Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

1 ding is zeker.
de beker gaat naar een fan van Brugge :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Floris
Team President

Post by Floris »

Raffin wrote:Komaan Floris, versla da Bruggenhofske.. das zeker mogelijk :D
:lol:
Amai heeft die een superploeg!Maar hij verdient het om te winnen, ik mag al van geluk spreken dat ik het tot in de finale geschopt heb.Maar eens je zo ver geraakt wil je natuurlijk meer,maar de realist in mij ziet ook wel in dat dit onmogelijk is...
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
jimman23

Post by jimman23 »

el stino wrote:1 ding is zeker.
How dude, effe serieus nu: FC Bruggenhof heeft in de verste verte niets met Brugge te maken hé! Ik ben ook helemaal geen Bruggefan :D 't Bruggenhof is een voetbalploeg in Betekom. Die naam komt van het kasteel dat daar vroeger stond en daar stonden, u raadt het al, heel veel bruggen in den hof 8)
Team FC Bruggenhof
jimman23

Post by jimman23 »

Floris wrote:
Amai heeft die een superploeg!Maar hij verdient het om te winnen, ik mag al van geluk spreken dat ik het tot in de finale geschopt heb.Maar eens je zo ver geraakt wil je natuurlijk meer,maar de realist in mij ziet ook wel in dat dit onmogelijk is...
Ik heb 2 van men laatste 3 matchen gewonnen na penalty's, ik weet niet of ik zoveel geluk blijf hebben. Ik ben blij met men 2 Finaleplaats in men SP-carrière en hoop deze keer (7 seizoenen later) wel te winnen natuurlijk.
Ik zou het zeker niet onmogelijk noemen hoor, jouw team is zo goed als even sterk als het mijne! Succes in ieder geval :!:
Team FC Bruggenhof
el stino

Post by el stino »

jimman23 wrote:
How dude, effe serieus nu: FC Bruggenhof heeft in de verste verte niets met Brugge te maken hé! Ik ben ook helemaal geen Bruggefan :D 't Bruggenhof is een voetbalploeg in Betekom. Die naam komt van het kasteel dat daar vroeger stond en daar stonden, u raadt het al, heel veel bruggen in den hof 8)
oeps, even verkeerde interpretatie van uw teamnaam. :oops:

veel succes allesinds :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Xeom

Post by Xeom »

el stino wrote:
jimman23 wrote:
oeps, even verkeerde interpretatie van uw teamnaam. :oops:

veel succes allesinds :wink:
ik denk da bruggenhof hem toch gaat winnen hij zal alles op alles zette :lol:
Floris
Team President

Post by Floris »

jimman23 wrote:
Floris wrote:
Ik heb 2 van men laatste 3 matchen gewonnen na penalty's, ik weet niet of ik zoveel geluk blijf hebben. Ik ben blij met men 2 Finaleplaats in men SP-carrière en hoop deze keer (7 seizoenen later) wel te winnen natuurlijk.
Ik zou het zeker niet onmogelijk noemen hoor, jouw team is zo goed als even sterk als het mijne! Succes in ieder geval :!:
Er probeert iemand van zijn favorietenrol af te raken :)
Denk dat het wel duidelijk is dat jij véél beter bent :wink:
Heb ook nog eens een agressievere ploeg die het me dus niet toelaat om net zoals jij 100% agressie te spelen,ik kan alleen maar hopen op een vroege rode kaart of blessure aan u kant
Club Brugge FC
Raffin

Post by Raffin »

jimman23 wrote:
jij wordt voor Brugge, zorg ik wel voor :)

Oja.. en gertje natuurlijk ook!

