Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Guardian wrote:en 2 ollanders naar A laten gaan

niks van :!: :lol:
whoehahahaha wat heb ik in A te zoeken?! :D
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association

Post by TrAnEcId »

Vandaag moest bloodhunter tegen guardian. Een match die volgens ons niet kon gewonnen worden, bloodhunter had ook een VRB van 400 000 waar hij de finale van kon halen dus gokte ik om met zen A spelers daar te spelen maar spijtig genoeg liepen beide verkeerd af...

De B ploeg verloor met 0 - 1 verdiend tegen guardian en daarna werd er verloren in de halve finalen... De A spelers van bloodhunter waren beter maar 2 spelers vielen in de 30 ste minuut uit en er kwamen 2 spelers op met prestatie 30... Daardoor verloor hij dus met 1 - 2... Voel me persoonlijk beschaamd, dan wil je eens iets goed doen en dan 'verpest' je het... Hoop alvast dat hij straks niet te teleurgesteld zal zijn ;)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
raoulio

Post by raoulio »

Vandaag geen fout gemaakt en gewonnen tegen AC Rossoneri met 1-0
Daarmee nog steeds op de 2e stek. Geen punten gewonnen verder ook want de hele top 5 won :P

1 VegAttack 44
2 feyenoordie 43
3 prutsersVK 43
4 Boca Juniors 40
5 Club Brugge FC 36
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
JOY

Post by JOY »

20ste speeldag B 3

Nog 9 speeldagen te gaan , nog 27 punten te verdienen
nu wordt het serieus , wie gaat er voor promotie ,
wie zal zich nog redden ????

Gendringen staat in pole-position voor de promotie
Ze gingen vandaag winnen bij "the Babies" met 0-1

Tgang blijft in het wiel hangen ,
zij gingen 1-2 winnen bij los cules

FC Keisarit blijft op 2 puntjes volgen
zij wonnen thuis 3-2 tegen Leeds United

Minder goed verging het in Westel ,
daar ging hekkensluiter KRC De Pekpot
met gelijkspel en dus één punt naar huis
het werd 2-2
Westel volgt nu op 4 punten van de leiders

Tongeren won tegen Crystalclear 2-3
en behoud de 5de plaats ,
Crystalclear zakt naar de 14de

Titanii - Groene duivels Leuven ...1-0
de leuvenaars blijven met degradatieproblemen

De Zoeloes haalden met hun 3-2 zege tegen KRC Pehari
drie héél belangrijke punten , misschien wel de punten
die hun een seizoen langer in de B reeks zullen houden

De sweepies daarintegen verloren dan weer een belangrijke strijd
Zij moesten naar KV Joy en daar werd het 4-3.

De stand

1. Gendringen........46
2. Tgang................45
3. FC Keisarit.........44
4. Westel ..............42

ook onderaan wordt het spannend
voor die 10de plaats

10. Sweepies .....................22
11. The Babies....................22
12. Groene duivels leuven ...19
13. KV Joy..........................17
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Ik kan niet meer winnen denk ik.... Morgen tegen Reesing, tzal heel zeker nix worden.
ImageImageImage
krcgenk

Post by krcgenk »

Herr_Theuwis wrote:Ik kan niet meer winnen denk ik.... Morgen tegen Reesing, tzal heel zeker nix worden.
Ik heb vandaag nipt 4-3 gewonnen van Genkboys, maar we komen daardoor wel terug op een derde plaats.

En voor de wedstrijd van morgen heb ik 4 geschorsten, dus alles is mogelijk...
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Guardian

Post by Guardian »

GVD met B ploeg tegen Club FC chelsea-ouwegem, we waren 1 slechter en verloren

:evil: :evil: :evil:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

3-3 tegen Crisis. Volledig in evenwicht qua raiting, dus ik ben er blij mee. Crisis scoorde (met 98 moraal) een goede raiting uit! (zelfde als Akki tegen mij in de thuiswedstrijd) Maar toen scoorde ik 2 procent beter.

morgen uit naar de hekkensluiter. Ik ga risico nemen en mijn B team opstellen. 8)
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Guardian

Post by Guardian »

niet vergeten te vermelden dat crisis een rode kaart heeft gepakt :wink:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Guardian wrote:niet vergeten te vermelden dat crisis een rode kaart heeft gepakt :wink:
Juist daarom zo'n goede raiting!
Veg

Post by Veg »

Deze nacht nog onverwachts op stap gegaan waardoor ik pas tijdens de simulatie pas terug thuis kwam, gelukkig had ik puur toevallig gisterenmiddag mijn ploeg al opgesteld terwijl ik dit anders bijna nooit doe, dat is geluk hebben.

