whoehahahaha wat heb ik in A te zoeken?!Guardian wrote:en 2 ollanders naar A laten gaan
niks van![]()

Moderator: Moderator
whoehahahaha wat heb ik in A te zoeken?!Guardian wrote:en 2 ollanders naar A laten gaan
niks van![]()
Ik heb vandaag nipt 4-3 gewonnen van Genkboys, maar we komen daardoor wel terug op een derde plaats.Herr_Theuwis wrote:Ik kan niet meer winnen denk ik.... Morgen tegen Reesing, tzal heel zeker nix worden.
Juist daarom zo'n goede raiting!Guardian wrote:niet vergeten te vermelden dat crisis een rode kaart heeft gepakt
Ja idd zonder die rode kaart had ik gewonnen, maar ergste is dat ik ziek ben en dus vergeten ben mijn andere opstellingen te makenAlly wrote:Juist daarom zo'n goede raiting!Guardian wrote:niet vergeten te vermelden dat crisis een rode kaart heeft gepakt
Duw jezelf maar in de underdog rol, dat gaat je mooi niet lukken.Veg wrote:Deze nacht nog onverwachts op stap gegaan waardoor ik pas tijdens de simulatie pas terug thuis kwam, gelukkig had ik puur toevallig gisterenmiddag mijn ploeg al opgesteld terwijl ik dit anders bijna nooit doe, dat is geluk hebben.
Verder zit de toekomst er deze week heel somber uit, twee zeer moeilijke verplaatsingen tegen de nummers 2 en 3 en ik kan niet op mijn volledige kern rekenen. Een overwinning zal tegen geen van deze twee ploegen een optie zijn. Morgen zal ik zowieso verliezen, ik stel enkel nog mijn zo goed mogelijke ploeg op om mijn doelpuntensaldo niet te hard te vern**ken. Verder moet ik thuis tegen Pinguins of doom, niet te onderschatten zij zijn namelijk 1 van de 2 ploegen die mij dit seizoen al eens wist te verslaan.
Laat duidelijk zijn dat enkel mijn A-team Pingiuns of doom kan verslaan.raoulio wrote:Duw jezelf maar in de underdog rol, dat gaat je mooi niet lukken.Veg wrote:Deze nacht nog onverwachts op stap gegaan waardoor ik pas tijdens de simulatie pas terug thuis kwam, gelukkig had ik puur toevallig gisterenmiddag mijn ploeg al opgesteld terwijl ik dit anders bijna nooit doe, dat is geluk hebben.
Verder zit de toekomst er deze week heel somber uit, twee zeer moeilijke verplaatsingen tegen de nummers 2 en 3 en ik kan niet op mijn volledige kern rekenen. Een overwinning zal tegen geen van deze twee ploegen een optie zijn. Morgen zal ik zowieso verliezen, ik stel enkel nog mijn zo goed mogelijke ploeg op om mijn doelpuntensaldo niet te hard te vern**ken. Verder moet ik thuis tegen Pinguins of doom, niet te onderschatten zij zijn namelijk 1 van de 2 ploegen die mij dit seizoen al eens wist te verslaan.
Tegen prutsersVK ben je idd redelijk kansloos of hij moet alle domme dingen doen![]()
Donderdag krijg je een zeer gemakkelijke wedstrijd waarmee je je doelsaldo nog verder de lucht in kunt trappen want Pinguins of Doom is kwalitatief niet super sterk en op het moment heeft hij ook nog eens een zeer lage TS, 3 makkelijke punten dus. Hierdoor zul je vrijdag tegen mij wel mooi voor de dag kunnen komen en mij 1 tot 3 punten afsnoepen en plots sta je 1e los van de rest