Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association

Post by Yvesiezi »

Veg wrote:Dikke kl*te op deze manier verliezen, het management van Lazio 1900 is het achterlijkste wat ik dit seizoen heb gezien in deze wedstrijd en toch komt hij er mee weg.

De agressie van de scheidsrechter is 43%, ik speel 80% teamagressie en hij speelt 90% teamagressie. In totaal pakt hij maar 1 kaart meer dan mij en hij heeft een ganse wedstrijd met 11 man kunnen spelen.

Dit is gewoonweg schandalig als je weet dat mijn drie agressiefste spelers een agressie van 36, 37 en 45 hebben. Zijn spelers hebben de volgende agressie: 75, 80, 39, 27, 93, 65, 38, 43, 74, 82, 40. Nu kan ik wel tegen mijn verlies, maar niet als het op deze manier is, dit heeft niets meer te maken met betere spelers hebben, of taktisch inzicht. Zelfs geluk vind ik hier tekortschieten om deze overwinning te verklaren, er hadden gewoon spelers van het veld afgestuurd moeten worden.

Deze ploeg is precies wel mijn zwarte beest want in de heenwedstrijd tegen hem was hij in totaal slechts 2% beter in de linieratings, maar toch won hij met 2 doelpunten verschil, niet dat je mij hierover hoort klagen want als hij wint met 1 goal verschil dan heb ik nog altijd verloren.
I understand your feeling. 8)
Maar goed dat de agressieregel aangepast wordt. Dat komt er niets te vroeg.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Herr_Theuwis wrote:
Guardian wrote:
Herr_Theuwis wrote: Het was mij idd al opgevallen :) Je ploeg staat in een zalige positie eigenlijk, niets meer te winnen en niets meer te verliezen, dus poen pakken 8)
En we hebben gewonnen met 4-3 :shock:, mede dankzij een rode kaart bij Theuwizz' FC. Zijn LF die RF speelde (?) kreeg rood in de 4de minuut.

Ik heb op iedere positie mijn B speler gebruikt behalve mijn CF (B CF was geschorst :( )
Had geen RM hé(schorsing + blessure), en ook eens gegokt met de agressie, natuurlijk draait dan zoiets verkeerd uit bij mij :roll: :evil: . Wenkt de C-klasse ?

Na edit: Hoop dat morgen FC Crisis en rollerbal hun sportieve plichten vervullen, dan heb ik weer even ademruimte :roll:
Ik treed denk ik morgen met 4 of 5 b-spelers aan, omdat er veel belangrijek spelers op scherp staan en ik de donderdag tegen opa fc speel.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
raoulio

Post by raoulio »

Veg wrote:Dikke kl*te op deze manier verliezen, het management van Lazio 1900 is het achterlijkste wat ik dit seizoen heb gezien in deze wedstrijd en toch komt hij er mee weg.

De agressie van de scheidsrechter is 43%, ik speel 80% teamagressie en hij speelt 90% teamagressie. In totaal pakt hij maar 1 kaart meer dan mij en hij heeft een ganse wedstrijd met 11 man kunnen spelen.

Dit is gewoonweg schandalig als je weet dat mijn drie agressiefste spelers een agressie van 36, 37 en 45 hebben. Zijn spelers hebben de volgende agressie: 75, 80, 39, 27, 93, 65, 38, 43, 74, 82, 40. Nu kan ik wel tegen mijn verlies, maar niet als het op deze manier is, dit heeft niets meer te maken met betere spelers hebben, of taktisch inzicht. Zelfs geluk vind ik hier tekortschieten om deze overwinning te verklaren, er hadden gewoon spelers van het veld afgestuurd moeten worden.

Deze ploeg is precies wel mijn zwarte beest want in de heenwedstrijd tegen hem was hij in totaal slechts 2% beter in de linieratings, maar toch won hij met 2 doelpunten verschil, niet dat je mij hierover hoort klagen want als hij wint met 1 goal verschil dan heb ik nog altijd verloren.
Daar heb ik dus ook last van, ik hoop dat het verschil komend seizoen dan ook duidelijk te merken is. Tegen Lazio 1900 heb ik dat dus ook gehad en toen kreeg ik zelfs een rode kaart :?
Vandaag verloren met klein verschil tegen Crystelhunder, promotie lijkt onmogelijk te worden :(

1 VegAttack 51
2 prutsersVK 50
3 feyenoordie 49
4 Boca Juniors 46
5 Club Brugge FC 44
Divisie B.1

Edit: Ik kreeg vandaag wel een rode kaart en Crystelhunder niet :?
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
krcgenk

Post by krcgenk »

Ally wrote:1-0 gewonnen tegen Leeds. We blijven op het vinketouw.
Morgen de 'mission impossible' tegen ReesingGenk. We spelen thuis, maar ik zou echt niet weten hoe ik hem morgen in ons eigen Hells' Kitchen van de overwinning kan afhouden. Zijn individuele prestaties zijn om van te watertanden natuurlijk.
Ik heb al 2 geschorsten om te beginnen, waarvan 1 op de CB. Toch wel de zwakst bezette positie want de B-speler haalt maar 67, vier punten minder dus. De RM kan ik nog wel opvangen.

