Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=299302Daan.// wrote:thank Godracingboj wrote:Ja, die long ball is dom, normaal verander ik da altijd maar ben dit nu vergeten te doen (dit staat zo in mijn basisopstelling opgeslagen) Normaal speel ik altijd kick en rush tenzij ik een 4-3-3 opstelling hanteer dan wordt er wel de long ball tactiek gebruikt. Het thuisvoordeel is idd ook niet te onderschatten. Maar 10% blijf ik veel vinden, nu ja misschien vond de randon ook wel dat ik meer verdiende door de goede individuele prestaties van mijn spelers en is het daarom 2-2 geworden.Daan.// wrote:+ thuisvoordeel
Wie zal het zeggen ....![]()
Trouwens de random heeft niet alleen bij u toegeslagen in C6 maar ook bij team_soad en Blue Ara, toevallig of niet ook op 2-2 geëindigd ...
Met oa van de B-ploeg: keeper, CM Mpenza, RM en LF... Trek zelf maar je conclusies

Morgen belangrijke tgn paarse 11,moeten we winnen,dan ben ik gerust inn de afloop van deze competitie!Het zal ons wel de uitschakeling in de uefa beker kosten.Maar langs de andere kant,uefa beker geen SP geld mee te winnen,wel spfa,maar dat heb ik nog zeker een jaar,dus......
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
5-2 winst op tikkitakki! morgen de kraker uit tegen dream UTD. Lijkt me onmogelijk om daar wat punten te rapen, maar we doen ons best...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
verdomme 4-4 gespeeld tegen fc b rules, ik heb nog geluk gehad want mijn agressie stond op 50 en de scheids was 86%, toen ik dat zach wist ik dat er iets niet klopte en ben ik dus gaan kijken. wat bleek, heel mijn b ploeg heeft vandaag gespeeld dus mag ik nog heel blij zijn met dat punt en dat ik geen rode kaart heb gekregen. ik zal wel niet goed op bewaren hebben geduwd toen ik de opstelling deed.
steven_26 manager of Boca Juniors
-
FC Brehaza verloor dus met 1-0, ondanks dat beide ploegen even sterk waren (zie linieratings). Feyenoordie kreeg 9 kansen, FC Brehaza 8.feyenoordie wrote:Vandaag 1-0 gewonnen tegen FC Brehaza maar in die wedstrijd viel al na 24 minuten m'n beste speler ( de keeper) uit. Hij ligt er voor minstens 6 dagen uitWordt moeilijk donderdag tegen Esportivo.
Doel was 12/12.
Jammer maar op verplaatsing verliezen is geen ramp.
En Fc B Rules komt opzetten!
Morgen speelt FC Brehaza thuis tegen Esportivo. Deze match moeten we winnen. Vanruysseveldt, LB, 86% maakt zijn debuut in een ploeg waar de TS gedaald is tot 93%.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!
-
fc b rules had vandaag flink gelukYvesiezi wrote:FC Brehaza verloor dus met 1-0, ondanks dat beide ploegen even sterk waren (zie linieratings). Feyenoordie kreeg 9 kansen, FC Brehaza 8.feyenoordie wrote:Vandaag 1-0 gewonnen tegen FC Brehaza maar in die wedstrijd viel al na 24 minuten m'n beste speler ( de keeper) uit. Hij ligt er voor minstens 6 dagen uitWordt moeilijk donderdag tegen Esportivo.
Doel was 12/12.
Jammer maar op verplaatsing verliezen is geen ramp.
En Fc B Rules komt opzetten!
Morgen speelt FC Brehaza thuis tegen Esportivo. Deze match moeten we winnen. Vanruysseveldt, LB, 86% maakt zijn debuut in een ploeg waar de TS gedaald is tot 93%.

Veel suc6