Image
jimman23

Post by jimman23 »

Raffin wrote:
jimman23 wrote:

Image
Ik vind het schitterend gevonden! Echt waar 8)

Sjans dat het grappig is of ik had u een proces moeten aandoen wegen laster en eerroof :wink:
Team FC Bruggenhof
Raffin

Post by Raffin »

jimman23 wrote:
Raffin wrote:
jimman23 wrote: How dude, effe serieus nu: FC Bruggenhof heeft in de verste verte niets met Brugge te maken hé! Ik ben ook helemaal geen Bruggefan :D 't Bruggenhof is een voetbalploeg in Betekom. Die naam komt van het kasteel dat daar vroeger stond en daar stonden, u raadt het al, heel veel bruggen in den hof 8)

Image
Ik vind het schitterend gevonden! Echt waar 8)

Sjans dat het grappig is of ik had u een proces moeten aandoen wegen laster en eerroof :wink:
:D

Alleszins, aan beiden succes :)

Ik vind Bruggenhof beter maar weegt het op tegen het thuisvoordeel? hmm close call :P
leendert

Post by leendert »

Allebei veel succes! IK heb geen favoriet, ikd enk zoals velen anderen dat het een heeeeeeeeeeeeeel spannende wedstrijd wordt!
Image

Image
Raffin

Post by Raffin »

zoals verwacht een close call.. maar penalty's waren hier rechtvaardiger.. Club Brugge wint denk ik als hij nog iets gewaagder speelt.. al moet je vaststellen dat de individuele ratings (veel) hoger liggen bij Bruggenhof

Proficiat Jimman! en ook Floris (die toch wel tevreden zal zijn)
leendert

Post by leendert »

Inderdaad een spannende wedstrijd!

Congratz aan Jimman en ja Floris, houd je maar gewoon bij de HS ZUYD CUP :wink: :lol:
Image

Image
Floris
Team President

Post by Floris »

Raffin wrote:zoals verwacht een close call.. maar penalty's waren hier rechtvaardiger.. Club Brugge wint denk ik als hij nog iets gewaagder speelt.. al moet je vaststellen dat de individuele ratings (veel) hoger liggen bij Bruggenhof

Proficiat Jimman! en ook Floris (die toch wel tevreden zal zijn)
Ik weet niet of ik tevreden ben,ik was evengoed (linieratings uiteraard,qua ploeg is jimman veel beter) dus zat er eigelijk wel meer in,en dat maakt het verlies alleen maar pijnlijker

Kon echt niet nog gewaagder spelen, dan had ik gegarandeerd een rode kaart gekregen (heb spelers in mijn A-ploeg met agressie 98,85,80,75) daar schoot ik dus ook niet mee op.Het is gewoon verdient dat ik verloren heb maar zoals je zegt waren penalty's rechtvaardiger geweest.

Het is een mooi seizoen geweest ,behoud in B.1 (hoewel ik niet eens bij de 10 beste ploegen van de reeks behoor),en een finale plaats in de beker als hoogtepunt van mijn gehele sp-carrière! We beseffen aan de andere kant ook dat we al het geluk van de wereld gehad hebben om tot in die finale te geraken (in de finale bleek het geluk jammer genoeg opgebruikt), maar ik denk dat dit net de charme van de beker is.We hebben dit seizoen toch wel van ons laten horen en als ik voor dit seizoen kon tekenen voor behoud in B.1 en een finaleplaats in de sp-beker zou ik zonder ook maar 1 seconde te twijfelen getekent hebben.

Ook moet ik zeggen dat ik nu wel de smaak te pakken heb,eens je zou ver geraakt in de beker en je zo dicht bij de overwinning zat dan wil je die echt wel winnen.Dit smaakt gewoon naar meer :)
Club Brugge FC
Veg

Post by Veg »

Bij deze wil ik Jimman feliciteren met het winnen van de beker. Ik heb de voorbije jaren al een aantal keer gelezen dat hij hem graag zou winnen en bij deze is dat gebeurd. Ik vind het eindelijk een rechtvaardige beloning voor een team dat al zo lang als soccerproject bestaat één van de allersterksten is geweest.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”