Ik hoop in elk geval op een overwinning, hoe moeilijk het ook gaat zijn. Maar als ik deze week kan eindigen met 3 punten achterstand op de tweede plaats zoals nu het geval is zie ik het nog wel zitten. Daarna heb ik nog maar 1 echt moeilijke match tegen FC CRISIS. De rest is haalbaar.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Guardian

Post by Guardian »

TrAnEcId wrote:
Guardian wrote:
Herr_Theuwis wrote:Maandag speel ik tegen The Guardians. Al zijn A-spelers zijn ter beschikking, in tegenstelling tot de mijne, het zal dus geen eenvoudige klus worden om er iets te rapen...

halve finale vrb 200k 32 man

maa 8 mei 2006 (14:00 CET) Teefjes vrolijke 11 ?? - ?? The Guardians

dus jij speelt tegen mijn B team :wink:
Als teefje met zen B ploeg speelt heb je wss wel een kans met je A ploeg... Al heeft hij nog altijd een ijzersterke B ploeg... Will see;) good luck
de teef had zijn A? team gehouden voor tegen mij :evil:

want tegen mij speelde vb ne keeper van 90 terwijl in de L er een veel slechtere opstond
:evil:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

krcgenk wrote:
Ally wrote:1-0 gewonnen tegen Leeds. We blijven op het vinketouw.
Morgen de 'mission impossible' tegen ReesingGenk. We spelen thuis, maar ik zou echt niet weten hoe ik hem morgen in ons eigen Hells' Kitchen van de overwinning kan afhouden. Zijn individuele prestaties zijn om van te watertanden natuurlijk.
Ik heb al 2 geschorsten om te beginnen, waarvan 1 op de CB. Toch wel de zwakst bezette positie want de B-speler haalt maar 67, vier punten minder dus. De RM kan ik nog wel opvangen.

Ik hoop in elk geval op een overwinning, hoe moeilijk het ook gaat zijn. Maar als ik deze week kan eindigen met 3 punten achterstand op de tweede plaats zoals nu het geval is zie ik het nog wel zitten. Daarna heb ik nog maar 1 echt moeilijke match tegen FC CRISIS. De rest is haalbaar.
Nou ik denk wel dat je het gaat redden tegen mij morgen ondanks die schorsingen. Ik ben niet helemaal fris en mijn TS is ook lager. en als je de teams vergelijkt zul je zien dat iedere individuele speler minimaal 2 punten beter is... Maar aan de andere kant is logica in de spel soms ver te zoeken. Het was dat ik vorig seizoen kampioen kon spelen, anders had ik niet eens willen promoveren, omdat ik werkelijk dacht geen enkele kans te hebben om me te handhaven. De realiteit is dat ik nog steeds een theoretische kans maak op promotie!

Maar goed morgen geen cadeautjes ;) Als je wilt promoveren moet je het echt op eigen kracht doen. In ieder geval veel succes en dat de beste moge winnen! Hoewel ons vorig duel in jou voordeel uitviel terwijl we qua rating precies gelijk waren...

Ik schat de kans 30/70 in het voordeel van jou dit keer.
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Guardian

Post by Guardian »

yay, de hele namiddag buiten met de bosmaaier zitten werken, ging ervanuit dat ik een vr had om 22h, was die vr om 18 h :evil:
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Guardian wrote:yay, de hele namiddag buiten met de bosmaaier zitten werken, ging ervanuit dat ik een vr had om 22h, was die vr om 18 h :evil:
gelukkig heb je en 'eitje' in de beker... :wink:
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Guardian

Post by Guardian »

Ally wrote:
Guardian wrote:yay, de hele namiddag buiten met de bosmaaier zitten werken, ging ervanuit dat ik een vr had om 22h, was die vr om 18 h :evil:
gelukkig heb je en 'eitje' in de beker... :wink:
ja, maar dat is overmorgen, morgen heb ik nog een L wedstrijd tegen leeds he :lol:

edit: LOL met 4 B spelers en een C speler gewonnen van leeds

BK Leeds 3 - 4 The Guardians
Last edited by Guardian on Tue May 09, 2006 7:13 am, edited 1 time in total.
Veg

Post by Veg »

Raar maar waar, ik heb gewonnen, echter niet omdat mijn ploeg beter is maar omdat hij blijkbaar zijn sterkste ploeg niet had opgesteld dus dat is geluk hebben. Verder is het toch maar weer opvallend om de invloed van de agressie van vorige wedstrijd eens te vergelijken met deze wedstrijd. Deze keer was de scheidsrechter vier% agressiever en speelde ik 10% minder agressief. Waar Lazio 1900 met zoveel agressieve spelers wegkwam bij toch nog altijd 20% agressie meer als ik in deze wedstrijd, krijgt 1 agressieve speler van mij nu reeds in de 75ste minuut zijn tweede gele kaart. Eerlijk is ook anders, maarja ik heb gewonnen en dat is het belangrijkst.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
leendert

Post by leendert »

Hup HOLLAND Hup!!!

