,dus......
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Daan.//

Post by Daan.// »

man man man, maandag tegen Blue ARA :( en die heeft optimale omstandigheden :( Hopelijk speelt hij met zijn A ploeg de friendly die Isis op mijn aanvraag vandaag geregeld heeft :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Sep

Post by Sep »

en ik dan, tege molleke :? allegeluk is zenne keeper geschorst en ik zal 3 b's moete opstellen
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

5-2 winst op tikkitakki! morgen de kraker uit tegen dream UTD. Lijkt me onmogelijk om daar wat punten te rapen, maar we doen ons best...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

verdomme 4-4 gespeeld tegen fc b rules, ik heb nog geluk gehad want mijn agressie stond op 50 en de scheids was 86%, toen ik dat zach wist ik dat er iets niet klopte en ben ik dus gaan kijken. wat bleek, heel mijn b ploeg heeft vandaag gespeeld dus mag ik nog heel blij zijn met dat punt en dat ik geen rode kaart heb gekregen. ik zal wel niet goed op bewaren hebben geduwd toen ik de opstelling deed.
steven_26 manager of Boca Juniors
Hoevi

Post by Hoevi »

rare competitie die C1
Dilleke

Post by Dilleke »

Hoevi wrote:rare competitie die C1
Dat kan je wel zeggen :-)
verloren en ineens 4 plaatsen gezakt en als 8e sta ik toch nog maar 5 ptn achter op de 1e plaats ...
FCB 4 EVER !!!!

Manager van Dillesteam
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Vandaag 1-0 gewonnen tegen FC Brehaza maar in die wedstrijd viel al na 24 minuten m'n beste speler ( de keeper) uit. Hij ligt er voor minstens 6 dagen uit :( Wordt moeilijk donderdag tegen Esportivo.
Doel was 12/12.
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

feyenoordie wrote:Vandaag 1-0 gewonnen tegen FC Brehaza maar in die wedstrijd viel al na 24 minuten m'n beste speler ( de keeper) uit. Hij ligt er voor minstens 6 dagen uit :( Wordt moeilijk donderdag tegen Esportivo.
Doel was 12/12.
FC Brehaza verloor dus met 1-0, ondanks dat beide ploegen even sterk waren (zie linieratings). Feyenoordie kreeg 9 kansen, FC Brehaza 8.
Jammer maar op verplaatsing verliezen is geen ramp.

En Fc B Rules komt opzetten!

Morgen speelt FC Brehaza thuis tegen Esportivo. Deze match moeten we winnen. Vanruysseveldt, LB, 86% maakt zijn debuut in een ploeg waar de TS gedaald is tot 93%.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Yvesiezi wrote:
feyenoordie wrote:Vandaag 1-0 gewonnen tegen FC Brehaza maar in die wedstrijd viel al na 24 minuten m'n beste speler ( de keeper) uit. Hij ligt er voor minstens 6 dagen uit :( Wordt moeilijk donderdag tegen Esportivo.
Doel was 12/12.
FC Brehaza verloor dus met 1-0, ondanks dat beide ploegen even sterk waren (zie linieratings). Feyenoordie kreeg 9 kansen, FC Brehaza 8.
Jammer maar op verplaatsing verliezen is geen ramp.

En Fc B Rules komt opzetten!

Morgen speelt FC Brehaza thuis tegen Esportivo. Deze match moeten we winnen. Vanruysseveldt, LB, 86% maakt zijn debuut in een ploeg waar de TS gedaald is tot 93%.
fc b rules had vandaag flink geluk :) En ik hoop dat Esportivo flink agressief speelt morgen zodat hij wat schorsingen oploopt :P

Veel suc6
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Eigenlijk wel leuk,
Feyenoordie moet mij steeds komen scouten zoals FC Brehaza steeds Dillesteam moet gaan scouten :D
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Sep

Post by Sep »

2-2 tege molleke met 3 b- spelers :D en ik was 2% beter :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”