de beker gaat naar een fan van Brugge

Moderator: Moderator
Raffin wrote:Komaan Floris, versla da Bruggenhofske.. das zeker mogelijk
How dude, effe serieus nu: FC Bruggenhof heeft in de verste verte niets met Brugge te maken hé! Ik ben ook helemaal geen Bruggefanel stino wrote:1 ding is zeker.
de beker gaat naar een fan van Brugge
Ik heb 2 van men laatste 3 matchen gewonnen na penalty's, ik weet niet of ik zoveel geluk blijf hebben. Ik ben blij met men 2 Finaleplaats in men SP-carrière en hoop deze keer (7 seizoenen later) wel te winnen natuurlijk.Floris wrote:Raffin wrote:Komaan Floris, versla da Bruggenhofske.. das zeker mogelijk![]()
Amai heeft die een superploeg!Maar hij verdient het om te winnen, ik mag al van geluk spreken dat ik het tot in de finale geschopt heb.Maar eens je zo ver geraakt wil je natuurlijk meer,maar de realist in mij ziet ook wel in dat dit onmogelijk is...
oeps, even verkeerde interpretatie van uw teamnaam.jimman23 wrote:How dude, effe serieus nu: FC Bruggenhof heeft in de verste verte niets met Brugge te maken hé! Ik ben ook helemaal geen Bruggefanel stino wrote:1 ding is zeker.
de beker gaat naar een fan van Brugge't Bruggenhof is een voetbalploeg in Betekom. Die naam komt van het kasteel dat daar vroeger stond en daar stonden, u raadt het al, heel veel bruggen in den hof
ik denk da bruggenhof hem toch gaat winnen hij zal alles op alles zetteel stino wrote:oeps, even verkeerde interpretatie van uw teamnaam.jimman23 wrote:How dude, effe serieus nu: FC Bruggenhof heeft in de verste verte niets met Brugge te maken hé! Ik ben ook helemaal geen Bruggefanel stino wrote:1 ding is zeker.
de beker gaat naar een fan van Brugge't Bruggenhof is een voetbalploeg in Betekom. Die naam komt van het kasteel dat daar vroeger stond en daar stonden, u raadt het al, heel veel bruggen in den hof
![]()
veel succes allesinds
Er probeert iemand van zijn favorietenrol af te rakenjimman23 wrote:Ik heb 2 van men laatste 3 matchen gewonnen na penalty's, ik weet niet of ik zoveel geluk blijf hebben. Ik ben blij met men 2 Finaleplaats in men SP-carrière en hoop deze keer (7 seizoenen later) wel te winnen natuurlijk.Floris wrote:Raffin wrote:Komaan Floris, versla da Bruggenhofske.. das zeker mogelijk![]()
Amai heeft die een superploeg!Maar hij verdient het om te winnen, ik mag al van geluk spreken dat ik het tot in de finale geschopt heb.Maar eens je zo ver geraakt wil je natuurlijk meer,maar de realist in mij ziet ook wel in dat dit onmogelijk is...
Ik zou het zeker niet onmogelijk noemen hoor, jouw team is zo goed als even sterk als het mijne! Succes in ieder geval
jij wordt voor Brugge, zorg ik wel voorjimman23 wrote:How dude, effe serieus nu: FC Bruggenhof heeft in de verste verte niets met Brugge te maken hé! Ik ben ook helemaal geen Bruggefanel stino wrote:1 ding is zeker.
Ik vind het schitterend gevonden! Echt waarRaffin wrote:jij wordt voor Brugge, zorg ik wel voorjimman23 wrote:How dude, effe serieus nu: FC Bruggenhof heeft in de verste verte niets met Brugge te maken hé! Ik ben ook helemaal geen Bruggefanel stino wrote:1 ding is zeker.
Oja.. en gertje natuurlijk ook!
jimman23 wrote:Ik vind het schitterend gevonden! Echt waarRaffin wrote:jij wordt voor Brugge, zorg ik wel voorjimman23 wrote: How dude, effe serieus nu: FC Bruggenhof heeft in de verste verte niets met Brugge te maken hé! Ik ben ook helemaal geen Bruggefan't Bruggenhof is een voetbalploeg in Betekom. Die naam komt van het kasteel dat daar vroeger stond en daar stonden, u raadt het al, heel veel bruggen in den hof
Oja.. en gertje natuurlijk ook!
![]()
Sjans dat het grappig is of ik had u een proces moeten aandoen wegen laster en eerroof
Ik weet niet of ik tevreden ben,ik was evengoed (linieratings uiteraard,qua ploeg is jimman veel beter) dus zat er eigelijk wel meer in,en dat maakt het verlies alleen maar pijnlijkerRaffin wrote:zoals verwacht een close call.. maar penalty's waren hier rechtvaardiger.. Club Brugge wint denk ik als hij nog iets gewaagder speelt.. al moet je vaststellen dat de individuele ratings (veel) hoger liggen bij Bruggenhof
Proficiat Jimman! en ook Floris (die toch wel tevreden zal zijn)