Yeaaahhhh, het gaat nu echt lekker.
FC Crisis heeft de leiding overgenomen in B.2.
Drambuie United staat nu 3de in B.2 maar op 3 punten op de nummer 2.
Gendringen United FC staat in B.3 op 3 punten voorsprong op de nummer 3
In B.1 doet feyenoordie nog steeds mee voor de promotieplaatsen.

Hup HOLLAND Hup!!!
Image

Image
JOY

Post by JOY »

25ste speeldag in B3

Twee leiders in B3

FC Keisarit blijft de eerste ,
ook na de moeilijke verplaatsing naar Tongeren,
want ze wonnen met 1-3
Tongeren speelde een halfuur zonder aanval
de twee CF's kregen rood

Gendringen blijft medeleider
zij gingen 0-1 winnen bij de groene duivels Leuven
het doelpunt viel in de slotminuten

Tgang zit in een crisis , zij halen een 2 op 9
in de laatste drie wedstrijden
Vandaag speelde ze 1-1 tegen The Babies

Westel ging winnen op het veld van KV JOY 1-2
voor KV Joy de 15de wedstrijd die verloren werd met 1 doelpunt verschil
het lijkt alsof het ingesteld staat dat ze telkens zo moeten verliezen.
Of zouden er chinezen zich mee moeien :lol:
toch één positieve herinnering ,
ondanks de bewolking werd het toch de toprecette van dit seizoen.

Los Culés - Titanii...3-2
ondanks twee gekwetsten en één rode kaart
haalde de thuisploeg toch de zege

KRC Pehari is weg van de laatste plaats,
dank zij een 3-2 zege tegen Leeds United
Leeds eindigde met 10 , na een rode kaart voor een CM
er was ook een gekwetste LF en er werd een jonge RF getest

Crystalclear
blijft punten verzamelen
nu haalden ze een 2-1 overwinning tegen De Zoeloe's
Met een achterstand van 8 punten op de sweepies
zal het toch moeilijk worden om zich nog te redden

De sweepies
zijn dus weer op de 10de plaats terecht gekomen.
Met een 2-1 overwinning tegen rode lantaarn KRC De Pekpot

de stand
1. FC Keisarit..............56
2. Gendringen.............56
3. Tgang.....................53
4. Westel....................52

10.Sweepies...............28
11.The Babies.............27
12.Groene Duivels.......23
13.Crystalclear............20
14.KRC Pehari.............18
15.KV Joy...................18
16.KRC De Pekpot.......17
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Forfait-overwinning tegen FC Kamelen en even wat ademruimte vr de degradatie, zeker met een verplaatsing naar rollerbal in het verschiet. Weet nog niet of ik met mijn A-team zal aantreden daar, zou graag tegen Blue ARA zeker de drie punten willen pakken.
ImageImageImage
raoulio

Post by raoulio »

Sjonge jonge jonge zo loop ik promotie wel mis ja, tegen VegAttack en prutsersVK spelen sommige teams met een bagger elftal en tegen mij komen ze op oorlogssterkte aan, zo wordt het dus niks he.
Gister speelde Crystelhunder met z'n volledige team wat leidden tot een nederlaag voor mij en vandaag komt hij thuis tegen VegAttack m'n concurrent op de proppen met bagger spelers, bedankt.
Hetzelfde geld bij prutsersVK die had vandaag een eitje aan Club Brugge FC die de wedstrijd ook filiaal liet lopen, en donderdag mag ik tegen hem en durf ik te wedden dat ik zijn 11 beste spelers op m'n dak krijg.
Bah bah bah :x
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
gangstakiller

Post by gangstakiller »

De koppositie weer overgenomen van Rollerbal! Vandaag 1-0 gewonnen van Genkboys met heel wat b-spelers, omdat ik zo min mogelijk spelers wil missen in de zware uitwedstrijd aankomende donderdag tegen Opa Fc.
Zoals het er nu uit zal ik mijn CB moeten missen en waarschijnlijk is mijn LF nog niet fit genoeg. Mijn hoop is de komende week gevestigd op The Guardians. Ik verwacht niet dat Reesinggenk en Drambuie United 3 punten meenemen uit bij The Guardians.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”