Verder zit de toekomst er deze week heel somber uit, twee zeer moeilijke verplaatsingen tegen de nummers 2 en 3 en ik kan niet op mijn volledige kern rekenen. Een overwinning zal tegen geen van deze twee ploegen een optie zijn. Morgen zal ik zowieso verliezen, ik stel enkel nog mijn zo goed mogelijke ploeg op om mijn doelpuntensaldo niet te hard te vern**ken. Verder moet ik thuis tegen Pinguins of doom, niet te onderschatten zij zijn namelijk 1 van de 2 ploegen die mij dit seizoen al eens wist te verslaan.
Last edited by Veg on Mon May 01, 2006 2:55 pm, edited 1 time in total.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Ally wrote:
Guardian wrote:niet vergeten te vermelden dat crisis een rode kaart heeft gepakt :wink:
Juist daarom zo'n goede raiting!
Ja idd zonder die rode kaart had ik gewonnen, maar ergste is dat ik ziek ben en dus vergeten ben mijn andere opstellingen te maken :cry:
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
raoulio

Post by raoulio »

Veg wrote:Deze nacht nog onverwachts op stap gegaan waardoor ik pas tijdens de simulatie pas terug thuis kwam, gelukkig had ik puur toevallig gisterenmiddag mijn ploeg al opgesteld terwijl ik dit anders bijna nooit doe, dat is geluk hebben.

Verder zit de toekomst er deze week heel somber uit, twee zeer moeilijke verplaatsingen tegen de nummers 2 en 3 en ik kan niet op mijn volledige kern rekenen. Een overwinning zal tegen geen van deze twee ploegen een optie zijn. Morgen zal ik zowieso verliezen, ik stel enkel nog mijn zo goed mogelijke ploeg op om mijn doelpuntensaldo niet te hard te vern**ken. Verder moet ik thuis tegen Pinguins of doom, niet te onderschatten zij zijn namelijk 1 van de 2 ploegen die mij dit seizoen al eens wist te verslaan.
Duw jezelf maar in de underdog rol, dat gaat je mooi niet lukken.
Tegen prutsersVK ben je idd redelijk kansloos of hij moet alle domme dingen doen :P
Donderdag krijg je een zeer gemakkelijke wedstrijd waarmee je je doelsaldo nog verder de lucht in kunt trappen want Pinguins of Doom is kwalitatief niet super sterk en op het moment heeft hij ook nog eens een zeer lage TS, 3 makkelijke punten dus. Hierdoor zul je vrijdag tegen mij wel mooi voor de dag kunnen komen en mij 1 tot 3 punten afsnoepen en plots sta je 1e los van de rest :)
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Veg

Post by Veg »

raoulio wrote:
Veg wrote:Deze nacht nog onverwachts op stap gegaan waardoor ik pas tijdens de simulatie pas terug thuis kwam, gelukkig had ik puur toevallig gisterenmiddag mijn ploeg al opgesteld terwijl ik dit anders bijna nooit doe, dat is geluk hebben.

Duw jezelf maar in de underdog rol, dat gaat je mooi niet lukken.
Tegen prutsersVK ben je idd redelijk kansloos of hij moet alle domme dingen doen :P
Donderdag krijg je een zeer gemakkelijke wedstrijd waarmee je je doelsaldo nog verder de lucht in kunt trappen want Pinguins of Doom is kwalitatief niet super sterk en op het moment heeft hij ook nog eens een zeer lage TS, 3 makkelijke punten dus. Hierdoor zul je vrijdag tegen mij wel mooi voor de dag kunnen komen en mij 1 tot 3 punten afsnoepen en plots sta je 1e los van de rest :)
Laat duidelijk zijn dat enkel mijn A-team Pingiuns of doom kan verslaan.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Tats

Post by Tats »

Kvraag me af of ik in B.2 kan blijven,
Net een CM die 67 haalt met 14% agressie,

Maar miss is het beter van ff in C een jaartje of 2 te vertoeven